Prima kwaliteit en erg netjes gewerkt

De jongens zijn vriendelijk werken hard en alle rommel wordt netjes opgeruimd en meegenomen. Een kleine beschadiging op een glas latje wordt opgelost door het vervangen van het latje. Een nabestellingen van raam verduistering wordt ook netjes verzorgd. Kortom: erg tevreden.

Betrouwbaar , kwaliteit, klantvriendelijk

De juiste mensen op de juiste plaats , klantgericht en duidelijk.

Goede producten, goede service

Nieuwe voordeur + kozijn laten plaatsen. Bij proces vooraf werd goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht. Er werd goed uitgelegd, niks opgedrongen en voldoende tijd en aandacht gegeven. Deur had helaas fabrieksfout, maar is keurig vervangen. Vriendelijke beleefde harde werkers, die netjes werken en geen rommel achter laten.

Goed advies, netjes werk

Goed advies, super netjes gewerkt door de vakmannen. Kant en klaar opgeleverd! Erg blij dat we voor Focus hebben gekozen.

Vakwerk

Contacten voor en tijdens het plaatsen van de kozijnen verliepen fijn. Duidelijke afspraken die ook nagekomen werden. Leveren mooi werk af. Zeer tevreden.

Zeer tevreden,

Heel netjes een professioneel, heb geen negatieve opmerkingen,

Netjes vriendelijk en gezellig

Van het uitzoeken tot het plaatsen was het super gegaan. Blij met de ramen!

Goed advies, mooie showroom om precies te kunnen zien hoe alles eruit ziet. Fijne vakmensen, ze komen keurig inmeten en het erin zetten was in een halve dag gebeurd.(voor- en achterraam)

had een 11 moeten zijn, maar het gaat hier niet verder dan 10...

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Goed advies, mooie materialen, deskundig team dat komt monteren, netjes achtergelaten en goede nazorg (indien nodig). Komen daarom binnenkort een 2e opdracht uivoeren. Buren en overburen hebben het ook door Focus laten doen. Ook dik tevreden. Doen wat ze zeggen. Dat maak je wel eens anders mee....

Supertevreden

Bij focus 2 kozijnen en een nieuwe schuifpui laten plaatsen. Ontzettend vriendelijke en vakkundige werklui. Petje af voor deze mannen op de laatste dag nog even met een ruit van 130 kg de steiger beklommen. Bijna niet doen voor deze mannen die de hele dag volle kracht vooruit gingen. Perfect geplaatst en schoon achtergelaten. Nog even rondje gelopen voor de oplevering. Dank je wel mannen voor deze fijne samenwerking.

Kwaliteit en vakmanschap.

Focus Kozijnentechniek (vestiging Uden) heeft bij ons de afgelopen jaren diverse projecten uitgevoerd. - Topgevels vervangen voor Keratil kunststof (inclusief isolatie en extra houtwerkregels), - Schuifpui met tuindeur, geleverd en geplaatst (inclusief metselwerk, isolatie en terughangen bestaande zonneluifel), - Kozijnen (9 stuks) vervangen door kunststof kiep/tuimel ramen met HR++ glas, horren en plisse raamdecoratie. De onderhandelinge waren zeer prettig, de prijs was concurrerend, uitvoering was proffesioneel, vakkundig en snel. Ook de nazorg was uitstekend (afstelling tuindeur). Samengevat: Klantvriendelijk, communicatief, goed product, professioneel en netjes gewerkt, keurig opgeleverd en schoon achter gelaten. Fijne firma om mee te werken.

Prima bedrijf

Zeer tevreden met de geleverde diensten. Personeel is zeer kundig en vriendelijk. Communicatie vanuit het kantoor zou wel wat beter kunnen, telefonisch moeilijk bereikbaar.

Vakmensen en top bedrijf

Goede vakkundige voorlichting bij het maken van de keuze. Waarbij alle vragen, direct konden worden beantwoord. Goede nette monteurs met kennis van zaken. Paar kleine issues (glas te laat en aansturing rolluiken) keurig en naar volle tevredenheid opgelost.

Betrouwbaar bedrijf, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, perfecte service.

In de zomer van 2020 hebben wij na een goed en fijn adviesgesprek 4 raamkozijnen besteld voor de kinderslaapkamers. We hebben diverse andere aanbieders gesproken maar Focus dacht het beste mee en hadden een uitstekende prijs voor een zeer goed op maat product. Alle afspraken rondom aflevering en installatie zijn perfect nagekomen. Wij zijn supertevreden met het eindresultaat. Het ziet er mooi uit en de isolatie is zeer goed, te weten dat deze slaapkamers pal op het westen staan in buitengebied. Voorheen gierde de wind door de hardhouten kozijnen, maar daar hebben we geen last meer van. De losse dorpels hebben ze ook meteen vast gezet, en ze laten alles netjes opgeruimd achter. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen , ook al is de communicatie soms wat traag. Wie twijfelt over kunststof kozijnen i.p.v. hardhout, zou ik zeggen, doe het meteen, want esthetisch zie je bijna geen verschil meer, de isolatie is vele malen beter en het scheelt bakken geld qua onderhoud.

