Prettig geholpen en uitstekend geadviseerd

Keuken, pvc vloer en meubels hier gekocht personeel heel vriendelijk hebben alle tijd voor je. Levering en plaatsing zeer goed al men al een top winkel.

• Ervaring met: Keukens

Aandacht, kwaliteit en goede kwaliteit/prijs verhouding

Bij toeval zijn we bij Helmink binnengelopen, we wilden een kussen kopen. We raakten aan de praat en binnen de kortste keren hadden we een eetkamerstoel met stoelen, een bank en 3 fauteuils, pvc vloer en gordijnen gekocht. Allemaal in een zeer plezierige sfeer en met uitstekende begeleiding. Inmiddels zijn alle spullen geleverd en ziet ons huisje er spic en span uit.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen negatieve ervaring
  • Ervaring met: Interieuradvies

Vloer netjes gelegd en op afgesproken tijd stip en netjes afgewerkt.

Fijne winkel

We zijn goed geholpen. Duidelijke uitleg over het aan te schaffen product. Levertijd was wel erg lang. Nu gaan we er van uit dat de kwaliteit ook zo is als ons is verteld.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Heb tot heden nog geen negatieve ervaring. Vind het wel vervelend dat ik verplicht ben persoonsgegevens te accorderen.

Positief

Goed advies en juiste voorlichting! Levering ondanks de crisis op tijd.

• Creativiteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Heel netjes en goed

Mijn ervaring :is heel goed bevallen

• Advies N.v.t.
  • Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloer

Super, goede service, behulpzaam en denkt mee in oplossingen

Zeer vriendelijk, alles keurig gelegd en slaapkamers meubels goed en netjes gemonteerd. Gordijnen zeer tevreden over.

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Slapen

Mooie bank goede service

De aflevering ging wat gehaast , hierdoor was de montage van de bank niet goed. Later op de dag is dit opgelost en staat de bank recht.

• Ervaring met: Meubels

Stoelen zijn conform verwachting geleverd

De stoelen zitten prima en voldoen helemaal. Er zijn leder onderhoudskitjes meegeleverd en de bezorging was prima.

Makkelijk en zorgvuldig

Pieter en Arjan nemen de tijd en weten ook de details van elkaars klanten als dat eens zo uitkomt. Meerdere keren gekeken en gepraat. Goed advies. Uitvoering door installateur in orde, maar kan nog iets transparanter en mss voor iets scherper tarief, maar dat gaat los van Helmink. Keuken is mooi geworden en mochten er vragen of problemen zijn, dan willen ze het graag horen om een oplossing te zoeken. Controle aan huis na afloop is ook prettig. Het kan dus wel, druk zijn en toch aandacht voor je klanten hebben.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Led lampjes niet helemaal zelfde kleur en zeer moeilijk te vervangen, indien nodig. Schijnen echter 15jr mee te kunnen gaan.
  • Ervaring met: Keukens

Ik vond de levertijd wel lang maar dit kwam door de corona. Echter vond ik wel dat er tussendoor nog een belletje kon worden gedaan naar ons toen bleek dat de wachttijd nog langer werd.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Rondom levertijd niet helemaal tevreden

Alles perfect!

Prima, alles mooi op tijd. personeel gezellig, samenwerking met het montagebedrijf Lageschaar ook goed. Heel tevreden!

• Ervaring met: Keukens

Correct, benaderbaar en afspraak is afspraak.

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van onze keuken. Plaatsing verliep goed en conform afgesproken tijden. Het plaatsen zelf verloopt netjes. Monteur neemt de tijd om zaken af te stemmen met ons als klant. Na oplevering toch nog een losse plint, dit werd keurig opnieuw bevestigd.

In één woord Top!!

Onze ervaring delen wij graag, één en al top. Alles wat er nodig was voor de nieuwe woning hier kunnen kopen. Gordijnen, vitrage geen probleem neem even mee en kijk of het bij de meubels past, ja het past. Daarna ledikant uitgezocht en zeer goede uitleg en deskundig advies Na alles besteld te hebben was tijd om te verhuizen en opmeten van gordijnen kon toen ook, even wachten op levertijd wat mee viel en alles zeer netjes opgehangen, geplaatst en al. Wat een top Klasse. Marco en JanWim bedankt!!

top service

Goed geadviseerd om oud met nieuwe meubels te combineren. Ook kleur advies heeft ons tot een goede keus gebracht. Al met al zeer tevreden met het resultaat

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Interieuradvies

mooie spullen, goed advies, prettig geholpen en goede service

Bij het uitzoeken van onze nieuwe banken, gordijnen en een vloerkleed zijn we uitstekend geholpen met deskundig advies. Dat advies ging ook een stapje verder want we kregen ook een goed kleuradvies voor de wanden in onze woonkamer. Ook opmeten en afleveren ging erg soepel met ook weer net even en stapje extra. TOP!

moesten wel erg lang wachten. 9 maanden ze waren het vergeten

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: lang wachten

Zeer deskundige mensen

Wij werden fantastisch geholpen. Slaapkamer gekocht en zeer deskundig advies gehad. We hadden hele dure matrassen van bekend merk A maar konden er niet op slapen. Nu slapen wij als een roos. Wat een verademing! Mensen van Helmink, dank je wel.

• Ervaring met: Slapen

Adviseur denkt goed mee

Groot assortiment en goede adviezen. Geen grote winkelketen, maar lokale ondernemer met een klein team.

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: lijmvlek na leggen marmoleum

Uiterst betrouwbaar bedrijf

Alles bespreekbaar, komt afspraken na en heeft een prima service, een echte aanrader.

• Ervaring met: Meubels

Goed resultaat. na fijne contacten.

Voor de aanschaf van een keuken heb je tijd nodig. Bij Helmink werd goed geluisterd, meegedacht en geadviseerd. Hiervoor werd voldoende tijd ingepland, met de mogelijkheid verschillende monsters mee te nemen naar huis om rustig te beslissen. Na de door derden uitgevoerde montage, een oplevering door Helmink, waarbij kleine oneffenheden adequaat werden opgepakt.

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Kleine misser bij de montage, werd snel opgepakt door Helmink en is prima opgelost!
  • Ervaring met: Keukens

Fijne service, goed advies en perfecte montage van onze keuken!

Ons adviesgesprek met Arjan was zeer prettig. Het assortiment en mogelijkheiden zijn zeer uitgebreid. Erg blij met het persoonlijke contact en de goede communicatie. Tevens erg blij met de uitbesteden Keukenmontage. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Al met al ontzettend tevreden!

Beste beslissing ooit met Helmink Wonen & Keukens in zee te gaan

Nog voordat alles op slot ging een keuken uitgezocht bij Helmink. Vaak op bezoek geweest, gesprekken gevoerd, tekeningen uitgewisseld, tot in elk detail goede adviezen gekregen. Zeer prettige samenwerking dankzij een onvermoeibare Pieter. Tevens pvc vloeren bekeken en uiteindelijk ook geslaagd vanwege het deskundig advies van Jolanda die zich goed verplaatste in welke stijl ik de kamer wilde inrichten. Uiteindelijk is de keuken kort geleden (vanwege corona) geplaatst en de vloer gelegd. Het ziet er keurig en strak uit ben heel tevreden. Ik zoek nu nog een slaapkamerkast... toch even langs Helmink.

• Ervaring met: Keukens

Alles volgens afspraak nagekomen.

Enthousiaste verkoper die op een niet opdringerige manier goed advies gaf, alles keurig, na een huisbezoek, met schetstekeningen per mail bevestigde. Alle afspraken nagekomen. Na plaatsing kwam verkoper kijken of alles naar tevredenheid was afgehandeld.

• Ervaring met: Keukens

We zijn heel blij met onze nieuwe keuken . En zijn heel prettig geholpen bij Helmink . Alles klopt gewoon. Ook in combinatie met Lageschaar die de keuken heeft geplaatst Vakwerk.

Over Helmink Wonen & Keukens

Toe aan een ander interieur? Binnenkort je eerste woning betrekken? Of een inrichting die past bij de huisstijl van uw bedrijf? Helmink Wonen en Keukens adviseert, ontwerpt en realiseert als het gaat om interieur, zowel zakelijk als privé. Aan de Zutphenseweg in Vorden vindt u onze showroom. Een interieurwinkel gevestigd in een ruim 3000 m2 pand, gespecialiseerd in keukens, meubelen, raambekleding, vloerbedekking en zit- en slaapcomfort. Alles onder 1 dak!