Snel en vakkundig geholpen. Verder ook klantvriendelijk geholpen met andere vragen die ik had.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Blijf zo doorgaan.

zeer slecht, onaanvaardbaar

De reparateur kwam op de afgesproken dag.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Na melding lekkage rubberen ringetje vervangen ad. 0,25 E, totaalfactuur ruim 100,- E: niet zo erg als het daarmee was opgelost - bleef lekken, bleek doorgerotte rioolbuis die ik daarna door iemand anders heb laten vervangen. Niet goed, mensen...

Lekkage aan leidingwerk snel kunnen oplossen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Degelijke loodgieter, eerlijke prijs, en snel geholpen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Spreekt wel ontzettend plat Gronings.

Onze lekkende kraan in de keuken eindelijk een keer laten vervangen. Eerste zelf geprobeerd, maar dat was toch niet zo'n groot succes. Alles netjes achtergelaten en afgewerkt.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Tijdens het klussen een gat in de muur geboord, bleek een waterleiding te zitten....... Water spoort eruit, snel de hoofdkraan dichtgedraaid en de loodgieter gebeld. Gelukkig kon hij direct langskomen en heeft het kunnen repareren. Zeer tevreden met deze service en zal een volgende keer zeker weer bellen. Bedankt!

• Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Ga zo door

Irritante lekkende kraan in de keuken eindelijk laten repareren. Was geen grote klus, maar ben blij dat het nu eindelijk gemaakt is.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goed en snel geholpen door de loodgieter, lekkage in de badkamer gelukkig weer verholpen. Ziet er allemaal weer goed uit, loodgieter heeft het netjes achter gelaten. Aanrader om in te schakelen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: n.v.t.

Deze man is mijn held. Ik ken hem al vanaf het begin dat hij voor zichzelf begon. Nu wil ik nooit meer iemand anders.

• Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: -

Nadat we via internet een offerte voor een nieuwe CV ketel kregen we vrijwel direct een reactie. Nu, een week later, hangt de nieuwe CV ketel al op zijn plek. Bedankt voor de goed service!!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ suggesties voor de toekomst: Niet op basis van onze ervaring.