• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1

Monteur kwam zelf iets vroeger dan gepland en het probleem was gelukkig makkelijk te verhelpen dus snel gebeurd!

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? N.v.t.

Deze keer goed opgelost

Allen jammer dat het een half jaar heeft geduurd.

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3

Aaaaa aa aa

• Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.

Vriendelijke medewerker, probleem snel en keurig verholpen

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2

Alles verholpen

M’n verstopping van hè balkon was snel verholpen 2 uur na m’n telefoontje kwamen jullie en zag ik dat jullie bezig waren daarna was m’n balkon weer watervrij

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4

Telefonisch goed bereikbaar. Maar wij hoefde niet thuis tezijn om het te verhelpen. Maar op 1 oog opslag is het wel goed gedaan. Geen waterval meer tegen het voor raam als het vlink regent.

Heel Goed

Het was een geweldige ervaring

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

vlot, deskundig en reuze klantvriendelijk

Medewerkers kwamen vlot na probleemmelding, waren bijzonder vriendelijk en vakkundig

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Vriendelijke man, die veel tips gaf om verstopping te voorkomen

Kon zelf mijn dag uitkiezen, snel en adequaat geholpen, kreeg nog tips

Geen antwoord gekregen

Ik kreeg n berichtje dat ik niet thuis was en dat klopt. Ik ben met vakantie en ben woensdag 3 november terug. Ik heb dat gemaild maar geen antwoord gekregen.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.

Prima service, maar niet te snel

Onze rioolverstopping was op een vrijdag merkbaar. Eerst vele middelen voor ontstopping zou kunnen zorgen. helaas zonder resultaat. Op maandag met u gebeld en toen bleek dat we pas op donderdag aan de beurt waren. Een beetje jammer. Medewerker heeft op die dpnderdag prima werk geleverd.!!!

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Zeer vakkundig en vriendelijk!

Prettig

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.

Aanvragen duren veel te lang en er zitte behoorlijk vee kinken in de kabel. Ik wacht al 1 1/2 maand

Ik wacht al 1 1/2 maand om een afspraak te maken om het overtollige regenwater op te vangen na aanleiding van de overstromingen in september bij ons thuis. Maar het duurt maar en het duurt maar.

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.

Slechte communicatie

Goede morgen, Tot nu toe weet ik nog steeds niet of mijn probleem verholpen is. Joziase is bij mij geweest, heeft gekeken en zou het probleem doorgeven aan het desbetreffende bedrijf Lacor, jullie dus. Lacor zou mij een berichtje sturen zodra het euvel verholpen is. Ik weet tot nu toe nog niet eens of de lekkage verholpen is of dat jullie nog bezig zijn met het verhelpen, helemaal niets gehoord. Ruud

Snelle deskundige service

Ondanks drukte kwamen ze snel en hebben het ook snel en goed opgelost. Ook goed advies gekregen. Vriendelijke man.

Kapot geschrokken

Met goede vertrouwen deze beste mensen gevraagd om een kijkje te nemen of er een verstopping zat. Deze beste mensen naar mijn woning gekomen, 1ste monteur gevoelt of er een verstopping was (20 min) die niet aanwezig was. Hierbij heeft hij iemand anders opgeroepen omdat deze monteur geen camera bij had. Hij heeft mij vertelt dat hij van een straat hierachter kwam. Na dit bezoek heeft deze beste meneer 20 minuten voor het huis in zijn busje gezeten. Vervolgens krijg ik 45 minuten gefactureerd. 2de & ongevraagde 3de monteur kwam langs met een camera, hebben 10 minuten gekeken met een camera en gezien dat de ligging niet goed lag. Alles ingepakt en weer weg gegaan. Bij elkaar zijn deze beste mensen 30 minuten in huis 'bezig' geweest maar krijg wel 2 uur en 15 min gefactureerd. Ik begrijp dat er zoiezo 1 uur word gefactureerd maar niet een extra 1:15. Contact op genomen met dit bedrijf en zeggen dat alles gewoon klopt. Nooit meer dat ik voor dit bedrijf ga kiezen. Niet voor mij meer. Heel erg jammer. Kijk uit voor deze praktijken.

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Heb ze weinig gesproken maar wat er gezegd en gedaan is is ook goed gebeurd

verstopping afvoer gootsteen.

Een zeer vakkundige monteur die nauwgezet de verstopping heeft verholpen.

We zijn tevreden.

De twee respectvolle en werkkundige medewerkers kwamen op tijd bij ons. Ze hebben hun werk goed gedaan en afgerond. Hun werkplek opgeruimd en schoongemaakt. Het water loopt soepel in de gootsteen. Veel dank.

Ontevreden

Op het moment van de reparatie was er niemand thuis dit was bekend. Bij thuiskomst was het een bende in mijn tuin er lag op de tegels en gras grond, ook zag ik dat er uit mijn tuin grond gepakt is om de verzakking rondom de regenpijp op te lossen, ook zijn er spullen van mij gebruikt om het water met grond weg te halen dit is met mijn gieter gedaan, de overvolle gieter met water en grond is niet eens opgeruimd/leeggegooid. Wat betreft het achterlaten van mijn tuin ben ik zeer ontevreden!! Over het uitvoeren van de reparatie kan ik nog weinig vertellen omdat, dit pas goed zichtbaar zal zijn als het overmatig/ extreem zal regenen.

Super service en snel

Ik belde en binnen 1 uur was er een iemand die het kwam herstellen. En moet zeggen , was een super vriendelijke man. En de service was ook super. Ook het contact voor de afspraak was zeer goed. In een woord AANRADER.

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Aardige monteur, probleem opgelost.