Prima ervaring

Als je een klein beetje weet van InDesign, maar nog lang geen gevorderde bent, is het fantastisch sparren met Peter. Hij kent het programma als zijn broekzak, en zowel de grote lijn als de wat meer gedetailleerde zaken kwamen naadloos aan de orde. In deze 1-op-1-cursus ging ik met een goede uitleg zelf aan de gang, en waar nodig stuurde Peter op zijn eigen rustige manier bij. Op deze manier krijg je handvatten waarmee je niet alleen je eigen werkzaamheden verbetert, maar ook een beter gesprekspartner wordt voor externe partijen op het gebied van opmaak en drukwerk. Een echte aanrader dus.

Veel geleerd op een toegankelijke manier

Peter heeft superveel kennis over de Adobe-programma's en draagt die kennis op een rustige, toegankelijke manier over. Hij checkt regelmatig of je het nog volgt, en of je informatie van voorgaande lessen nog paraat hebt en kunt toepassen op situaties in deze les. Hij bouwt zijn lessen zorgvuldig op, zorgt voor genoeg afwisseling in onderwerpen en (niet onbelangrijk) neemt genoeg pauze om even bij te komen van alle informatie. Peter laat ook voorbeelden zien van producten die af zijn, waardoor je meteen ziet waarvoor je de geleerde technieken kunt toepassen. Ik heb in drie 1-op-1-lessen veel van hem geleerd en heel veel inspiratie opgedaan. Dank Peter, wie weet tot ziens!

Diepgravende kennis, prettige overdracht

Ik ben samen met Peter een dag lang dieper in Photoshop gedoken. Mijn eigen kennis is in principe voldoende voor het werk dat ik verricht. Omdat Photoshop echter zoveel te bieden heeft, heb ik Peter gevraagd om mij langs wat diepere lagen van het programma te loodsen. Vooraf heb ik aangegeven wat ik precies zocht/wilde weten. Wat mij betreft is dit allemaal heel geslaagd en ga ik er zeker veel profijt van hebben. Mede dankzij de kalme en prettige manier waarop Peter de training geeft. Kortom: wil je meer weten over Photoshop - of andere grafische programma's - dan is Pixels en Pagina's dé kennispartner.

Perfect!

Peter weet heel veel en de cursus InCopy / Indesign was erg duidelijk. Ook toen ik na een aantal dagen het in praktijk moest brengen en ik een paar erg dringende vragen had was hij er voor ons.

Snel bijleren via Zoom

Ik heb diverse Zoom-sessies bij P&P afgenomen, waarbij ik bij aanvang van de les zelf aangaf wat ik wilde leren op het gebied van InDesign. Die methode werkt heel prettig. Peter heeft de antwoorden paraat en legt geduldig uit. Na afloop stuurt hij een video van de sessie na zodat je de lastige delen nog even na kunt kijken.

Super goede InDesign cursus

Mijn kennis met InDesign was minimaal en door een cursus van een dag voel ik mij veel zekerder met het programma. De sfeer was goed en de les voelde erg actief, ik heb veel geleerd!

compact en toch compleet

Peter verstaat de kunst om het verhaal zo kort - of juist zo lang - te maken als nodig is. Hij schijnt werkelijk álles te weten wat er te weten valt over grafische programma's.

Goed, prettig

De training was goed, kon prima online. Fijn dat er genoeg pauzes waren, dat is wel zo belangrijk als je alles via een scherm volgt. Als tip zou ik nog meegeven om tijdens de training regelmatig te pijlen of de bepaalde onderwerpen relevant zijn voor de trainee. Los daarvan raad ik dit aan!

Fijne, duidelijke training

Training werd op een duidelijke, prettige manier gegeven. Mijn collega en ik hadden specifieke vragen en kennis nodig mbt het maken van een toegankelijke pdf, dus sommige aspecten waren voor ons wat minder relevant. Heeft me wel zeker geholpen om verder te komen in het maken van toegankelijke pdf en word documenten, komt meer bij kijken dan je denkt.

Duidelijk en volledig op maat!

Ik was op zoek naar een programma om beter voor de dag te komen op social media en om zelf wat meer flyers/posters etc te kunnen ontwerpen. Kreeg van Peter de tip voor Canva te kiezen. Na zelf al wat rondgesnuffeld te hebben in het programma heb ik een "teams-cursus" van Peter gevolgd. Voor mij een compleet nieuwe ervaring maar na 5 min volledig op mijn gemak en deze cursus vol tips en duidelijke uitleg met plezier gevolgd. Het programma is absoluut niet moeilijk en doordat Peter mij gevraagd had naar mijn doel met deze cursus besteedde hij extra aandacht aan hetgeen voor mij belangrijk was. Dus ik kan pixelsenpagina's van harte aanbevelen!

Duidelijke opbouw en fijne instructie van Peter.

Peter geeft je de cursus informatie rustig en duidelijk. Met de juiste voorbeelden en oefeningen om je de hele dag scherp te houden.

Inspirerende en leervolle training

Fijne dag gehad! Geduldige en opmerkzame trainer, legt alles duidelijk en op een aangenaam tempo uit. Ook na de training is Peter beschikbaar voor eventuele vragen, wat heel fijn is!

Peter legt duidelijk en geduldig uit en voelt precies aan wat je nodig hebt.

Ik heb afgelopen week bij Peter Maas het spreekuur geboekt. Precies wat ik zocht! Peter heeft in korte tijd al mijn vragen beantwoord en in heldere taal uitgelegd. Daarnaast nam hij ook het initiatief om ook verder te kijken dan alleen de vragen die ik had, wat echt meerwaarde had.

Peter bedankt voor de super goede en rustige duidelijke uitleg. Ik ga het zeker nu met volle overtuiging aanpakken. Bedankt voor alles

Prima!

Pittige, technische onderwerpen, maar met een duidelijke en rustige uitleg zijn we een heel eind gekomen! We wisten het een en ander van Adobe Pro, maar hebben toch ook weer heel wat bijgeleerd.

Duidelijk en zeer interessant!

Lastige taal van Adobe wordt uitgelegd in duidelijke taal. En zeer interessante materie waar ik zeker wat mee kan en ga doen.

Rustige en duidelijke uitleg

De beste manier om nieuwe functionaliteiten binnen Indesign te leren.

Duidelijke cursus

Twee dagen cursus gehad. Uitleg was zeer helder met de juiste verhouding van luisteren en zelf doen.

Alle tijd en heldere uitleg!

Cursus van drie dagen Digital Publishing met InDesign gevolgd bij Peter. Heel veel geleerd, Peter stemde met mij af wat ik wilde leren en stemde ook goed af op mijn kennisniveau. Daarnaast ook veel algemene tips & trics gekregen. Had alleen ervaring met InDesign voor drukwerk, kan nu zelf epubs en html bestanden maken met animaties. En als ik het niet meer weet heb ik zijn instructiefilmpjes nog!

Fijne, heldere, praktische training die ingaat op waar jij zelf in de praktijk mee aan de slag moet.

Erg veel geleerd en geoefend in de 2 daagse basis Indesign training van Peter. Tijdens de training veel ruimte voor vragen en oefenen van de acties die je zelf in je werk vaak nodig hebt.

Alles goed en duidelijk uitgelegd door Peter!

Er komt een hoop kijken bij het maken van een PDF/A maar Peter heeft alles duidelijk uitgelegd. Ook fijn dat het op locatie kon. Aanrader!

Kundig en

Peter is zeer kundig en heeft een prettige manier om de soms technische stof over te brengen. Veel geleerd over kleurbeheer, maar ook vele tips en trics voor snellere handelingen van de programma's behandeld.

Zeer prettig

Ik heb twee dagen de cursus mogen volgen. Het was vrij intensief, gewoon 9 tot 17 met enkele pauzes. Dat was ook wel nodig, want zo leer je snel. Omdat de docent video-opnames maakte van de punten die wij geoefend hebben, kon je deze tijdens het oefenen in je eigen tijd erbij houden en zo stappen zetten. Deze opnames waren een grote toevoeging aan de cursus. De docent was vriendelijk, stond open voor je vragen en hanteerde het tempo dat voor jou geschikt was.

Tijdens de cursus Illustrator nam Peter ruimschoots de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. De cursus was volledig op ons afgestemd en we hebben naast onze vragen nog een hoop bijgeleerd. Hij denkt oplossend met je mee en legt alles gerust nog een keer extra uit. Wij kunnen weer aan de slag met veel nieuwe informatie!

• Gevolgde training Illustrator

Peter is een goede docent. Hij neemt de tijd, luistert goed naar je vragen, en aan het einde van een onderwerp/blok neemt hij een korte video op waarin hij het geleerde nog een keer herhaalt, zodat je het thuis op je gemak kunt terugkijken. Ik ben erg tevreden en zal zeker, indien nodig, nog een keer aankloppen voor extra lessen.

• Gevolgde training Cursus Indesign