Keurig werk geleverd

Ik ben erg tevreden met het geleverde werk. Netjes gewerkt conform de afspraken en erg snel in service. Een aanbeveling waard.

• Ervaring met: verwarming & warm water

Invullen kost 1,5 minuut ipv 30 sec. Heel fijn contact met de planning! Heel klantvriendelijk

• Ervaring met: airconditioning

Mooi op tijd geleverd conform afspraak, alles werkt en nette monteurs!

• Ervaring met: verwarming & warm water

zeer snelle levering en montage

3 maart 2021 nieuwe unit geplaats voor vloerverwarming. zeer nette en bekwamen monteurs. ook telefonisch contact met de dames loopt altijd heel vriendelijk en zijn goed op de hoogte van het bedrijf. een dikke pluim voor de monteurs en de dames

• Ervaring met: service & onderhoud

competent, professioneel en vriendelijke medewerker.

Had een radiator die niet volledig warm werd en zodoende onvoldoende verwarming in de huiskamer. Jeroen van van Oers heeft dit vakkundig verholpen.

Specialist en betrouwbaar

Goed geholpen bij het vervangen van de CV.

Gewoon goed

Monteur werkt vertrouwen

Een tevreden klant

Airconditioning laten plaatsen. Zeer vriendelijke en kundige monteurs.

Supergoede service

Verwarming deed het niet, 1 uur later monteur aanwezig, Ketel moest vervangen worden. 1 dag later was hij al vervangen.Top

Zeer goed, klantvriendelijke bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Komen beloftes na. prijs/kwaliteit-service verhouding is prima.

Tevreden klant.

Ik ben al jaren klant bij van Oers en heb daar een maandcontract voor onderhoud etc. Als er iets aan de hand is wordt het snel en adequaat opgelost. Goed en vakkundig personeel dat netjes werkt en de werkplek netjes achterlaat. Zeer tevreden.

• Ervaring met: verwarming & warm water

'Kwaliteit': voldoen aan de verwachting van de klant. Gelukt!

Heel snel na het eerste contact werd de defecte ketel, door de medewerking van een andere klant, vervangen. Op kantoor werd doorgepakt en vlot geschakeld. De informatievoorziening naar mij verliep steeds vlekkeloos. Twee goedgehumeurde en kundige monteurs stonden op het aangegeven tijdstip klaar en werkten de installatie binnen twee uur af. Na een goede uitleg van de geïnstalleerde apparatuur verlieten zij de woning waarbij ze geen sporen van hun werk achterlieten. Ik mag wel zeggen: boven verwachting goed geregeld allemaal.

• Ervaring met: verwarming & warm water

Goede uitleg en goed advies

Snel en professioneel geholpen

Service en onderhoud.

We waren van plan om over te stappen naar deze firma voor onderhoud aan de verwarmingsketel. Monteur is gisteren voor de 1e keer geweest omdat ketel een service beurt moest hebben en constateerde dat de ketel oké was maar na kwartier viel hij weer in dezelfde storing, meteen teruggebeld en kwamen ze terug met 2 man en hadden wij volgens hun zeggen een kapotte module en kapotte thermograaf in douche, niets afgesproken over b.v. Offerte voor nieuwe module wel dat er een offerte voor een thermokraangestuurd zou wordt, tot zo ver alles prima. Vandaag echter na vervanging van dure module weer dezelfde storing Gebeld of monteur kan kijken misschien; nee kunnen in het weekend niets doen, maandag kwam 3e monteur en heeft ketel opnieuw afgesteld wat volgens hem monteur 1 en 2 hadden moeten doen met plaatsen nieuwe module, hierna was probleem met ketel opgelost en brandt hij nu storing vrij maar nee moet toch wel even over nadenken of ik wel klant wil worden bij een bedrijf dat je heel het weekend in de kou laat zitten. Denk het zo maar niet. Heb het gevoel dat je op hoge kosten wordt gejaagd.

• Ervaring met: verwarming & warm water

Prima vakmensen leuk en kundig personeel

Service???

We waren van plan om over te stappen naar deze firma voor onderhoud aan de verwarmingsketel. Monteur is gisteren voor de 1e keer geweest en constateerde dat de ketel versleten is, dat kan na 12 jaar. Afgesproken dat er een offerte voor een nieuwe ketel gestuurd wordt, tot zo ver alles prima. Vandaag helaas wat minder, ketel geeft storing en geeft sluiting in meterkast. Gebeld of monteur kan kijken, misschien gisteren iets gebeurd in ketel? Antwoord; nee kunnen in het weekend niets doen, maandag vroeg bellen om zo snel mogelijk afspraak te maken voor plaatsen nieuwe ketel, lukt misschien nog die week. U was hier namelijk geen klant, nee maar moet toch wel even over nadenken of ik wel klant wil worden bij een bedrijf dat je heel het weekend in de kou laat zitten. Denk het zo maar niet.

• Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: service & onderhoud

We hebben deze CV ketel afgekeurd i.v.m. rookgaszijdige lekkage en diverse interne lekkages, deze CV ketel was jarenlang niet onderhouden. Naar aanleiding van dit bezoek hebben we een offerte gemaakt en kosten van onze servicebezoek zouden vervallen bij opdracht. Zaterdag heeft u gebeld met een storing welke veroorzaakt wordt door de lekkages. Als erkend installateur voeren wij geen werkzaamheden meer uit aan afgekeurde CV ketels. Natuurlijk willen wij bij onze klanten service verlenen en hebben we aangeboden om zaterdag elektrische kachels te leveren, zodat u warm het weekend door kon. Maar hier wilde u geen gebruik van maken. Indien u opdracht gegeven zou hebben voor het vervangen van de CV ketel, was deze begin van de week vervangen. Uiteraard is het vervelend dat de CV ketel zaterdag in storing viel, maar dit was onvermijdelijk gezien de status van de CV ketel

Goede service door vriendelijk en vakbekwaam personeel uitgevoerd

Mijn service abonnement voor de cv is door Van Oers overgenomen waar ik achteraf zeer blij mee ben. Opvallend is hun snel uitgevoerde service door vriendelijk en vakbekwaam personeel bij een door mij gemelde storing.

Prima geregeld

Goede ervaringen, alles prima verlopen en goed geinstalleerd. Geen problemen en alles netjes achtergelaten

goede en nette monteurs

op de afgesproken tijd netjes aangemeld voor de plaatsing van de nieuwe ketel. alles netjes opgeruimd en zij hadden een kleed bij om de vloer te beschermen. na afloop werd door Ed ook nog heel de trap netjes schoongemaakt.

• Ervaring met: verwarming & warm water

Ervaring met de monteurs is top, de offerte en daadwerkelijke factuur is minder.

Medewerkers hebben prima werk geleverd. Wat alleen bleek is dat het geoffreerde werk, veel lager uitval omdat een groot deel van het werk niet nodig was. Ik zou hierover nog terugkoppeling krijgen. het bedrag voor de uitgevoerde werkzaamheden was vrij hoog maar wel verklaarbaar door het verwachte werk, nu hoefde de monteurs veel minder te doen en was de prijs voor het uitgevoerde werk wel erg hoog.

• Ervaring met: verwarming & warm water

Vlot, sympathiek n ongetwijfeld vakkunidg.

Staat eigenlijk hierboven al, met als extra dat mijn voorkeuren alle aandacht kregen

• Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Sinds dit jaar een abonnement bij Van Oers Installatie. Na installatie van een nieuwe thermostaat en wat aanpassingen bij de cv ketel doet alles het weer perfect. Daarnaast ook wat goede tips gekregen over het optimaliseren van het verwarmen van de woning. Duidelijke communicatie via telefoon en mail van alle medewerkers. Gewoon top dus. Bedankt. Groeten Jurjen van Esch.

Alles komt goed

De installatie moest komen hangen in een zeer beperkte ruimte. Het heeft moeite gekost, maar alles is heel goed gekomen.

Over Van Oers Installaties BV

<p>Van Oers Installaties BV in Oisterwijk is een allround installatiebedrijf. We zijn al meer dan 25 jaar actief in de regio Oisterwijk, Tilburg, Den Bosch en Oss.</P> <p>Met 10 ervaren vakmensen staan we voor u klaar in een breed vakgebied. We installeren en onderhouden moderne cv-ketels en airco’s om een aangenaam klimaat in huis te garanderen. Waarbij we ook voor een aantrekkelijke financiering kunnen zorgen. </P>

Over Abel & Co

<p>Ben je toe aan een nieuwe cv-ketel? Wil je jaarlijks onderhoud zorgvuldig laten uitvoeren? Of heb je andere werkzaamheden die thuishoren bij de gespecialiseerde installateur? Dan ben je bij Abel&co aan het juiste adres. </P> <P>Wij zijn een ijzersterke organisatie met ruim 240 installatiebedrijven in alle delen van Nederland. Er is dus altijd een Abel&co kwaliteitsinstallateur bij jou in de buurt, met kennis van zaken en uitstekende servicevoorwaarden.</P>