Kwaliteit, vakmanschap en betrouwbaarheid

Boerma Wonen heeft een uitgebreid assortiment kwaliteitsproducten die ze perfect confectioneren en met vakmanschap installeren. Afspraken worden perfect nageleeft. De gordijnen en zonwering die ze voor mijn nieuwe woning geleverd hebben zien er dan ook perfect uit en maken het plaatje helemaal af.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Perfect geholpen met prachtig resultaat

We hadden al best duidelijke ideeën wat we wilden toen we bij Boerma kwamen. Toch kwamen we door de ervaring en het vakmanschap van de mensen bij Boerma weer tot nieuwe inzichten. Onze oorspronkelijke wensen zijn nu nog beter tot uitdrukking gekomen. We zijn heel blij met het prachtige resultaat!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zowel in het voortraject als tijdens het plaatsen zijn de mensen van Boerma ontzettend meedenkend en doener alles aan om het de klant naar de zin te maken.

• Ervaring met: Interieuradvies

goed advies, en installatie in 1x goed!

We zijn erg goed begeleid in de keuze van een gordijnrailsysteem, en de installatie is in 1x goed uitgevoerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Aandacht, advies en uitvoering prima en zeer attent.

De twee vakmensen die bij ons vloer, overloop en trap opnieuw hebben bekleed hebben dat heel correct en op een plezierige manier gedaan! Echter de tweehonderd euro die op de rekening staan als afvoerkosten van de oude vloerbedekking vind ik buitenproportioneel. Hierover is bij de bestelling niet gesproken. Afvoer hadden wij zelf ook kunnen doen! Correctie van de rekening vind ik op zijn plaats.

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Op de vooraf toegezonden kostenbegroting werd wel melding gemaakt van afvoerkosten maar daar heb ik helaas over heen gelezen! Vandaar mijn eerdere opmerking over afvoerkosten. Daarnaast werd ook een bedrag voor hulp bij verhuizing van de slaapkamer in rekening gebracht hetgeen echter niet heeft plaatsgevonden. Het was reeds gebeurd voordat de stoffeerders kwamen. Rectificatie van de rekening is inmiddels ontvangen waarvoor hartelijk dank!

Top geregeld, goed advies

Van het adviesgesprek tot de service voor de nalevering was in een woord top.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prettig bedrijf met zeer goede service

Fijn bedrijf met prettige medewerkers,en zeer goede service. Toppie.

• Prijsniveau N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen
  • Ervaring met: Vloer

Advies en montage Luxaflex naar tevredenheid gedaan

Zie eerder

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Uitstekend.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Super mooie visgraat vloer gelegd. Heel blij mee

• Creativiteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.