Geweldig! Super mooie kozijnen!

Erg goede adviezen gehad en en daarna zijn ze super geplaatst! De mannen hebben hard gewerkt en daarvoor echt bedankt. Het eind resultaat is super! Wij zijn enorm blij met de prachtige kozijnen. Nogmaals bedankt!

Uitstekende service! Komen afspraken na.

Goede uitleg van de producten en wat je krijgt voor je geld. Levering volgens afspraak en snel gemonteerd.

Super mooie en degelijke materialen

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het materiaal dat U heeft geleverd. Daarnaast was de klantvriendelijkheid erg goed. Wij zijn echter minder tevreden over afwerking van bepaalde gedeeltes. Dit heeft naar onze mening duidelijk te maken met de snelheid waarmee gewerkt werd en absoluut niet aan de vakkundigheid van het personeel. Het is natuurlijk fijn als je niet lang in de rotzooi hoeft te zitten, maar als er iets meer aandacht / tijd was geweest voor het detail en vooral de controle goed was uitgevoerd, dan hadden jullie niet zo vaak terug hoeven komen om dingen te herstellen. Overigens is dat in alle gevallen op zeer korte termijn gedaan, waarvoor onze dank. Al met al zijn we heel erg blij met onze keuze en natuurlijk kan het altijd beter !

Super netjes gewerkt, erg klantvriendelijk, goed meedenkend, duidelijke uitleg en uiteindelijk een prachtig resultaat, het complete huis vernieuwd met dakkapellen, kozijnen, deuren en luiken. Het is een plaatje geworden!!

Kwaliteit en goede service

Ze maken en vullen evt aan en verbeteren wat je met ze overeenkomt

In de showroom werd mij voldoende tijd en uitleg over e.e.a. gegeven, vervolgens wordt er thuis gekeken of het kan en evt aanpassing. Na prijsopgave en overeenkoming komt men meten en wordt leverings- en montage/plaatsingdatum afgesproken. Men houdt zich goed aan de afspraak en komen evt tekortkomingen z.s.m. herstellen/verbeteren. Kortom: Betrouwbaar, prijsbewust en zeer aanbevelingswaardig voor mij! DOEN !!!

Deze is buitengewoon goed

Prima klantvriendelijkheid, communicatie, prijs en service.

Super goede service

Er waren 2 foutjes gemaakt bij het plaatsen van de tuindeur, maar die zijn netjes opgelost.

Zowel het opmeten als het plaatsen van de kozijnen is met groot vakmanschap gedaan.

Keurig volgens afspraak mat Focus Kozijn techniek de maten van de kozijnen op en werden die conform geleverd en geplaatst. Hun vakmanschap bleek ook uit de vanzelfsprekendheid waarmee zij zelfs een moeilijk gevormd kozijn zonder moeite vervingen, een werk waar andere aanbieders niet aan durfden te beginnen. Ze werkten netjes en lieten de werkplekken schoon achter.

Goede ervaring

Door Focus een nieuwe voordeur laten plaatsen en openslaande deuren, hiervoor een stuk muur open moeten zagen wat erg vlot en netjes ging door de betonbewerker, alles goed geregeld zoals container en materialen, na montage hebben ze alles netjes opgeruimd en schoon gemaakt. Vanaf de eerste ontmoeting lekker vlot en positief gevoel, in de showroom goed en eerlijk geholpen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen en willen Focus iedereen aanraden, hele fijne, gezellige, maar vooral hard werkende mensen die echt kwaliteit leveren. Bedankt!

Goede Service

Ik ben zeer tevreden over Focus Kozijntechniek. We hebben overal nieuwe kozijnen, een nieuwe voordeur en achterdeur laten plaatsen. De uitleg in verschillende kozijnen/ deuren was echt top. Er wordt ook met je meegedacht wat voor jou het beste is. Degene die de kozijnen plaatsen zijn vriendelijk, werken hard door en laten alles netjes afgewerkt achter. Ook de service achteraf is super goed. We hadden een paar dingetjes zoals een klemmende deur, en dat hebben ze ook allemaal gemaakt. Kan Focus Kozijntechniek echt aanraden!