Filters

8

Prima

Ze waren er snel , en probleem is snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Snelle en deskundige service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Perfect

Zeer snelle oplossing voor mijn verstopping. Medewerker was zeer vriendelijk en op de afgesproken tijd aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Zeer snel en vakkundig geholpen!

Verstopte regenpijp. Gebeld. Volgende ochtend om 8.30 uur kwam er al een zeer aardige medewerker van Lacor om het probleem te verhelpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Snel, goed

Na telefonisch contact, binnen 4 uur geholpen, prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

Keurig werk verricht

Na verschillende keren voor niets gebeld te hebben, werd deze keer snel gehandeld. Jammer dat de medewerker geen water meer in de auto had en die bij mij heeft moeten vullen, maar problemen met afvoer nu verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
2

Zinloos

de monteur vind ik niet zo klantvriendelijk, en er is niet opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
9

Probleem snel opgepakt en verholpen

Vriendelijke monteur / meneer. Melding snel opgepakt en, ondanks dat t een hardnekkig probleem was met wat tegenslag, snel en netjes verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Geweldige monteurs die de klus snel klaren

Een doucheputje openen dat volgens mij niet kon. Zat al 27 jaar muurvast. Maar omdat het water nu niet meer wegliep, kon de monteur binnen no time het deksel openen en de verstopping verhelpen. Was ook een tweede probleem, namelijk het afwaterputje op het balkon. Door de flinke buien afgelopen week stond er een laag water die niet weg wilde. Omdat de afvoer deels was overdekt met een koof kon ik zelf niks schoonmaken. De monteur loste het samen met zijn collega vakkundig en snel op. Al het water loopt nu weer weg als een trein.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
7

Keurig geholpen.

Geen op- of aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Prima en vakkundig geholpen!

Prima en vakkundig geholpen door vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Snelle, goede en vriendelijke service met acute probleem oplossingen.

Vriendelijk e snelle monteur die adequaat de problemen erkende en heeft opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Positief

Positief,vriendelijke medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Snel, schoon en vakkundig

Monteur Peter gaf een korte uitleg wat hij ging doen en loste het probleem snel en vakkundig op

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

10

Werk goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

prima

correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
8

Goed geholpen, hij zocht heel goed naar de oorzaak

Vlot en netjes geholpen. Liet alles netjes achter

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed

Ben zeer tevreden voor het aflevererng van het werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
10

Snelle en goede service

Monteur is snel ter plaatse, heeft de verstopping geholpen en alles verhees achtergelaten

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
7

Goede service

Goede service, probleem mooi opgelost en snel en heel vriendelijke mensen die de klus kwamen doen, dachten mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Professioneel

Goede reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

perfect!!

man kwam snel, alles werkt weer goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Prima

Prima!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
2

Slecht bedrijf

Voor mijn niets gedaan terwel ik heb meerdere keer gebeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Wij zijn op uw adres langs geweest op 14-04-2022. Het was een verstopping aan de hemelwaterafvoer aan de voorzijde, waardoor onze monteur, zonder eventuele aanwezigheid van de klant, de verstopping kon verhelpen. De uitvoernotitie van onze monteur is: ‘Verstopping zat in het onderste deel van de HWA. Vervuiling in gedemonteerde deel. Leiding nog doorgespoten met HD, alles loopt netjes weg.’ Indien de verstopping niet (juist) is opgelost verzoeken wij u graag om contact op te nemen met 0113-381133. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.