Betrouwbaar, servicegericht, goede prijs-kwaliteit verhouding

• Aanbod

Bij het verwisselen van de banden werd ook naar de overige -mogelijke- problemen gekeken en advies gegeven! Ga zo door!!!

• Aanbod

Kwam met de ANWB bij albatros terecht ivm zwaar beschadigde achter band. 15 minuten en een bakje koffie later waren we weer opweg terug naar mijn auto. Goeie service en geen gedoe, daar houd ik van.

• Aanbod

Super bedrijf waar klant nummer 1 is en alles top in orde is aanrader voor iedereen.

• Aanbod

Altijd goede service 👍 Netjes optijd en om de hoek 👍 En het zijn allemaal toppers👍 en tot slot de groente aan Tom auto is weer perfect 🎉🎉🎉

Super bedrijf !!

• Aanbod

Al jaren lang tevreden klant. Ik ga nooit meer naar een ander.

zeer goed

• Aanbod

Prima: Het was héél makkelijk om een afspraak te maken om de banden van de paardentrailer te (laten) wisselen. Op het afgesproken tijdstip geholpen. Ontvangst met koffie. Er was zelfs -zomer 2016- voor een fijn zonnetje gezorgd! Snel geholpen. Prima.

• Aanbod

Wachtend op 4 nieuwe banden, wordt onze auto op de parkeerplaats van de Albatros door een enorme vrachtwagen aangereden. Linker voorkant helemaal in elkaar! De manier hoe dit door de albatros (Ton de Graaf) werd opgelost was subliem en uitermate klantvriendelijk! Chapeau!! Direct vervangend vervoer, auto extra uitgelijnd ,wielen gereinigd en een grote doos chocola met een briefje erbij bij het afhalen!

• Aanbod

Top bedrijf, snel, betaalbaar, vriendelijk en zeer behulpzaam en super service.

• Aanbod

Ik heb telefonisch advies gevraagd inzake het leveren en monteren van een motorscooterband. De prijs viel mij erg mee en de dag erop is de band gemonteerd. Het monteren ging niet zonder slag of stoot. Het was toch wat meer werk dan verwacht. Maar alles is prima in orde gekomen. Het viel mij op, dat het erg druk was. Het was een komen en gaan van klanten. Kennelijk valt de zaak erg in de smaak, goed teken.

• Aanbod

Goede en snelle service, vriendelijke monteurs en personeel,en goede prijs kwaliteit !!!

• Aanbod

Gebroken veer is snel en deskundig vervangen. Goed advies om meteen de veer aan de andere kant ook te vervangen.

• Aanbod

Als motorrijder is het niet makkelijk om een bandenbedrijf te vinden dat echt met motorfietsen om kan gaan. Uiteindelijk is het demonteren van de wielen een stuk gecompliceerder dan bij een auto. Daarbij heeft elke motor zijn eigen systemen. Alle bedrijven zeggen: geen probleem, maar uiteindelijk komt het op de kwaliteiten van de monteur zelf aan of het goed gaat of niet. Ik ben op aanbeveling bij Albatros in IJmuiden gekomen voor vernieuwen van mijn motorbanden (Honda Integra). Tot mijn blije verrassing vond ik daar twee monteurs (zelf motorijders) die gespecialiseerd zijn in motoren. En een motor hefbrug en een motorwiel balanceermachine. Voor een motorrijder geeft dat een goed gevoel. Het bedrijf straalt een relaxte sfeer uit. En, voor mij heel belangrijk gewoon meekijken en meepraten zonder probleem. Fijne deskundige mensen en uit de manier van aan mijn motorfiets werken bleek duidelijk de vakkundigheid en het respect voor de motor van anderen. Een bedrijf zoals wij het graag willen, met sympathieke prijzen en vakmanschap. Met groot genoegen aanbevolen en een ritje naar IJmuiden ten volle waard. Roland van der Eem-Oegstgeest

• Aanbod

Positief en klantvriendelijk en klantgericht.

• Aanbod

Kom al jaren als klant hier met diverse auto's. Ik word altijd zeer goed en zorgvuldig geholpen. Albatros denkt altijd met de klant mee en geeft altijd goed deskundig advies. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Ben altijd enorm tevreden met de service absoluut een aanrader!

• Aanbod

Een zeer prettig bedrijf Vakkundige mensen Aardige mensen Snelle service en korte wachttijden En goede prijzen, ook heel belangrijk En bij een geschil, wat ik ook met ze heb gehad, blijven ze met je communiceren en zoeken ze naar een oplossing die voor beide aanvaardbaar is

• Aanbod

De Service bij Albatros staat op een hoog niveau, de vakkundigheid en flexibliteit maakt dit een zeer aangenaam bedrijf om binnen te stappen.

• Aanbod

Altijd klantvriendelijk. Ook athok kan er vrijwel altijd iets geregeld worden.

• Aanbod

Een prettig bedrijf met aandacht voor de wensen van de klant , er wordt geluisterd naar mijn wensen en het advies daarop afgestemd