Filters

10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
8

prima

heren zijn hun gang gegaan, wij waren weg. redelijk netjes achter gelaten. Glas zit er netjes in.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Reageert snel en werkt nauwkeurig

Gebeld. Belde direct terug voor een afspraak. Bedrijf komt binnen een paar dagen en ze zijn bereidwillig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Heel goed

Werken netjes en ruimen alles op

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Snel en goed geholpen

Ik ben zeer snel en goed geholpen door Roegiers Glas, enorm fijn dat het zo snel werd gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Was heel tevrede

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Top klantvriendelijk en hele goeie service!

Erg vriendelijke en professioneel geholpen het glas is perfect op maat, op tijd geleverd en met zorg geleverd. Goed gedaan dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
1

Er wordt niet geluisterd of gehoor gegeven aan de mening van de klant.

Ik heb een raam laten bestellen voor mijn dakraam, hier zat een uiterst lange levertijd op. Hier had ik de meeste begrip voor en na ruim 9 weken kwamen ze dan ook eindelijk met mijn ruit. Echter bleek de fabrikant het verkeerde raam besteld te hebben dus ging het opnieuw lang duren. Ook hier had ik nog de volste begrip voor. Nu stond er een afspraak voor a.s woensdag ( dit weer ruim 6 weken later dus in totaal wacht ik nu al 15 weken) word ik gebeld met de mededeling dat ik nog langer moet wachten. Toen heb ik vriendelijk verzocht mij de fabrikant te geven zodat ik een klacht kan indienen maar rogiers weigerde deze op welke manier dan ook te geven. Sterker nog, ze probeerde mij een schuldgevoel aan te praten want hun moesten ook weer opvulling zoeken voor de woensdag ochtend. Dus ik nog netjes geprobeerd uit te leggen dat ik begrijp dat hun niets verkeerd hebben gedaan maar dan ik het niet netjes vond van de fabrikant uit en dat ik graag bij hun een klacht zou willen indienen, en dan beginnen ze een verhaal over dat het gehard glas is dus dat het lang duurt. Toen heb ik wederom geprobeerd uit te leggen dat ik geen fout heb gemaakt maar dat de fabrikant de eerste keer een verkeerd raam heeft geleverd en toen werd ik weer afgewimpeld. Ik vind dit op zijn zachtst gezegd onbeschoft. Ik geef nog aan geen probleem met hun te hebben maar ik heb wel mijn halve slaapkamer moeten verbouwen en de monteurs hebben hun eigen een bult moeten schouwen aan het raam wat vervolgens niet paste. En dat na zo'n lange levertijd. Doet me pijn dat je zo behandeld wordt als mens. Ik probeer alleen bij de gene die fout zit een klacht in te dienen en dan wordt je zo afgescheept. Maakt dat ik me begin af te vragen bij wie de fout ligt, bij de fabrikant of bij rogiers.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
8

Positief

Er werd netjes gewerkt. Rommel van kit e.d. werd opgeruimd . Personeel was vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Prima resultaat en prettige service

Prima dienstverlening, complimenten👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Uitstekend

Erg goed en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Was erg tevreden! Snel en professioneel

Prima werk geleverd. Was geen standaard maat, maar heel netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Een prima ervaring

Raam werd snel en nauwkeurig verwijderd en het nieuwe geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Prima

Snelle service en netjes gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Geweldige service

Het duurde wat lang voordat de ruit geplaatst kon worden maar de service is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegier Glas aanbeveelt voor deze activiteit?
10

Prima contact, vlotte glaszetters

Prima contact & overleg momenten. Team glaszetters was zelfs 30 min eerder dan afgesproken en waren vlot klaar met vervangen van de ruit. Zeer beleefd ook. Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Aanwezig op afgesproken tijd. Mooi werk verricht en schoon achter gelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leveren goed werk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik was zelf niet thuis maar mn dochters wel. De monteur was vriendelijk en heeft het raam netjes er in gezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles was prima !

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

de latjes bij het raam zijn niet gelijk aan de latjes die er al zaten aan de andere kant van het glas waardoor het geheel er niet op zn fraaist uitziet. (maar ik weet niet of dat bij jullie ligt. ben in ieder geval al blij dat er nu weer latjes en een glas in het kozijn zitten)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.