Tijdens de cursus Illustrator nam Peter ruimschoots de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. De cursus was volledig op ons afgestemd en we hebben naast onze vragen nog een hoop bijgeleerd. Hij denkt oplossend met je mee en legt alles gerust nog een keer extra uit. Wij kunnen weer aan de slag met veel nieuwe informatie!
  • Gevolgde training Illustrator

Peter is een goede docent. Hij neemt de tijd, luistert goed naar je vragen, en aan het einde van een onderwerp/blok neemt hij een korte video op waarin hij het geleerde nog een keer herhaalt, zodat je het thuis op je gemak kunt terugkijken. Ik ben erg tevreden en zal zeker, indien nodig, nog een keer aankloppen voor extra lessen.
  • Gevolgde training Cursus Indesign

Peter is een hele fijne docent. Het feit dat het een 1-op-1 in house training was, maakte het de ideale vorm om echt aan te haken bij mijn vragen en wensen. Ik heb dan ook enorm veel geleerd. We hebben in twee dagen tijd superveel onderwerpen gedekt en Peter kan heel goed en snel schakelen naar wat je als cursist nodig hebt. Hij is geduldig, maar zorgt ook voor een goed tempo en houdt je bij de les. Ik zou zeker iedereen met vragen over Illustrator, Photoshop of InDesign aanraden om Peter te vragen voor een cursus. Ik heb in ieder geval enorm veel zin om weer creatief aan de slag te gaan met Illustrator nu!
  • Gevolgde training Illustrator

Goede cursus! Alles duidelijk uitgelegd en daar ook filmpjes van gemaakt om later terug te zien.
  • Gevolgde training Interactieve pdf's maken

Fijne uitleg, helder, eigen tempo, 1 op 1
  • Gevolgde training interactieve publicaties maken

Goede docent! In staat om ingewikkelde stof in korte tijd behapbaar te maken.
  • Gevolgde training Infographics maken

De training was erg leuk en leerzaam. Peter heeft een docentenachtergrond en dat merk je goed. Hij legt moeilijke materie simpel en rustig uit. En hij is erg geduldig! Bedankt!
  • Gevolgde training Infographics maken

Superfijne cursus, kijkt goed naar de diverse niveau's van de cursisten. Veel geleerd in 2 dagen tijd!
  • Gevolgde training Infographics maken

Duidelijk, veel ruimte voor vragen, goede documentatie om mee aan de slag te gaan
  • Gevolgde training Toegankelijke pdf

Peter legt heel duidelijk uit hoe het zit met de verschillende aspecten van kleurbeheer. Dat dit 1 op 1 mogelijk is, is ook erg prettig. Zo'n 1 op 1 dag is erg intensief meer zeer leerzaam. De informatie die (zelfs 's avonds) nog wordt nagestuurd wordt ook zeer gewaardeerd.
  • Gevolgde training Kleurbeheer / PDF

Prima cursus, fijne rustige uitleg. We hebben veel opgestoken en gaan met plezier verder met InDesign aan de slag!
  • Gevolgde training InDesign

Peter heeft mij erg goed op weg geholpen om het begrip kleurprofielen en wat hier allemaal bij komt kijken goed onder de knie te krijgen. Ik zal hier veel baat bij hebben voor mijn toekomstige nieuwe baan.
  • Gevolgde training Kleurprofielen

De cursus die we bij Peter Maas gevolgd hebben, was goed voorbereid met een duidelijk instructie. Prettig was dat we de cursus hier op locatie konden volgen. Peter had verder een goede documentatie die we handig konden gebruiken als naslag. Kortom: een aanrader. Peter nog bedankt !!
  • Gevolgde training PDF's toegankelijk maken

De cursus die heb gekregen van Peter Maas was ruim voldoende en zal ik ook zeker andere aanraden.
  • Gevolgde training praktische tips en instructies gekregen over het kalibreren van de Eizo monitor, het gebruik van kleurprofielen in Photoshop, en het maken van PDF met InDesign

In een relaxte sfeer door middel van praktijkvoorbeelden in een dag heel veel wijzer geworden over toegankelijke pdf's. Alle tips zijn meteen toepasbaar in de praktijk. Super!
  • Gevolgde training Toegankelijke pdf

Het was een hele goede en waardevolle cursus! Heel informatief en tegelijk ook zeer praktisch. Het blijft hangen door Peter zijn duidelijke uitleg. Tevens heeft hij direct helder antwoord op vragen en is bereid dingen uit te zoeken om later een nog uitgebreider antwoord te kunnen geven. Prettige sfeer gedurende de dag!
  • Gevolgde training Toegankelijke PDF

Duidelijke uitleg en veel geleerd. Peter Maas geeft de cursus aan de hand van onze eigen praktijk voorbeelden, waardoor precies hetgeen wordt behandeld wat voor ons van toepassing is. Daarbij maakt hij tijdens de lessen handige instructie video's die later gebruikt kunnen worden als naslagwerk.
  • Gevolgde training Illustrator

Prima ingespeeld op de stof die wij moeten verwerken met Illustrator. En dankzij zijn tijdens cursus gemaakte filmpjes hebben wij ook genoeg info om terug te vallen op die info als men het even niet meer weet.
  • Gevolgde training Illustrator op maat

Het was een een duidelijke en praktische ochtend, we hebben veel nieuwe dingen gezien en geprobeerd.
  • Gevolgde training Epub

Peter weet echt belachelijk veel over Adobe Creative Suite en dat weet hij ook op een leuke manier over te brengen. ik heb mega veel geleerd in een paar dagen tijd.
  • Gevolgde training Illustrator en InDesign gevorderd; interactieve PDF maken

Ik vond de cursus een waardevolle aanvulling, laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik deze cursus heb gevolgd en me een stuk zekerder voel als ik nu bestanden moet aanleveren dankzij jouw heldere en geduldige uitleg.
  • Gevolgde training Kleurbeheer

Een hele prettige en zinvolle cursus met veel ruimte voor eigen inbreng. Ik voel me nu een stuk zekerder over kleurbeheer in de verschillende pakketten en ben blij dat mijn scherm ook nog eens gekalibreerd is! Een aanrader!
  • Gevolgde training Kleurbeheer

Een heel goede cursusdag gehad bij Peter Maas. Hij weet niet alleen veel van Adobe programma's, Peter beheerst de Adobe programma's tot in de finesses. Zonder enig haperen verteld hij hoe het zit. Ook bij de complexe vraagstukken en bewerkingen. Het is verbazingwekkend hoe iemand de zaken zo helder in het hoofd kan hebben. Kortom, echt een aanrader voor wie in korte tijd een flinke sprong voorwaarts wil maken. Een 10 zou ik Peter willen geven maar dat lijkt zo ongeloofwaardig. Maar ik doe het toch.
  • Gevolgde training Indesign

Ik heb gekozen voor de cursus-variant maatwerk. Van tevoren heb ik aangegeven wat mijn wensen zijn. Peter Maas is een fijne docent en heeft hier precies op ingespeeld, zodat alles duidelijk en in korte tijd aan bod is gekomen. Tevens heb ik een video-instructie van mijn cursus ontvangen, om deze rustig nogmaals te bekijken.
  • Gevolgde training Adobe Indesign maatwerk

Fijne manier om de stof in korte tijd eigen te maken. Goede opbouw van de cursusdag en volgende mogelijkheden om zelfstandig verder te kunnen studeren.
  • Gevolgde training Indesign

Over Pixels en Pagina's