erg goed ik werd geheel ontzorgd.

Ik heb online een afspraak ingeschoten voor onderhoud. Een paar dagen later kreeg ik van de garage de bevestiging. De auto werd iets eerder dan afgesproken opgehaald op locatie maar dat was geen probleem, gaf ik aan toen ik gebeld werd. Ook de aflevering in de middag was voor de afgesproken tijd maar ook dat was geen probleem want ik kon dus mooi op tijd naar huis. Al met al een zeer goede ervaring!

Vriendelijke medewerkers zowel aan de telefoon als degene die de auto kwam halen en brengen. Super snelle service.

Goed opgehaald en keuig op tijd weer afgeleverd

Net bedrijf

Ik begrijp alleen niet dat ik vanuit Voorburg door Prolease helemaal naar Alphen ad Rijn gestuurd wordt voor winterbanden als een berdrijf van dezelfde organisatie ook bij mij om de hoek in Den Haag zit.

Goed en keurig geholpen, betrouwbaar.

Prettig en goed geholpen.

Ondanks de kleine hik-up bij de eerste afspraak, ben ik heel netjes geholpen.

Bij de eerste afspraak bleek dat niet de juiste onderdelen waren geleverd, waardoor de afspraak verzet moest worden. Daarbij werd heel netjes aangeboden om de auto op te halen en weer af te leveren, in plaats van dat ik bij de garage hoefde te wachten. Op het moment dat de auto klaar was, ben ik gebeld dat de auto gereed was en weer terug gebracht werd en dat er geen bijzonderheden waren.

Auto is niet onderhouden

Het bedrijf heeft een zeer ruim begrip over goed onderhoud

Goed en snel geholpen

Ik ben goed en snel geholpen. Kon terecht met al mijn vragen. Service in de buurt

Keurig bedrijf, afspraken nagekomen

Prima bedrijf. Wasservice achteraf zou wel fijn zijn.

Snel en effectief

Geen uitleg gehad over de werkzaamheden die gedaan zijn. Weinig tot geen communicatie. Gewend dat mij auto netjes wordt afgeleverd, wasbeurtje enzo. Dat vond ik jammer.

Fijne garage Kerkvliet Kouderkerk

Slecht

We hadden een afspraak voor het ophalen van de auto deze is nooit opgehaald. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden is ook niet gebeurt. Helaas 0 sterren!

prima service echter een grote nalatigheid waardoor toch maar een 5

Waarom geen 10: ik had gevraagd om een update van de navigatie. Volgens de garage gaf Prolease daar geen toestemming voor.... Het is toch van de zotte dat ik met een prachtige auto rijd, maar mijn telefoon nodig heb voor de navigatie!

Matig

Bij het doen van een onderhoudsaanvraag is die niet doorgekomen, geen bevestiging ontvangen en nu ik er achter kom moet ik alles nogmaals indienen. Nu was de originele aanvraag achteraf wel doorgekomen want daarover werd ik gebeld door de garage waar ik destijds een afspraak gemaakt had terwijl na jullie gebeld te hebben dat het niet was doorgekomen als ik geen bevestiging had ontvangen. Al met al erg onduidelijk plus dat ik met 60.000km per jaar 3/4 keren voor onderhoud mij moet melden. Erg vervelend als je geen leen auto vergoed krijgt!

Online reserveren werkt slecht

Online plek gereserveerd voor 1 november, maar er was helemaal geen plek, dus uiteindelijk kon ik 23 november terecht. Nogal vervelend. Daarnaast breng en ophaalservice aangevinkt op de site, maar later bleek dat dit niet mogelijk was voor de gegeven locatie. Vreemd dat ik dit dan wel kon aanklikken. Kan dit niet bij invullen van het formulier al gecontroleerd worden? Beoordeling hieronder nog niet volledig kunnen invullen, omdat het dus nog steeds open staat.

Prima met teveel acties

Reparatie e.d gewoon prima. Echter werd de auto niet opgehaald of terug gebracht terwijl dit wel toe gemailed was. Kon uiteindelijk begin van de ochtend tijdens werk mijn auto weg brengen samen met een collega anders kon ik niet terug en na werktijd ook de auto weer op halen met een collega. Kleine moeite, wel lichtelijk irritant. Verder auto terug als afgeleverd. Vorige onderhoud was beter geregeld. Als extra(?) service auto ook schoon en gepoetst terug gebracht.

Vragen snel beantwoord. Afspraak zonder problemen ingepland.

Super service !

Communicatie verliep goed - vriendelijke medewerkster - op tijd gehaald en weer teruggebracht en interieur schoon gemaakt.

It's perfect

The company we work with as a transport company has a lot of yes tags. A quick way to get in touch, quick execution of services, damages. Our company has 600 cars in its fleet, but we have never seen such a quick decision made by prolease.

Uitstekende service. Auto netjes opgehaald en schoon teruggebracht.

Slechte ervaring bij Vullings in Venlo, Zal hier niet meer terug gaan.

Ze waren netjes op de afgesproken datum en tijd aanwezig voor het ophalen van de auto voor onderhoud. Er zou vervangend vervoer zijn maar dit was helaas niet het geval. Omdat de auto echt onderhoud nodig had heb ik toch besloten de auto zelf naar de garage te brengen en de auto te nemen die zij nog hadden staan. Na wat km hiermee te rijden blijkt de versnellingsbak niet te werken. Ook zat er geen profiel op de banden. Erg gevaarlijk. Normaal had ik deze auto nooit meegenomen maar het was echt overmacht. Ander had ik deze dag geen werkzaamheden kunnen verrichten. Bij binnenkomst ook aangegeven de boordcompter vaker uitvalt en dat er een update nodig is. Dit is ook helaas niet gebeurd. Waren ze vergeten! Geen uitleg gekregen van de werkzaamheden die ze wel hebben uitgevoerd.

Zeer goede service

Mijn auto werd opgehaald en teruggebracht door Autogarage Ottink, zelfs gewassen en uitgezogen! Mijn auto is van binnen en van buiten weer als nieuw. Ook het plannen van het onderhoud via de Prolease app ging erg gemakkelijk. Top!

Harde tegenvaller

Via prolease kon ik bekijken waar ik de auto heen wilde brengen voor onderhoud. Gekeken naar garage in de buurt; revieuws waren goed en contact ook. Op de geplande dag de auto gebracht; het is een oudere garage; waar op zich niets mis mee is maar wel iets zegt over de auto’s die er komen. Kreeg een smerige oude auto mee waarvan de tank leeg was en de auto zeer slecht schakelde. Maar het is wat het is! ‘s avonds was mijn auto weer klaar (gelukkig). Opgehaald en onderweg hoorde ik een vreemd geluid. Gebeld met garage maar monteurs waren weg. De volgende ochtend toch maar terug gegaan omdat ik het niet vertrouwde. Bleek de turbo slang niet vast gemaakt te zijn!!! Hier breng ik hem i.i.g. nooit meer naartoe. Auto hadden ze wel gewassen in wasstraat ondanks dat ie niet smerig was….

Snel en kost weinig moeite.

Goed geregeld

Onderhoud uitgevoerd als gevraagd en auto volgens afspraak opgehaald en teruggebracht

Darwinstraat 20 6718 XR Ede

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder