Filters

10

Geweldig

Een buitengewoon vriendelijke en opgewekte glaszetter, die netjes werkte en alles keurig opgeruimd achter liet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Roegiers Glas is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Roegiers Glas voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 7
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Roegiers Glas de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 4
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
9

Geweldig

Ze hebben netjes raam gemaakt en wat snel! Ik ben zo tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Roegiers Glas is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Roegiers Glas voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Roegiers Glas de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
10

Netjes gedaan

Het is netjes gedaan en goede service verleent de

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Roegiers Glas is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Roegiers Glas voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Roegiers Glas de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
10

Super snel en netjes

Super snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Roegiers Glas is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Roegiers Glas voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Roegiers Glas de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
9

vriendelijk personeel

en zeer bekwaam en hun werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Roegiers Glas is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Roegiers Glas voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Roegiers Glas de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 9
9

Prima !

Vriendelijke beleefde glazenzetters. Werken keurig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Roegiers Glas is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Roegiers Glas voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Roegiers Glas de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
10

Prima super tevreden

Alles correct en netjes afgehandeld BEDANKT

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Prima dienstverlening, van begin tot eind .

Prima dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
7

Goed bezig deze mensen

Ruit kapot, gebeld en ze zijn gekomen. Het frame is er uit gehaald en mee genomen naar de auto. Glas erin terug geplaatst en klaar. Er zijn wat beschadigingen aan het hout, maar daar bel ik woongoed weer voor, om dit weer opnieuw te schilderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
10

Heel soepel

Heel soepel verlopen en aardige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Perfekt

Was vroeger als gepland bij ons aan de deur , vroeg netjes of dat uitkwam voor ons .. Zéér beleefd en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Vriendelijke en goede service

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
7

Kundige glaszetters

Vakbekwaam en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
8

prima service

Er werd goed notie genomen van het probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
10

Aardig en vakbekwaam

Netjes gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Gewoon goed!

Heel vriendelijk en netjes gewerkt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
10

Perfect gedaan

Was zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Top

Na met verschillende mensen gesproken te hebben betreft het probleem. Was de man direct duidelijk en deed waar ik van het begin al om vroeg. En dat is een krom getrokken deur te laten vervangen. Geen smoezen gewoon duidelijk , eerlijk en direct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Tevreden

Fijne en deskundige medewerkers. Werken netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Prima

Oké

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Gewoon goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Helemaal goed

Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
5

niet helemaal tevreden

tot 3 keer toe uitgesteld omdat het glas niet leverbaar zou zijn En de man van de planning is niet altijd even vriendelijk en begripvol! Verder netjes gewerkt en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
10

Perfect : zonder fouten of gebreken, volmaakt

Kraantje / Opruimen / Alles gekit Gezellig betrouwbaar Pluim voor de mannen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
10

Goed

Heel goed gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Roegiers Glas bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.