Vakkundig, klantvriendelijk & opgeruimd

Vakkundig: keurig geplaatst, geen nawerk nodig Klantvriendelijk: sociale gasten, aardig en goed gemutst Opgeruimd: na afloop leek het alsof ze niet waren geweest, qua rotzooi (die was er dus niet). Zelfs het stucwerk aan randen zo optimaal mogelijk hersteld, aan randen met kozijn

• De aankoop betreft Kozijnen

Beste Ton, bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u blij bent met Schipper Kozijnen.

Walter Driessen heeft ons goed geholpen en meegedacht met het compleet maken van ons dakkapel. We konden altijd bellen als we iets wilden veranderen of als we een vraag hadden. Ook na het plaatsen hadden we nog een vraag, over een raam die nog afgesteld moet worden. Ik heb toen Walter gebeld en hij heeft ermee geholpen. Kortom de service is top.

• De aankoop betreft Dakkapellen

Beste Cindy, hartelijk dank voor de positieve review! We hebben de complimenten uiteraardovergebracht. Veel woonplezier toegewenst!

Zeer tevreden-goede kwaliteit en vaklui

Eerder al een flinke aluminium schuifpui laten plaatsen, wat perfect is gegaan en geweldige kwaliteit schuifpui. Nu de voorzijde van mijn woning laten vervangen door kunststof kozijnen. Wederom geweldige kwaliteit en wederom goede vaklui die de plaatsing hebben bewerkstelligd. meer dan tevreden.

• De aankoop betreft Kozijnen, Schuifpuien

Beste Monique, dank voor de mooie review. Goed om te lezen dat u tevreden bent! Geniet van de mooie nieuwe kozijnen :-)

Topprestatie

Het hele traject is prima verlopen en afgerond

• De aankoop betreft Dakkapellen

Beste Kees, hartelijk dank voor de review! Veel woonplezier toegewenst.

Het uiteindelijke product voldoet aan onze verwachtingen.

Na de keuze in de showroom, waarbij we nuttige informatie hebben ontvangen, was de levertijd wel erg lang, maar wij zijn bijzonder blij met de schuifpui. Een mooi product dat door de monteurs op deskundige wijze is geplaatst. De monteurs werkten nauwkeurig en netjes, en in overleg met ons bij opkomende vragen. Beoordeling service heb ik nog niet ingevuld, omdat we nog geen nazorg nodig hebben gehad :-)

• Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Schuifpuien

Beste Jean, bedankt voor de uitgebreide positieve review daar zijn wij erg blij mee. De complimenten gaan we overbrengen :-)! (Gelukkig hebben we ondertussen de levertijd kunnen verkorten.) Heel veel woongenot toegewenst!

Van a-z goed

Vanaf het begin tot het einde is het goed verlopen. Tussendoor liep het even stroef waarbij de afspraak voor inmeten te lang op zich liet wachten. Maar uiteindelijk is ook dit opgelost en zijn we daarna zo snel mogelijk geholpen. Het contact is altijd prettig geweest, van 1e inventarisatie tot aan montage. Fijn dat het zo kan met een super mooie voorgevel met nieuwe kozijnen als resultaat.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Overige producten

Bedankt voor deze mooie review, dat waarderen we enorm! Geniet van u mooie nieuwe kozijnen!

Schipper is een heel professioneel bedrijf.

Schipper is een fijn bedrijf. Vriendelijke mensen. Werken netjes en alles volgens afspraak.

• De aankoop betreft Kozijnen

Hartelijk dank voor de mooie 10 :-) Veel woonplezier toegewenst!

aandacht gegeven en het oplossen van .

Zeer correcte en snelle afhandeling.

• De aankoop betreft Kozijnen

Beste heer Kemner, allereerst vervelend dat u deze ervaring met Schipper Kozijnen heeft onze excuses hiervoor. De projectleider is bij u langs geweest en heeft de opleverpunten met u doorgesproken en acties uitgezet. Mocht er in het vervolg nog wat zijn dan horen wij dit graag. Wij wensen u veel woonplezier toe!

We zijn prima geadviseerd en geïnformeerd

In de showroom kan je veel voorbeelden zien van de verschillende typen kozijnen en hoe dit in een totale gevel uitpakt. We zijn tevoren goed geïnformeerd over de lange levertijden , en ook ruim tevoren geïnformeerd over de precieze datum van installeren. De montage verliep vlot en vakkundig. Al met al zeer tevreden over het proces en het resultaat.

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor de mooie review, veel woonplezier toegewenst!

Niet zoals verwacht

-Datum afspraak opgeschort (storm, kan gebeuren, maar onhandig met oppas regelen voor de kinderen) -Montage niet uitgevoerd door personeel in dienst (ingehuurd, niet wat beloofd was) -Stuclaag geruïneerd (niet een ramp, dat kan ik best oplossingen) -Siliconekit......op een muur...(extreem royaal, om het positief uit te drukken) als afwerking op latjes die er niet moesten zitten ivm opnieuw stucen door schade. Klachten bekend gemaakt, het is 'opgelost', maar wel voor de volle mep. Geen korting of vergoeding voor de dagen die ik kwijt ben aan herstel van hun kant (en de klanten die ik heb moeten opschortendaar voor). En ook geen bijdrage aan tijd en materiaal voor de muren die nu kapot zijn en ik zelf ga repareren.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Beste, wij vinden het bijzonder vervelend dat u deze ervaring met Schipper heeft. Wij hebben u meermaals proberen te bellen om bovenstaande te bespreken. Helaas kunnen we geen contact krijgen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons terug te bellen op 085-7921200.

Ik ben ontzettend tevreden

Heel goede service

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Goed om te horen, bedankt voor de review!

Top bedrijf

Zeer goede kwaliteit vriendelijk personeel Duidelijke afspraken,

• De aankoop betreft Kozijnen

Dank voor het mooie cijfer, dat waarderen we. Veel wooncomfort toegewenst!

Everything was Excellent

Despite the lengthy wait for the door to be fitted, which was beyond Schipper control, it was an excellent experience. The man who came out to do the original quote gave us some excellent advice on what we needed to do. The order process was easy and we got exactly what we asked for. The fitting of the door itself went smoothly and the workmen were friendly and cleaned up after everything. Overall a good experience.

• De aankoop betreft Deuren

Good to hear, thanks for the review!

Daar kan ik kort in zijn. Zeer vakkundig ,vriendelijk, en professioneel.

• De aankoop betreft Kozijnen

Beste Chris, bedankt voor de review! Veel woonplezier toegewenst.

Inmiddels voor de derde keer met volle tevredenheid een bestelling laten plaatsen!

Al drie keer heb ik Schipper Kozijnen gekozen om kozijnen (en een voordeur) te laten plaatsen. Het zijn kwalitatief goede producten en deze worden vakkundig geplaatst. Zeker een aanrader! Ik kom hier in ieder geval steeds weer terug.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Hartstikke leuk om te lezen bedankt voor de review, geniet van de nieuwe kozijnen!

Onze nieuwe schuifpui is in anderhalve dag zeer vakkundig geplaatst, wij zijn erg blij mee.

• De aankoop betreft Schuifpuien

Goed om te horen, veel plezier met de schuifpui en bedankt voor de review!

Keurige vakmensen weten waar ze voor staan.

Kozijnen en ramen vervangen zeer tevreden . Warmte werend glas is duidelijk waarneembaar. Tevens ook koude werend verwarming zakt langzaam. Top.

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor de review, u bent klaar voor de winter :-)!

Goed en kundig geplaatst door ervaren krachten.

Weer mooie kunststof kozijnen besteld en geplaatst. Jammer dat de wachttijd tussen bestellen en plaatsen zo lang duurt. De prognose was 13 maanden. Wij waren blij verrast dat het toch, 4 maanden, eerder geplaatst werd!

• De aankoop betreft Kozijnen

Dat is goed om te horen! Gelukkig is de levertijd weer korter en kunt u nu eerder van uw nieuwe kozijnen genieten. Bedankt voor de review!

Prettig geholpen en goed afwerking en ook netjes

De gemaakte afspraken waren duidelijk en alles is keurig afgewerkt.De fam Waldeck( de monteurs ) waren heel goed en het geheel netjes achtergelaten.Pickup van stelling netjes de volgende dag. Goed advies in het algemeen .

• De aankoop betreft Kozijnen, Overige producten

Hartelijk dank voor de mooie review. Veel woonplezier toegewenst!

Zorgvuldig en netjes afgewerkt; kortom prima werk geleverd

We hebben het team als vriendelijk en constructief ervaren. Zo was de aansluiting van het kozijn op de parketvloer even een 'dingetje'. Dat heeft het team in goed overleg met ons keurig opgelost. Het ziet er allemaal degelijk en netjes afgewerkt uit. 'Kennis en vakmanschap' vinden we lastig te beoordelen. Dat zal wel op orde zijn, gelet op het resultaat.

• Kwaliteit van de producten
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Top review, hartelijk dank! Geniet van de nieuwe kozijnen.

De installatie ging perfect in 2 dagen. Alleen jammer dat er wat kleine beschadigingen waren op de f

Heel positief

• De aankoop betreft Kozijnen

Goed dat u positief bent, zou u zo vriendelijk willen zijn om foto's te maken van de kleine beschadigingen en deze op te sturen naar [email protected]. Dan kunnen wij dit voor u gaan proberen op te lossen. ^Wendy afdeling Marketing

Vriendelijke en professionele monteurs

Mooie afwerking, je ziet niet dat er een nieuw kozijn is geplaatst. Metselwerk is ook mooi gedaan, alleen jammer dat de einddorpel niet aan het eind geglazuurd is.

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor de review, veel wooncomfort toegewenst! Over de onderdorpel kunt u mailen met [email protected].

Weer een positieve ervaring

Liep allemaal goed. Geen negatief ding te zeggen

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor de review, goed om te horen!

Van start tot eind een grote teleurstelling

zeer terleurstellend. Bij verkoop zijn niet alle belangrijke zaken meegenomen en aan bod gekomen, inmeten is niet correct gebeurd , geen melding over mogelijk asbest, asociaal gedrag van bepaalde medewerkers( ongevraagd tv aan zetten, asbest korrels onder tuinbank geschoven), onvakkundig personeel: badkamerkoof ontzet doordat raam niet past, tuinvlonder onnodig verruineerd, deur tot 2 x toe scheef geplaatst, verkeerde voordeur geleverd, vlekken op kozijnen, achtersponning beschadigd, zo hard op deurscharnieren getimmerd dat deze beschadigd zijn, hordeur niet goed geplaatst, pas na 10 maanden en aandringen vervangen, vervangende kozijnen niet tijdig besteld Ipv 4 werkdagen eind 2022 heeft het hele project 10 maanden lang geduurd., communicatie slecht, moeten leuren om dingen die niet goed waren opgelost te krijgen, niet inzichtelijk wat werkelijke kosten per raam of deur waren ondanks herhaaldelijk vragen. Mooie woorden op papier wat we in ons project absoluut niet ervaren hebben. Ik raad niemand Schipperkozijnen aan. Of de kwaliteit van de producten wel is wat beloofd , zal de toekomst moeten leren.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Overige producten

Beste Edith, Namens Schipper Kozijnen willen wij hierbij nogmaals onze excuses maken voor het feit dat de werkzaamheden die wij bij u hebben uitgevoerd, niet zijn verlopen volgens uw verwachtingen en het kwaliteitsniveaus dat u van Schipper Kozijnen mag verwachten. Hoewel wij ernaar streven om fouten tot een minimum te reduceren, zijn wij een bedrijf met een op maat gemaakt product waarbij een (menselijke) fout verstrekkende gevolgen kan hebben. We zullen het verloop van uw project dan ook zeker aangrijpen om zaken in de nabije toekomst te verbeteren en een soortgelijke situatie in het vervolg te voorkomen. Hopelijk heeft u desondanks ook ervaren dat we als Schipper Kozijnen niet weglopen voor onze verantwoordelijkheid. We hebben er alles aan gedaan om de opleverpunten op te lossen en de producten uiteindelijk opgeleverd volgens het kwaliteitsniveau dat u van Schipper mag verwachten. Nogmaals wij zijn zeker niet trots op het verloop van de werkzaamheden, maar we zijn in goed overleg met u tot een passende oplossing gekomen. Mochten er in de toekomst onverhoopt problemen ontstaan dan kunt u altijd gebruik maken van en vertrouwen op onze garantievoorwaarden.

Service en kwaliteit

Geweldige ervaring beginnend in de showroom. Verplaatsen en plaatsen van nieuwe voordeur door vriendelijk en vakbekwaam personeel.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Overige producten

Wat goed om te lezen, dank u wel voor de mooie review!

Middelweg 11 1716KB Opmeer

+31 50 573 6757

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!