duidelijke en enthousiaste uitleg

zeer professioneel les gegeven. geen vraag was te veel. zeer duidelijke, makkelijke uitleg. instructeur was zeer toegankelijk, gedreven en enthousiast, dat maakte het makkelijk om vragen te stellen. en een heerlijke lunch trouwens!

zeer goed

prima en duidelijk geen droge theory dag

Goede uitleg en ruim de tijd voor praktijk-oefeningen met goede feedback. De trainer wist het interessant te houden en had wel wat humor. De locatie was ook erg goed en de voorzieningen (waaronder de lunch) en lesmaterialen waren uitstekend. Oefeningen werden waar het kon ook specifiek voor het bedrijf van de cursist gemaakt. Veel geleerd en geoefend deze dag :)

Praktisch, duidelijk en interactief

Prima BHV cursus! 1 dag met veel praktijkoefeningen. Heldere uitleg.

Enthousiaste en kundige trainer!

Ik vond het een leerzame dag, enthousiaste en vriendelijke trainer en nuttige info. Wel veel info en oefeningen in korte tijd.

Duidelijke uitleg en goed verstaanbaar ondanks grote ruimte

Heldere uitleg en goed verstaanbaar

Positief

Fijne herhalingscursus

Fijne docent, duidelijke uitleg

Fijn dat Wilmar (Docent), Zoveel ervaring had, daardoor kon hij veel verschillende situaties vertellen. Dat maakt de theorie allemaal wat beeldender.

Duidelijk en overzichtelijk

Goed verhaal, geen onnodige info en duidelijk uitgelegd door de instructeur.

Een leerzame ervaring, uitnodigend overgebracht.

Het was een leuke dag waarin de aangeboden leerstof op een lichte, leerzame en uitnodigende manier aangeboden werd. Er was ruimte tot vragen die op jouw persoonlijke werksituatie betrekking had. Dat was zeer waardevol! De trainer gaf je het gevoel dat er alle ruimte was om je vragen te stellen! Hij luisterde goed, had veel kennis, en wist die kennis op een onderhoudende, maar tevens duidelijke en uitdagende manier over te brengen!

Dit was mijn 13e keer BHV en deze instructeur was een van de beste. Heel enthousiast over zijn vak en bracht het goed over.

voor 'herhaling'vatbaar

BHV cursus gevolgd olv Luuk in Hengelo. Was erg leuk, leerzaam en gezellig. Vooral veel praktijkoefeningen en testjes. Pluim voor Luuk!! Betrokken en enthousiaste jongen die er voor zorgde dat de dag niet verzande in saaie theorie..

pragmatisch ingerichte en gegeven training

Naar mijn mening heeft de trainer de belangrijkste onderwerpen goed overgedragen. Dit kon met name omdat het gros van de cursisten op herhaling waren. Ik denk dat als er een cursist tussen heeft gezeten welke voor de 1e keer een BHV-training volgde, iets meer theorie welkom geweest zou zijn.

Erg positieve ervaring.

Veel praktijkvoorbeelden en prettig verhaal om naar te luisteren.

Was een hele leerzame dag

Het was een leerzame en ook een hele gezellige dag. Top!

Boeiend!

Goede instructeur! Heeft mij de gehele cursusdag geboeid en ervaarde het als een gezellige dag!

veel geleerd in combinatie met plezier

een dag met heel veel informatie, maar gebracht met een glimlach. erg veel praktijk wat in mijn ogen veel beter werkt dan het in je hoofd stampen van theorie. in ons geval was Anouk onze instructrice. ze maakte zelf een foutje met het aanbrengen van de AED plakkers, maar voelde zich niet te groot om dit ook ruiterlijk toe te geven. ook de brandoefeningen in het pand waren erg leerzaam en leuk. erg fijn dat dit ook op dezelfde locatie kan. lunch tussen de middag prima verzorgd, dus ook daar geen klachten. ik zou 101BHV.nl zeker aanbevelen!

Zeer leerzame dag over BHV.

Goed geregeld!

Leuk en leerzaam! De Instructeur Luuk doet het super. Hij is enthousiast en geeft duidelijke uitleg.

Hele goede uitleg

Goede ervaring en uitleg van alles

Leerzaam

Was een onbedwongen gezellige leer omgeving. Veel informatie op een te behappen manier. Ook al heb ik dit vaker gedaan toch weer wat nieuws geleerd.

Zeer onprofesioneel

De heer de Haen uit alphen an de rijn maakt meerdere malen onpasselijke opmerkingen en was continu bezeg met zelfverheerlijken ook kapte hij de cursiste continu af. Ook tijdens de lunch gingen de gespreken over asielzoekers en vluchteling leek mij niet gepast. Ik ben ook zeer ontevreden.

Was weer een zeer leerzame dag

Leuke docent, weer nieuwe dingen geleerd en alles weer opgefrist

Fijne duidelijke uitleg

De herhalingscursus was van toegevoegde waarde. Ondanks herhaling toch weer nieuwe dingen geleerd op een leuke, luchtige manier. Gert legt goed uit. Ik vind alleen de locatie erg onaangenaam. Het is er koud en kil.

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.