Heerlijk saunacomplex voor een dagje relaxen

De opgietingen zijn er fijn. Er zijn diverse sauna's, dus voor iedereen wat wils. De aankleding is mooi verzorgd.

• Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.
  • In welke mate zou u ons aanraden bij vrienden/familie/collega’s?

Prima verblijf.
  • Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.
  • In welke mate zou u de %bedrijfsnaam% aanraden bij vrienden/familie/collega’s?

hele fijne sauna, vooral de opgietingen zijn super. Wel vraag ik mij af of er controle is in de zwembaden want ik heb 2 koppels gezien die de hele tijd verstrengeld in elkaar zaten in de baden, meest in het binnenbad. ook echt sex gezien, dat vond ik erg vervelend en onhygienisch.
  • Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.

Ik kom heel regelmatig en ik geniet
  • Kwaliteit van de behandelingen

zeer tevreden, alleen gaf de kassiere mij wel het polsbandje zonder het nummer te vernoemen waardoor ik zomaar een kastje nam en later dat niet kon openen omdat het verkeerd was., wel werd ik direct geholpen MET uitleg. Het nummer was niet leesbaar ! verder PRIMA.

Super,wij komen terug 👍
  • Kwaliteit van de behandelingen

Geweldig zijn er ook graag is een zeer fijn resort
  • Kwaliteit van de behandelingen

Was mijn 1ste keer en niet in de sauna geweest! Maar genoten van de ligweide, zwembad en eten! Jammer dat er geen snack mee mag naar de bedjes en dat daar geen bediening is!
  • Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.

Supergoed de beste sauna voor ons .
  • Kwaliteit van de behandelingen

Fijne sauna waar ik regelmatig kom. Ik vind alleen de klantenservice ronduit slecht. De ene keer moet je wijzigingskosten betalen als je je reservering wijzigt en de andere keer niet. Geen uniform beleid en op vragen hieromtrent wordt niet gereageerd.
  • Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.

Ik kom al jaren bij Spa Sense, inmiddels al een paar keer van naam veranderd. Dit is nog steeds mijn favoriete wellness-centrum, al zijn er wel wat dingen veranderd. De sfeer is nog altijd heel goed, niet te massaal, erg mooie tuinaanleg, en fijne voorzieningen, en de geurbeleving in de buitensauna vind ik een aanwinst! De hygiëne vind ik helaas wat achteruitgegaan, maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de toegenomen bezoekersaantallen. Voorheen had elke sauna een aroma, maar dit lijkt niet meer te worden bijgehouden. Vooral in het Turks stoombad mis ik de geur van eucalyptus of munt. De nieuwe sauna met lage infra-rood golven vind ik een goeie zet. Heerlijk om even in te dutten daar. Tenslotte nog iets over het restaurant. Dit was veruit het beste vergeleken met andere sauna's. De kwaliteit van sommige gerechten vind ik achteruitgegaan. Ik bestelde de tramazzini met zalm (voorheen tramazzone, een Italiaanse sandwich). De nieuwe versie is echt ronduit slecht. Het witte geroosterde brood is vervangen door droog bruin brood, kwaliteit vergelijkbaar met sandwiches van het tankstation.. waarom, vraag ik mij af? De salades zijn nog steeds van dezelfde goede kwaliteit, en ik ben ook erg blij met de nieuwe kaart met Italiaanse gerechten (melanzane is een aanrader!). Personeel is vriendelijk. De bediening in het restaurant is vlot, in tegenstelling tot het personeel aan de balie. Wel vriendelijk, maar qua afhandeling niet altijd efficiënt en duidelijk. Kortom: nog steeds is deze sauna mijn favoriet. Sommige dingen zijn verbeterd, helaas een paar dingen ten nadele veranderd.

• Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.

Twee punten van kritiek: 1 de bediening mag echt sneller. Zowel buiten waar 1 persoon zich rot werkt en een ander niks lijkt te zien, als binnen. Daar werd om half tien onderling veel lol gemaakt en opgeruimd, maar IPV vragen of je nog wat wil bestellen ging men met een vaatdoek over de tafels 2 het verschil in de opgietingen. Twee keer Serena en dat is top, heerlijk. Daar tussen een heer en dat was waardeloos. Hij kreeg er tijdens de sessie ook opmerkingen over en deed daar niks mee. Voor de rest weer genoten maar vooral punt 1 al vaker gemerkt en dat spreekt zich snel rond, niet handig.

voldoende, een redelijke ervaring

Heb de indruk dat het hele sauna complex zijn goede pluimen aan t verliezen is. We denken er zelfs aan om eens een andere sauna te verkennen. Alles wordt weliswaar duurder (betaalde opgietsessies).Vorig bezoek hebben zéér lang moeten wachten op ons drinken. Nooit eerder gebeurd. Ons eten was er zelfs al zonder drinken!. De dressing bij ons sla was ook vergeten.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind het erg jammer dat er regels zijn dat de bediening niet mag serveren bij de ligbedden rond het zwembad. Er de regel niet eten bij die bedden begrijp ik ook niet. Voorheen kon dit gewoon. Ik vind het een stukje afbreuk doen aan de gastvrijheid. Het kan niet omdat het een regel is. Niet echt gastvrij mijns inziens
  • Kwaliteit van de behandelingen

Faciliteiten top helaas horeca minder salade met andere ingrediënten dan op kaart wachten duurt lang.

Prima sauna.
  • Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.

Heerlijk middagje avondje relaxen jammer dat de dag pas om 16.30 kon beginnen maar toch een heerlijke dag gehad .Je komt ontspannen thuis na zo een luxe saunadag en dan lekker je bedje in om heerlijk te slapen. Dat is toch waar je voor gaat Heerlijk bedankt.

• Kwaliteit van de behandelingen

Mooie locatie - vriendelijk personeel - staan open voor critiek en denken met je mee om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Facaliteiten zijn er voldoende maar een hot-tub extra zou fijn zijn. Ze scoren een 9 omdat er altijd mogelijkheid tot verbeteren is in een bedrijf.

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk het snoezelen voor maar 14,95
  • Kwaliteit van de behandelingen

Ik kom altijd weer heerlijk ontspannen thuis!
  • Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.

heerlijke en fijne sauna, super horeca met frisse mensen met oog voor detail.
  • Kwaliteit van de behandelingen N.v.t.

Prima sauna. Deze keer was het iets minder goed gesteld met de hygiene (w.o. het voetenbad en de middengang). In het bad lag wat viezigheid en in de gang lagen haren. Ook vond ik deze keer de douches veel te heet. Een douche bij het dompelbad staat niet goed afgesteld zodat je nauwelijks water op je lijf krijgt.