Filters

10

Vlotte actie

Een vriendelijke vlotte oplossing voor uw riool probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 9
9

prima

vriendelijk en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 10
10

Snel

Super snelle service! Waarvoor dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 10
8

Ervaring is goed

De monteurs waren professioneel. Het is een paar keer uitgesteld geweest maar in goed overleg. Ze hebben de boel daarna ook schoon achter gelaten. Ben er n zeer te vrede.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 8
10

VAKMENSEN

Verstopping algeheel riool verholpen. Wordt niet op tijd gekeken. Wordt vakkundig verholpen. Alles schoon achtergelaten. Chapeau !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 10
10

Snel geholpen

Ik ben snel en vriendelijk geholpen! Gelukkig was het probleem snel verholpen!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 9
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 10
10

Heel erg goed

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 10
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 7
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 9
10

genant is het als je afvoer verstopt is en iemand moet het verhelpen

maar als de persoon neutraal en vriendelijk dit werk doet, een andere zwanehals monteert zodat ik het voortaan zelf kan, ben ik heel blij

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 9
8

Snelle service door vriendelijke medewerker

Mijn verstopping van douche was snel verholpen, ondanks de feestdagen toch snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 8
10

Prima werk geleverd

Vriendelijke monteur die zijn vak verstaat , prima werk .

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Lacor riooltechniek is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Lacor riooltechniek voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Lacor riooltechniek de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? ( 1 = zeer onwaarschijnlijk, 10 = zeker wel) 10
1

Slecht Dakgoot loopt over Gebeld 23 December 2022

Ervaring dat ze voorlopig niet langs komen .Pas 9 Januari 2023Mijn dakgoot loop over op het balkon met de regen staat het elke keer blank en gaat het water via bij keuken plafon na binnen waar het elektrisch staat aan gesloten van de keuken is gezegd, Maar de man wist hoe de woningen waren. En zou dan misschien iets eerder komen ,Tot heden nog niets gehoord. Baal daar best wel van

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
5

Het eea heb ik niet begrepen

Monteur kon de reparatie met betrekking tot mijn toilet niet repareren, zou gebeld voor vervolg van een andere Monteur, tot nu toe niets gehoord of gezien, geen idee wat er eventueel mis is gegaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Uitmuntend

Snel professioneel zeer aan te bevelen, kortom TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Snel en vakkundig verstopping verholpen!

Vriendelijke man, die zijn werk goed uitvoerde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Het is klantvriendelijk.

Hij heeft niet zoveel moeite gedaan , maar professionele manier probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Snel en betrouwbaar

Wat een prettige ervaring en een enorme opluchting dat er een vakman snel komt, weet waar hij mee bezig is en ons rioolprobleem snel verhelpt. Geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

hele goede service

vriendelijk, op tijd, doen hun werk uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
7

Oké

Oké

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
10

duidelijke uitleg

de werknemers zijn vriendelijk en duidelijk wat ze gaan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Prima werk geleverd

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Prima werk geleverd

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

goed

Er is langdurig water gebruikt vanuit de woning

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
7

Positief

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.