10

Service met een gouden S

Van Oers denkt in oplossingen en ontzorgt. Zeer proactief naar de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
10

Prima bedrijf met zeer nette medewerkers.

Gewoon Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
10

Zeer tevreden

Prima advies en installeren van nieuwe verwarmingsketel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: verwarming & warm water
9

Zeer korekt.

Snel en vakkundig werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
10

Uistekend

Deze bedrijf hebben een goede vakmannen die je snel kunnen vertrouwen dat ze niet voor het geld doen. Communicatie is erg goed, i.v.m. onze auditieve beperking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: dak & zinkwerk
8

Zie volgende

Hebben tot nu toe bijzonder klantvriendelijk en vakkundig werk verricht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: verwarming & warm water
10

uitstekende service

cv-ketel netjes geïnstalleerd, vloer goed afgedekt en geen rommel achter gelaten. Duidelijke instructies en advies gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: N.v.t.
10

Helemaal top, van de service en offerte tot en met installatie

Briljant, vriendelijk, volgens afspraak en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
8

Goed

Vriendelijk, goed, flexibel en klantgerichte aanpak en vergissingen zijn ook goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: loodgieterswerkzaamheden
9

snelle service

Ik had een lekkage aan een badkamerradiator , snel verholpen door de monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: verwarming & warm water
10

Geweldig

Gisteren cv ketel uitgevallen, vandaag hangt er weer een nieuwe te draaien. Top service en vriendelijk personeel. Ook goed uitleg gekregen door mayk voor mijn nieuwe thermostaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
10

Prettige ervaring

Zeer deskundige monteur, heeft me goed geholpen met de vragen die ik had over de thermostaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: service & onderhoud
10

Snelle service

Mijn cv ketel ging kapot, binnen 1 dag is hij vervangen door 2 fijne monteurs. Netjes gewerkt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
10

Snel, vakkundig en concurrerende prijzen

Na een vijftal offertes te hebben opgevraagd bij verschillende bedrijven, waarvan één bedrijf nog niet eens de moeite heeft genomen een offerte toe te sturen kwam Firma van Oers prijstechnisch i.c.m. de juiste ketel bij ons als beste uit de bus. Ook het vervolgtraject verliep vlekkeloos, binnen een week was de ketel snel en professioneel geïnstalleerd door twee alleraardigste installateurs. Werkelijk geen enkel puntje wat ik kan opnoemen wat niet goed was terwijl er vele zijn die hun vak niet al te serieus nemen. Mij hebben ze als vaste klant erbij!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
2

Gevoelsmatig Dubbel Tarief ondanks onderhoudsabonnement Plus

Via Gasnet in Tilburg heb ik een onderhoudsabonnement Plus voor gratis storingen, arbeidskosten en voorrijkosten. Tijdens een onderhoudsbeurt heb ik samen met de monteur geconstateerd dat de cartridge van de driewegklep waarschijnlijk aan vervanging toe is. toch nog maar gekozen voor een tijdelijke oplossing door de klep te smeren en af te wachten of het probleem zich zou herstellen. na enige tijd geen herstel. Bij van Oers gevraagd wat de cartridge zou kosten. Op internet kon ik de originele Honeywell bestellen voor €28,- Na lang aandringen (wij doen geen prijsopgave via telefoon) kwamen zij met een prijs van €80 waarschijnlijk ook nog excl. BTW. Op deze manier voel ik mij als consument dubbel genomen via een duur abonnement en daarna nog eens met een exorbitant hoge prijs voor onderdelen. Ik heb een andere installateur gebeld en gevraagd wat de prijs is voor het vervangen van de cartridge. Die kwam zonder abonnement dus met voorrijkosten arbeidsloon en de kosten voor het onderdeel op nagenoeg dezelfde prijs. Dus vraag ik me af waarvoor heb ik jarenlang dat abonnement afgesloten als je "teruggepakt"wordt met de prijs van de onderdelen. Tijdens het telefonisch contact kon er totaal geen begrip opgebracht worden voor mijn verhaal en werd mij boos verweten het bedrijf in een kwaad daglicht te zetten. U snapt dat ik mijn abonnement per direct heb opgezegd en ben overgestapt naar een andere installateur.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: verwarming & warm water
10

Deskundige, snelle service

Helaas ging onze ketel stuk defect. De monteur heeft ons uitstekend geholpen met de keuze van aanschaf van een nieuwe ketel. En een supersnelle vervanging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
2

Zeer slecht

Er is een afspraak gemaakt voor het schoonmaken van een moederhaard en geiser. De monteur heeft alleen de kappen eraf gehad en op mijn vraag of de moederhaard niet schoon gemaakt moest worden kreeg ik als antwoord dat hij het afdicht lint niet in de auto had liggen maar dat de kachel schoon was. Dit was in de zomer van 2019. In oktober (de kachel was nog niet aan geweest) was er een loodgieter die zei dat de kachel schoon gemaakt moest worden. Ik heb gelijk contact opgenomen met de firma van oers. Ik zou na het weekend terug gebeld worden. Toen dit niet gebeurde heb ik een brief geschreven. In de reactie op mijn brief lees ik dat bij het maken van de afspraak tegen mij is gezegd dat van oers geen haarden schoon maakt. Je wordt dus als klant ook nog voor leugenaar uitgemaakt. Erg makkelijk geld verdienen voor de firma van oers door de klant niet van de juiste informatie te voorzien.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: N.v.t.
9

Prettige ervaring

Snel gehandeld, vriendelijke monteurs. Fijne service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: verwarming & warm water
6

Deskundige monteur

De monteur was erg vriendelijk en snel klaar met zijn werk. Wel toonde hij grote ontevredenheid richting het kantoor. Ze werden ingepland op tropisch warme dagen (terwijl klanten de afspraak willen annuleren ivm de hitte werd dan door kantoor gezegd dat dit niet nodig was). Ook jammer als je een afspraak maakt en duidelijk aangeeft (tot 3 keer toe) dat je pas na 14 uur thuis bent, de monteur om 13.30 uur al belt dat hij er bijna is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: service & onderhoud
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We hielden familieweekend in ons pas aangekochte vakantiehuis in Oisterwijk. Op vrijdagavond valt de verwarmingsketel uit. Van Oers gebeld. We bleken daar geen servicecontract te hebben. Toch besloot de storingsmonteur ons direct te helpen. Een half uur later stond Stan op de stoep en fixte de ketel. Superaardige jonge vent. Topbedrijf en topmedewerker. Bedankt Stan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

telefonische kontakten plezierig, klantgericht en to the point. servicemonteurs vakbekwaam en klientvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: verwarming & warm water
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en betrouwbaar personeel.Zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: verwarming & warm water
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe ben ik positief. Hoe de toekomst zal zijn wacht ik af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Jammer dat bij het installeren van de cv-ketel en lekkage in de slaapkamer er onder ontstond, die ik nb zelf moest ontdekken.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen warm water en geen verwarming in het weekend, gebeld. Binnen 3 dagen een nieuwe ketel geplaatst door vakkundig en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle levering, op maandag gebeld, dinsdag is de ketel geplaatst. vriendelijke monteurs en zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: verwarming & warm water

Filter op taal

Over Van Oers Installaties BV

<p>Van Oers Installaties BV in Oisterwijk is een allround installatiebedrijf. We zijn al meer dan 25 jaar actief in de regio Oisterwijk, Tilburg, Den Bosch en Oss.</P> <p>Met 10 ervaren vakmensen staan we voor u klaar in een breed vakgebied. We installeren en onderhouden moderne cv-ketels en airco’s om een aangenaam klimaat in huis te garanderen. Waarbij we ook voor een aantrekkelijke financiering kunnen zorgen. </P>

Over Abel & Co

<p>Ben je toe aan een nieuwe cv-ketel? Wil je jaarlijks onderhoud zorgvuldig laten uitvoeren? Of heb je andere werkzaamheden die thuishoren bij de gespecialiseerde installateur? Dan ben je bij Abel&co aan het juiste adres. </P> <P>Wij zijn een ijzersterke organisatie met ruim 240 installatiebedrijven in alle delen van Nederland. Er is dus altijd een Abel&co kwaliteitsinstallateur bij jou in de buurt, met kennis van zaken en uitstekende servicevoorwaarden.</P>