Snelle service en aardige mensen.

Ik heb 0,0 verstand van auto's maar de auto was redelijk aan zijn endje. Snel geholpen door de beste man. Leenauto was ook top!

Plan wordt aangepast zonder te communiceren en af te stemmen

30.000 km beurt ingepland, geen bijzonderheden. Schade aan zijkant van 1 band, doorgegeven dat dit niet hersteld hoefde te worden door de garage door afspraak bij bandenservice. Toch opgepakt (briefje in auto niet gelezen en chauffeur had het niet doorgegeven). Band moest besteld worden en onderhoud mocht van ProLease niet uitgevoerd worden. Auto is wel hele dag weggeweest maar kwam terug zonder onderhoud uitgevoerd. Ik moest maar even een nieuwe afspraak maken om alles in 1x te doen. Dat is geen klantgerichte benadering. Zowel ProLease als de garage hadden we eerder op de dag kunnen bellen om af te stemmen. Nieuwe afspraak inmiddels gemaakt, maar kost me meer tijd dan nodig. Door garage wordt het nu wel netjes en snel opgepakt.

Auto is prima onderhouden, communicatie kan beter

Auto heeft volgens mij een prima beurt gehad. De communicatie over de afspraak liep fout vanwege een drukke werkagenda van mijn kant en het gebeld worden op het laats van de dag voor de afspraak. Hierdoor moest er een nieuwe afspraak gepland worden. Dit is verder prima verlopen. Omdat ik niet aanwezig was bij het terug brengen van de auto heb ik niet meegekregen wat er precies is gedaan. Had middels een briefje of mail ook nog gecommuniceerd kunnen worden. Onduidelijk of de auto ook gewassen afgeleverd is. Overall tevreden.

Slechte service van ProLease

ProLease zelf doet niet wat gerepareerd moet worden. Kostenbesparing… Zeer teleurgesteld!

Goed bereikbaar en zeer vriendelijk

Makkelijk te plannen en goede service.

Echt Tevreden

Ik raad aan.

Prima, auto weer terug volgens afspraak

Wel jammer dat APK, grote beurt en vervangen van remmen niet in een keer gepland konden worden

Top service!

Ik ben zo blij met de pick-up service. Door mijn werk heb ik weinig tijd door de weeks en de service zorgt ervoor dat alles toch nog door kan lopen. Verder wordt het snel opgepakt en de garage doet voor de tweede keer mijn onderhoudsbeurt, zij zijn geweldig!

Prima bedrijf

Zeer vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

De skoda garage had al bijna een half jaar geen tijd voor mij. Ik reed dus al maanden met een storing rond. Na beklag kon ik naar een lokale garage waar ik meteen terecht kon. Waar vriendelijke mensen direct mijn auto hebben gemaakt. En waar ik zeker terug ga komen.

Niet meedenkend

Ik ben niet tevreden over de gang van zaken. Er wordt niet meegedacht om bandenwissel te combineren met onderhoudt. Ik moet nu elders een afspraak maken voor de bandenwissel. Dit houdt in dat ik ca 1,5 uur moet wachten. Dit had voorkomen kunnen worden door combinatie met onderhoud. Niet al het onderhoud is uitgevoerd omdat de auto er bijna uit gaat volgens prolease. Terwijl ik er nog een vol jaar mee moet rijden 3-1-2025 loopt contract af. Geen opmerkingen over Auto Jorg deze hebben het goed geregeld.

Matig

Auto niet netjes schoongehouden na de onderhoud. Andere garages hebben het wel gedaan.

Afspraak maken is lastig, uitvoering prima

Mijn ervaring met de uitvoerende garage is prima. Het online maken van een afspraak lukt met mijn huidige kenteken niet sinds ik deze auto rijd en dat is jammer.

Prima snelle service

Snelle afspraak kunnen maken, prima en snel geholpen met lekker kopje koffie erbij.

Goede ervaring

De afspraak werd goed nagekomen. Ik werd van tevoren gebeld over de ophaaltijd. Auto werd opgehaald en thuis gebracht door een vriendelijke mevrouw.

geweldig

goede communicatie vooraf, goede en klantvriendelijke dienstverlening, alle afspraken zijn nagekomen. top!

Auto werd netjes opgehaald en thuisgebracht. En tot mijn blijde verrassing was de auto ook helemaal schoon van binnen en buiten

Een fijne garage, klantvriendelijk en snelle service

zie bovenstaande opmerking

Autobedrijf Tang heeft netjes op tijd de auto opgehaald en weer teruggebracht na de onderhoudsbeurt.

erg goed ik werd geheel ontzorgd.

Ik heb online een afspraak ingeschoten voor onderhoud. Een paar dagen later kreeg ik van de garage de bevestiging. De auto werd iets eerder dan afgesproken opgehaald op locatie maar dat was geen probleem, gaf ik aan toen ik gebeld werd. Ook de aflevering in de middag was voor de afgesproken tijd maar ook dat was geen probleem want ik kon dus mooi op tijd naar huis. Al met al een zeer goede ervaring!

Vriendelijke medewerkers zowel aan de telefoon als degene die de auto kwam halen en brengen. Super snelle service.

Goed opgehaald en keuig op tijd weer afgeleverd

Net bedrijf

Ik begrijp alleen niet dat ik vanuit Voorburg door Prolease helemaal naar Alphen ad Rijn gestuurd wordt voor winterbanden als een berdrijf van dezelfde organisatie ook bij mij om de hoek in Den Haag zit.

Goed en keurig geholpen, betrouwbaar.

Prettig en goed geholpen.

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder