It's perfect

The company we work with as a transport company has a lot of yes tags. A quick way to get in touch, quick execution of services, damages. Our company has 600 cars in its fleet, but we have never seen such a quick decision made by prolease.

Uitstekende service. Auto netjes opgehaald en schoon teruggebracht.

Slechte ervaring bij Vullings in Venlo, Zal hier niet meer terug gaan.

Ze waren netjes op de afgesproken datum en tijd aanwezig voor het ophalen van de auto voor onderhoud. Er zou vervangend vervoer zijn maar dit was helaas niet het geval. Omdat de auto echt onderhoud nodig had heb ik toch besloten de auto zelf naar de garage te brengen en de auto te nemen die zij nog hadden staan. Na wat km hiermee te rijden blijkt de versnellingsbak niet te werken. Ook zat er geen profiel op de banden. Erg gevaarlijk. Normaal had ik deze auto nooit meegenomen maar het was echt overmacht. Ander had ik deze dag geen werkzaamheden kunnen verrichten. Bij binnenkomst ook aangegeven de boordcompter vaker uitvalt en dat er een update nodig is. Dit is ook helaas niet gebeurd. Waren ze vergeten! Geen uitleg gekregen van de werkzaamheden die ze wel hebben uitgevoerd.

Zeer goede service

Mijn auto werd opgehaald en teruggebracht door Autogarage Ottink, zelfs gewassen en uitgezogen! Mijn auto is van binnen en van buiten weer als nieuw. Ook het plannen van het onderhoud via de Prolease app ging erg gemakkelijk. Top!

Harde tegenvaller

Via prolease kon ik bekijken waar ik de auto heen wilde brengen voor onderhoud. Gekeken naar garage in de buurt; revieuws waren goed en contact ook. Op de geplande dag de auto gebracht; het is een oudere garage; waar op zich niets mis mee is maar wel iets zegt over de auto’s die er komen. Kreeg een smerige oude auto mee waarvan de tank leeg was en de auto zeer slecht schakelde. Maar het is wat het is! ‘s avonds was mijn auto weer klaar (gelukkig). Opgehaald en onderweg hoorde ik een vreemd geluid. Gebeld met garage maar monteurs waren weg. De volgende ochtend toch maar terug gegaan omdat ik het niet vertrouwde. Bleek de turbo slang niet vast gemaakt te zijn!!! Hier breng ik hem i.i.g. nooit meer naartoe. Auto hadden ze wel gewassen in wasstraat ondanks dat ie niet smerig was….

Snel en kost weinig moeite.

Goed geregeld

Onderhoud uitgevoerd als gevraagd en auto volgens afspraak opgehaald en teruggebracht

In beginsel geen negatieve opmerkingen

Mijn gegeven cijfer 6 komt door het feit dat ik niet weet wat er bij deze onderhoudsbeurt heeft plaatsgevonden. Op zich is alles prima maar dat bewijst zich eerst in de volgende maanden. Ik kan helemaal niet toetsen op het gepleegde onderhoud.

Prima service - haal en brengservice zijn een plus

Prima service - haal en brengservice zijn een plus. Ik heb altijd goed contact met de lokale garage. alles gaat in overleg. Helaas waren ze deze keer vergeten om de auto gewassen en gezogen af te leveren ...

Netjes

Prima service. Er werd zelfs een kantoorruimte beschikbaar gesteld voor mij.

Prima service. Enige minpunt was dat de banden ook opgepompt hadden mogen worden.

goed geregeld

Goede en duidelijke communicatie

uitstekend

Perfect service

Goede service!

Mijn auto werd op het afgesproken tijdstip opgehaald en thuisgebracht. Ik kreeg netjes te horen wat er aan de hand was. Positieve ervaring!

Auto is goed onderhouden maar niet gewassen

De auto is goed gerepareerd en onderzoek en onderhoud maar de auto is niet gewassen

Super service

Auto werd in de ochtend opgehaald bij kantoor, vervolgens in de middag netjes terugbracht volgens afgesproken tijdstip. Tot mijn verbazing hebben ze de auto van buiten en binnen schoongemaakt. Ben heel tevreden!

Is goed, banden waren niet vervangen, dat is jammer. Voor de rest is het goed

Prima geregeld

Auto volgens afspraak opgehaald en in de middag weer teruggebracht met uitgevoerde onderhoudsbeurt.

Op tijd opgehaald na bevestiging en weer tijdig teruggebracht.

Geen feedback na onderhoud

Nadat de auto terug was van zijn onderhoudsbeurt geen mededeling over de verrichte werkzaamheden of wat er evt nog aan zit te komen enz.

Gewoon goed

Goede ervaringen, goede ondersteuning en begeleiding. Eerlijk advies.

Zou prettig zijn de auto gewassen terug te ontvangen. is echter bonus en geen verwachting

Snel en makkelijk geregeld

De onderhoudsservice was optijd bij mij en het onderhoud zelf is snel gegaan. Zij de ochtend zelf nog gebeld om het ophaal moment te bevestigen!

afspraak maken ging gemakkelijk

Auto werd op afgesproken tijd opgehaald door vriendelijke chauffeur en weer ruim op tijd teruggebracht, Ik wist niet dat de auto ook apk gekeurd moest worden maar de garage wist dit wel; dus is ook de apk keuring op tijd uitgevoerd. Top!

Echter jammer dat er maar 1 inleverpunt is, in Den Bosch. Dit aangezien ik in Fryslân woon

Darwinstraat 20

6718 XR Ede

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder