uiterst matig

de inzet horren laten opmeten , 2 niet goed (te groot) paste niet, vervolgens daarna wederom niet goed( te klein). derde keer wast het juist maar gaan nog niet makkelijk eruit omdat ze strak zitten. heeft bijelkaar weken geduurd. Nu de rekening nog.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: zie boven
  • Ervaring met: Accessoires

Positief

Alleen maar goede ervaringen. Vakmensen !!!!

• Ervaring met: Vloer

Heel behulpzaam en vriendelijk.

Er was aan de telefoon verteld dat wij op zaterdag in De Bilt, bij ons om de hoek, terecht kon voor advies over vloeren. Er was helaas niemand aanwezig die dat kon. Daarvoor moesten we naar Hilversum. Toch maar gedaan en we zijn daar heel goed en fijn geholpen! Vervolgens komt er ook nog iemand bij ons thuis die ook nog weer advies gaf om het toch iets anders te doen. Helaas was er een klein stukje te kort, maar we kregen pas de rekening nadat alles klaar was. Wij zijn super blij met onze nieuwe vloer.

• Ervaring met: Vloer

Het resultaat mag er zijn! Het ziet er heel goed uit

De montage heeft nog wel voeten in aarde gehad (verkeerde maten) en dat heeft tot vertraging geleid. Uiteindelijk is alles op z'n pootjes terecht gekomen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Zie boven
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Mooie producten, prima service!

Prima advies over mijn PVC-vloer en goede legservice.

Zoals ik al zei: Goed

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prettige ontvangst in de winkel, goed advies en toelichting van keuzemogelijkheden, duidelijke offer

Naar tevredenheid.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Mijn ervaring met u bedrijf is zeer positief.

De medewerkers en het advies was professioneel en behulpzaam. Mijn dank hiervoor. Ik ben ook tevreden met het resultaat, de vouwgordijnen zijn prachtig en ik heb er veel plezier van. Helaas heb ik 1 probleem, de kettingen om de gordijnen op te trekken zijn niet sterk genoeg voor de grote gordijn. Er zijn al 3 kettingen vervangen en ik heb een extra ketting gekregen als er weer eentje stuk gaat. Ik hou jullie op de hoogte. Met vriendelijke groet, Jolanda de Ridder

Zie eerder

Zoals telefonisch doorgegeven zijn er meerdere dingen fout gegaan met het opmeten en ophangen van onze rolgordijnen. Doordat er niet goed is gemeten de eerste keer moesten beide gordijnen opnieuw besteld worden. 1 gordijn kon zelfs niet worden opgehangen. De oude gordijnen waren daar al verwijderd waardoor wij weken met plastic op de ramen hebben geslapen. Wel kregen wij nog de zelfde dag een factuur met verzoek tot betaling. Toen uiteindelijk de juiste gordijnen bij jullie gearriveerd waren en wij tot 2 maal toe vrij hadden genomen, werd de afspraak wederom geannuleerd en toen was ik er echt klaar mee. Gelukkig is er toen vervanging gevonden en zijn de gordijnen opgehangen. Met het resultaat zijn we blij, maar onze ervaring daarvoor was dus niet positief. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Ik beveel jullie graag aan mbt geleverde product, maar zal de rest er wel bij vertellen Met vriendelijke groet, Melina Spina

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Zie boven
  • Ervaring met: Raamdecoratie

erg dienstverlenend en mooie stoffen.

We hebben een goede ervaring met Vivante Bekenkamp. Na ons bezoek aan de winkel in Hilversum is de heer Patrick bij ons thuis geweest voor het inmeten. Is goed gebeurd. de levering liet op zich wachten door de stoffen leverancier. Bij levering waren er echter twee problemen. een weeffout in de stof en de gordijnen iets te lang. Alhoewel het goed opgelost is duurde dit wel heel lang. Eindoordeel: kundig, breed assortiment, maar snelheid kan beter.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Mijn vorige ervaring was beduidend beter.

Allereerst de aanhef van heer/mevrouw terwijl ik duidelijk mevrouw heb opgegeven. Daarnaast ben ik voor 90% tevreden over de 2e luxaflex. De communicatie met heer Smit vond ik niet optimaal. C'est le ton qui fait la musique. Ik heb besloten om luxaflex te houden daar ik van gedoe af wil zijn. Ik wilde wel, zoals luxaflex in keuken dat de kindvriendelijke sluiting van het koord werd vast gezet. In 1e instantie ben ik 2 maal op de zaak geweest en 3e keer is Heer v.d. Pol geweest die het koord in de keuken heeft vastgezet. Dat wilde ik ook in de woonkamer zodat ik geen gezeur achteraf zou krijgen. Op dat moment heb ik spontaan besloten nadat ik een vraag had over mijn oude luxaflex ook afkomstig van Bekenkamp om 2 nieuwe te bestellen. Ik had voor vandaag een afspraak staan met Heer v.d. Pol tussen 13.00 en 15.00 uur inzake het vastzetten. Ik heb daar speciaal een afspraak voor verzet zodat het maar gedaan zou zijn. Na 14.00 uur stond er op mijn voicemail dat Heer v.d. Pol geen gereedschap had voor steunen en dat er contact met mij zou worden opgenomen. Het ging echter niet om steunen m.a.w de boodschap is niet goed doorgegeven. Heer v.d. Pol heeft mij daarna zelf gebeld en gezegd dat hij bij deze luxaflex geen problemen verwachtte en zo ja dat ik dan contact kon opnemen. Ik betreur het dat ik hiervoor mijn afspraak heb verzet. Dit hadden ze mij ook eerder kunnen melden. Ik neem dit zeker mee in mijn afweging wanneer ik nogmaals iets wil aanschaffen. Vriendelijke groet, Anneke van Eijk

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Op dit moment zal ik Bekenkamp niet aanbevelen

• Ervaring met: Raamdecoratie

Plezierig, professioneel en met aandacht voor de klant

Plezierig, professioneel en met aandacht voor de klant. De plinten komen wel een stuk later op zich wel jammer maar de afspraak wordt uitstekend in overleg gepland.

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: plinten niet meteen mee met de rest

Snel en correct

zie boven

• Ervaring met: Vloer

Kwamen op tijd; vloerbedekking werd snel gelegd door deskundigen

De offerte liet lang op zich wachten, doch toen die er was, verliep alles vlot, na mijn opdracht. Nog geen rekening ontvangen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: De offerte kwam 2 maanden na mijn aanvraag

Zeer tevredeng

Accuraat, snel

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ik was heel tevreden hoe de heren de vloebedekking hebben gelegd.

• Ervaring met: Vloer

Gedegen advies en perfecte uitvoering.

Het maakt niet uit tegen welke problemen ze aanlopen: ze gaan niet weg tot het helemaal goed is.

uitstekend

Vakkundige advisering en plaatsing van de rolgordijnen

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

prima.

Vooral dat afspraken nagekomen worden, en alles altijd prima in orde is, de service is kortom uitstekend! Daarmee is alles wel gezegd denk ik.

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: heb ik niet.

Perfecte service

Voldoende keuze. Goede service. Prima levertijd

• Advies N.v.t.

deskundig

• Advies N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Keurig werk afgeleverd. Toen ik er bij oplevering was bleek slaapkamerdeur niet dicht te kunnen vanwege de plintjes. Dit probleem werd herkend (gebeurd vaker in dit gebouw gaan we even oplossen) maar ze gingen eerst even koffie drinken; ik ben dus vertrokken er van uitgaand dat ze er iets aan zouden doen. De volgende dag toen ik weer in de flat kwam bleek dit probleem nog steeds aanwezig te zijn. De werklui zijn dus vertrokken zonder het probleem op te lossen. Niet erg netjes gewerkt dus. Ik heb het probleem telefonisch gemeld, er zou iets aan gedaan worden.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: zie boven
  • Ervaring met: Vloer

Goede service, klantgericht, veel mogelijkheden

De showroom is licht en prachtig ingericht. Er is veel keuze en er wordt zeer vriendelijk en klantgericht gewerkt. Er wordt meegedacht in het maken van keuzes.

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Helaas bij levering een aantal zaken beschadigd. Dit is door de interieurbouwers helaas niet gemeld
  • Ervaring met: Vloer

Uitstekende hulp bij selectie en fantastisch presteren bij installatie.

Die goede ervaring met uitzoeken kenden we al. Dit keer zeer tijdige levering. En de uiterst moeilijke ophanging van loodzware gordijnen: petje af!

Over Vivante

Met persoonlijke aandacht en goed advies begeleiden we je graag naar de meest smaakvolle vloeren en eigentijdse raamdecoratie. Onze vakmensen zijn voorzien van een beste portie passie en gedrevenheid. Ze beheersen de techniek om met jouw keuze voor vloer of raam een statement in je huis te maken.