Erg fijn

Auto keurig opgehaald en snel weer teruggebracht. Werd wel wat later opgehaald dan verwacht/afgesproken

Goede service & snel geregeld.

Auto was door ProLease vervangen maar toch kwam er iemand voor onderhoud

Auto had beurt nodig, heb afspraak gemaakt. Dezelfde Week kreeg ik een telefoon van ProLease dat de auto vervangen werd. Auto werd vervangen en opgehaald. Op de datum van de afspraak stond er iemand van de garage voor de deur die de auto kwam ophalen voor onderhoud. Kortom het gaat allemaal langs elkaar heen bij ProLease. Hetzelfde gebeurde met het omruilen. Mijn werkgever had aangegeven dat er niet omgeruild werd en ik de Auto bij mijn werkgever moest stallen. Een week later kwamen ze bij mij thuis de auto ophalen en een nieuwe afleveren heb ze naar mijn werkgever laten gaan, lekker efficient allemaal.

Goede service!

Ik werd 30 minuten voordat mijn auto opgehaald werd netjes gebeld, daarna werd de auto bij mij voor de deur opgehaald en na een paar uur ook weer netjes afgeleverd. Niks op aan te merken, goede service en een hele vriendelijke meneer die de auto kwam ophalen en terugbrengen.

Onderhoud is denk goed uitgevoerd Ik krijg nooit enige informatie over wat er is gedaan

Haal en breng service wordt niet geboden door de garage

Haal breng service niet beschikbaar

Binnen de Prolease app kon ik niet kiezen welke garage onderhoud kon doen icm haal en breng service. De garage gaf naderhand aan geen haal en breng service te kunnen verlenen. Staand voor het blok afgesproken de auto zelf te brengen en wachten op onderhoud. Garage lag erg afgelegen en had hierdoor lange reistijden.

Prettige ervaring.

Prima ervaring gehad.

Goede service, de reparatie is goed uitgevoerd.

Geen rekening gehouden met electrische auto

Ik kon overal mijn onderhoud laten uitvoeren conform de app. Echter in de kleinere letters die bij het kopje onderhoud staat, staat echter dat het onderhoud bij de merkvoerende dealer uitgevoerd moet worden. Dus heb ik mijn afspraak in mijn dorp moeten cancellen om deze om te zetten naar Tilburg.

Vriendelijk!

Vriendelijke en goede service.

Gewoon goed

De afspraken worden goed nagekomen. Auto wordt netjes opgehaald en teruggebracht.

Goed.

Ben nog niet heel lang in het bezit van de leaseauto, maar tot nu toe is al het contact met Prolease naar wens geweest en hebben er zich geen problemen voorgedaan.

snel geregeld

Jammer dat er geen terugkoppeling komt op de opmerking bij de aanvraag voor het onderhoud

Prima en vakkundige garage met correcte terugkoppeling van werkzaamheden

Alles volgens afspraak en alle zaken bekeken die waren aangegeven. Bij het ophalen een correcte terugkoppeling van verrichte zaken.

Prima ervaring

in de ochtend mijn auto gebracht en rond 17:00 alweer terug. Kreeg een mooie leenauto mee. Enige nadeel is dat ik mijn auto moest brengen. Begreep eerst dat de auto werd opgehaald.

Heel goed geholpen ook met het lampje wat brande in de dashboard. Ook is er na nog even mijn auto gestofzuigd, dat vind ik echt een hele goede service. Netjes gebeld van te voren met ophalen en daarna weer goed afgeleverd.

snel en goed geholpen

top service. binnen een dag probleem verholpen bij de garage.

Vriendelijk, oplossingsgericht en snel

Dit was de 2e keer dat ik mijn auto voor een onderhoudsbeurt naar Autobedrijf van Staalduinen in Maasdijk bracht en ben zeer tevreden. Van het eerste telefoontje tot de vrolijke "welkom en goedemorgen" op locatie helemaal top! Over 15.000km zien jullie me weer ;-)

UITSTEKEND

Snel, volgens afspraak, auto netjes gewassen en gestofzuigd afgeleverd.

Zorg dat je de auto EN het contract overneemt!

Volgens mijn jurist moet je bij het aangann van een contract op laten nemen dat je niet alleen de auto overneemt maar ook het contract. Dan blijven de regels gehandhaafd anders wordt er een nieuw contract opgesteld met nieuwe bepalingen. En dat kan verrassingen opleveren. Mijn leermoment! Jarenlang via mijn oude werkgever leaseauto's gehuurd en de ervaring met hen was erg goed. Mijn laatste leaseauto diende ik mee te nemen want ik was voor mij zelf begonnen. En sinds de overname ging het stroef. Bij de overname ontstonden deze gemengde gevoelens en wel hierom; 1) Aanbetaling - Stevige borgsom betaald. Dit omdat ik nog geen omzetcijfers kon laten zien. 2) Verhoging leasekosten - Stevige verhoging leasekosten vanwege allerlei redenen. 3) Schade - Bij de overname is een schaderapport opgesteld waarmee ik het op een aantal punten het niet eens ben. 4) Faciliteiten - Het duurde (te) lang voordat de leaseauto als release auto op hun website stond.

Onduidelijk waar ik heen moest met mijn elektrische auto

Via app afspraak gemaakt in mijn dorp bij een dealer. Daarna zag ik ergens in de beschrijvingen dat elektrisch polestar bij polestar zelf moest. Ik moest dus die afspraak annuleren en daarna op opnieuw regelen.

Correcte afhandeling. Vriendelijk personeel.

Topservice met haal en breng optie

Auto werd op afgesproken tijd opgehaald, zeer vriendelijke monteur. Auto kwam zowel van binnen als buiten gepoetst terug. Erg tevreden

Geen feedback over reparatie, wel goede haal & breng service

De haal- en brengservice is erg goede service, daarna geen idee wat er aan onderhoud e.d. uitgevoerd is. Helaas lagen er nog schroeven in mijn auto van een afdekkapje en was de bekleding vies, dit is wel goed opgepakt en opgelost door leaseprof. Zelf zou ik liever naar de dealer om de hoek gaan.

Alles was goed

Ik heb onderhoud afspraak snel en duidelijk geregeld, auto was bij mij werk plek opgehaald en terug brengt.

Darwinstraat 20 6718 XR Ede

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder