Prima!

Pittige, technische onderwerpen, maar met een duidelijke en rustige uitleg zijn we een heel eind gekomen! We wisten het een en ander van Adobe Pro, maar hebben toch ook weer heel wat bijgeleerd.

Rustige en duidelijke uitleg

De beste manier om nieuwe functionaliteiten binnen Indesign te leren.

Duidelijke cursus

Twee dagen cursus gehad. Uitleg was zeer helder met de juiste verhouding van luisteren en zelf doen.

Alle tijd en heldere uitleg!

Cursus van drie dagen Digital Publishing met InDesign gevolgd bij Peter. Heel veel geleerd, Peter stemde met mij af wat ik wilde leren en stemde ook goed af op mijn kennisniveau. Daarnaast ook veel algemene tips & trics gekregen. Had alleen ervaring met InDesign voor drukwerk, kan nu zelf epubs en html bestanden maken met animaties. En als ik het niet meer weet heb ik zijn instructiefilmpjes nog!

Fijne, heldere, praktische training die ingaat op waar jij zelf in de praktijk mee aan de slag moet.

Erg veel geleerd en geoefend in de 2 daagse basis Indesign training van Peter. Tijdens de training veel ruimte voor vragen en oefenen van de acties die je zelf in je werk vaak nodig hebt.

Alles goed en duidelijk uitgelegd door Peter!

Er komt een hoop kijken bij het maken van een PDF/A maar Peter heeft alles duidelijk uitgelegd. Ook fijn dat het op locatie kon. Aanrader!

Kundig en

Peter is zeer kundig en heeft een prettige manier om de soms technische stof over te brengen. Veel geleerd over kleurbeheer, maar ook vele tips en trics voor snellere handelingen van de programma's behandeld.

Zeer prettig

Ik heb twee dagen de cursus mogen volgen. Het was vrij intensief, gewoon 9 tot 17 met enkele pauzes. Dat was ook wel nodig, want zo leer je snel. Omdat de docent video-opnames maakte van de punten die wij geoefend hebben, kon je deze tijdens het oefenen in je eigen tijd erbij houden en zo stappen zetten. Deze opnames waren een grote toevoeging aan de cursus. De docent was vriendelijk, stond open voor je vragen en hanteerde het tempo dat voor jou geschikt was.

Tijdens de cursus Illustrator nam Peter ruimschoots de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. De cursus was volledig op ons afgestemd en we hebben naast onze vragen nog een hoop bijgeleerd. Hij denkt oplossend met je mee en legt alles gerust nog een keer extra uit. Wij kunnen weer aan de slag met veel nieuwe informatie!

• Gevolgde training Illustrator

Peter is een goede docent. Hij neemt de tijd, luistert goed naar je vragen, en aan het einde van een onderwerp/blok neemt hij een korte video op waarin hij het geleerde nog een keer herhaalt, zodat je het thuis op je gemak kunt terugkijken. Ik ben erg tevreden en zal zeker, indien nodig, nog een keer aankloppen voor extra lessen.

• Gevolgde training Cursus Indesign

Peter is een hele fijne docent. Het feit dat het een 1-op-1 in house training was, maakte het de ideale vorm om echt aan te haken bij mijn vragen en wensen. Ik heb dan ook enorm veel geleerd. We hebben in twee dagen tijd superveel onderwerpen gedekt en Peter kan heel goed en snel schakelen naar wat je als cursist nodig hebt. Hij is geduldig, maar zorgt ook voor een goed tempo en houdt je bij de les. Ik zou zeker iedereen met vragen over Illustrator, Photoshop of InDesign aanraden om Peter te vragen voor een cursus. Ik heb in ieder geval enorm veel zin om weer creatief aan de slag te gaan met Illustrator nu!

• Gevolgde training Illustrator

Goede cursus! Alles duidelijk uitgelegd en daar ook filmpjes van gemaakt om later terug te zien.

• Gevolgde training Interactieve pdf's maken

Fijne uitleg, helder, eigen tempo, 1 op 1

• Gevolgde training interactieve publicaties maken

Goede docent! In staat om ingewikkelde stof in korte tijd behapbaar te maken.

• Gevolgde training Infographics maken

De training was erg leuk en leerzaam. Peter heeft een docentenachtergrond en dat merk je goed. Hij legt moeilijke materie simpel en rustig uit. En hij is erg geduldig! Bedankt!

• Gevolgde training Infographics maken

Superfijne cursus, kijkt goed naar de diverse niveau's van de cursisten. Veel geleerd in 2 dagen tijd!

• Gevolgde training Infographics maken

Duidelijk, veel ruimte voor vragen, goede documentatie om mee aan de slag te gaan

• Gevolgde training Toegankelijke pdf

Peter legt heel duidelijk uit hoe het zit met de verschillende aspecten van kleurbeheer. Dat dit 1 op 1 mogelijk is, is ook erg prettig. Zo'n 1 op 1 dag is erg intensief meer zeer leerzaam. De informatie die (zelfs 's avonds) nog wordt nagestuurd wordt ook zeer gewaardeerd.

• Gevolgde training Kleurbeheer / PDF

Prima cursus, fijne rustige uitleg. We hebben veel opgestoken en gaan met plezier verder met InDesign aan de slag!

• Gevolgde training InDesign

Peter heeft mij erg goed op weg geholpen om het begrip kleurprofielen en wat hier allemaal bij komt kijken goed onder de knie te krijgen. Ik zal hier veel baat bij hebben voor mijn toekomstige nieuwe baan.

• Gevolgde training Kleurprofielen

De cursus die we bij Peter Maas gevolgd hebben, was goed voorbereid met een duidelijk instructie. Prettig was dat we de cursus hier op locatie konden volgen. Peter had verder een goede documentatie die we handig konden gebruiken als naslag. Kortom: een aanrader. Peter nog bedankt !!

• Gevolgde training PDF's toegankelijk maken

De cursus die heb gekregen van Peter Maas was ruim voldoende en zal ik ook zeker andere aanraden.

• Gevolgde training praktische tips en instructies gekregen over het kalibreren van de Eizo monitor, het gebruik van kleurprofielen in Photoshop, en het maken van PDF met InDesign

In een relaxte sfeer door middel van praktijkvoorbeelden in een dag heel veel wijzer geworden over toegankelijke pdf's. Alle tips zijn meteen toepasbaar in de praktijk. Super!

• Gevolgde training Toegankelijke pdf

Het was een hele goede en waardevolle cursus! Heel informatief en tegelijk ook zeer praktisch. Het blijft hangen door Peter zijn duidelijke uitleg. Tevens heeft hij direct helder antwoord op vragen en is bereid dingen uit te zoeken om later een nog uitgebreider antwoord te kunnen geven. Prettige sfeer gedurende de dag!

• Gevolgde training Toegankelijke PDF

Duidelijke uitleg en veel geleerd. Peter Maas geeft de cursus aan de hand van onze eigen praktijk voorbeelden, waardoor precies hetgeen wordt behandeld wat voor ons van toepassing is. Daarbij maakt hij tijdens de lessen handige instructie video's die later gebruikt kunnen worden als naslagwerk.