Leerzame goede dag

Prima leerzaam en gezellig

Top !!!

Hele fijne training

Ik heb de manier waarop Andre de training gaf als heel prettig ervaren Zonder presentatie met veel theorie. Alles was duidelijk en fijn dat er voldoende tijd was om vragen te stellen en praktisch bezig te zijn.

Super praktisch!

Duidelijk en veel praktijk oefeningen

Goede les gehad van Luuk

Volgend jaar weer. Top

Top uitleg

Heel goede en duidelijk uitgelegd

Leerzaam en nuttig

Goede uitleg en nuttig.

Was interessant heb wat bij geleerd

Heel duidelijk

Duidelijk training

Instructor was duidelijk, rustig en goed communicatie

Leuke instructeur en nuttige informatie

Zie hierboven

Leuke en informatieve dag

Top vent, top dag

Gezellige en leerzame dag.

Ik heb afgelopen woensdag een BHV cursus gevolgd in Tilburg. Een super leuke en vooral leerzame dag. De instructeurs waren erg gedreven en brachten alle informatie op een leuke manier. Al met al zeker een aanrader!

Ben nu op herhaling geweest, niet saai om te doen

Goed geregeld

Goed geregeld.

Heel goed, duidelijk

Zelf kunnen oefenen 1e

Boeiend en interessant

Trainer Ruud vertelde alles op een manier dat je aangehaakt bleef. Hij legde goed en duidelijk uit. Kleine groep, ook prettig. Het blussen buiten was goed om te laten zien en zelf te doen. Compleet nieuw voor mij. Kortom; een interessante dag!

Duidelijke en fijne uitleg!

Dit was de 2e keer dat BHV heb gevolgd. En ik heb meerdere ow ja momenten gehad. Hele fijne manier van leren met een fijne instructeur.

Prima training

Prima training. Prettig tempo met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Goede lunch.

Slecht begin, zeer goede ervaring

Op de site van 101BHV stond de verkeerde locatie nog aangegeven, waardoor ik 's ochtends een kwartiertje te laat op de juiste locatie aan kwam. Toen het begon was meteen het programma duidelijk. Een goede combinatie tussen interactie en theorie. Duidelijke uitleg en in het bijzonder complimenten naar Ruud de cursusleider. Hij legt uit met humor en expertise.

Erg goed!

Duidelijke uitleg met realistische praktijkervaringen!

Duidelijk en kundig

Duidelijk en kundig

Enthousiaste trainster die erg goed informatie over kan brengen

Ruby is duidelijk in haar uitleg. Kan de informatie goed overbrengen. Goede balans tussen theorie en praktijk.

Zij was heel duidelijk en heel prettig

Hele leuke en duidelijke les. Tevens was ook heel gezellig.

Super goed

Super leuke les en goede lesstof. Leuke lerares.

Rigaweg 26

9723 TH Groningen

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.