Geweldige service en heeft de kwaliteit meerdere niveau’s omhoog gekregen

Na velen worstelingen tijdens het schrijven van mijn onderzoek heeft Studiemeesters mij perfect geholpen bij het verbeteren van mijn onderzoek. Het hebben van een stok achter de deur en de kwaliteitscheck heeft ervoor gezorgd dat ik mijn scriptie succesvol heb kunnen afsluiten.

• Opleiding E commerce marketing en sales
  • Instelling Tio Amsterdam

Top begeleiding!

Ik ontving vaak meerdere malen per week en zeer snel feedback op mijn stuk. De feedback was duidelijk en heeft me eindelijk een voldoende opgeleverd. Alle medewerkers zijn vriendelijk en er waren voldoende contactmomenten.

• Instelling N.v.t.

prima hulp om stappen verder te komen

In mijn rechtenstudie stond ik voor keuzen uit verschillende mogelijkheden die mijn interesse hadden. Studiemeesters Leiden heeft voorzien in precies de juiste informatie die mij effectief verder hielp. Een door hun georganiseerd gesprek met een ervaringsdeskundige gaf mij ook inzicht in opties die ik eerder niet had overwogen. Ik kan uit ervaring zeggen dat de begeleiding van Studiemeester meesterlijk is en to the point. Ben zeer blij en tevreden over het zetje vooruit. Dank je wel! En veel succes met ondersteuning aan ook anderen.

• Opleiding Rechten en postacademische opties
  • Instelling Uitstekend

Beste studie-bijles ervaring gehad!

Mijn bijles werd gegeven door Amo, wat een topper is dat! Niet alleen mijn examens gehaald maar binnen een kort termijn + hoge cijfers gehaald. Mijn examens gingen over bestuursrecht en inleiding recht. Amo dacht heel erg mee, zelfs op zijn vrije avonden kon ik met vragen komen over het examen. Moedigde mij aan voor het examen met een e-mail of whatsapp berichtje!

• Opleiding Human resource management
  • Instelling Nti

Prettig

Zeer goede begeleiding, erg betrokken bij je voortgang. Snel en duidelijk afspraken maken. Klein verbeterpuntje is de hygiëne. Maar al met al, geen spijt van gehad.

• Opleiding Diergeneeskunde
  • Instelling Ugent

Super betrokken begeleiders!!

Ik heb oprecht zoveel steun en begeleiding gehad aan Studiemeesters! Iedereen is betrokken. De studiedagen zijn heel nuttig geweest voor mij. Je kan je prima afsluiten en je concentreren op dat wat je moet doen. Studiemeesters geeft begeleiding op Maat! Ik raad het aan zeker wanneer je bezig bent met je scriptie!

• Opleiding Pedagogiek
  • Instelling Inholland

10/10

Studiemeesters heeft mij boven verwachting goed geholpen met mijn afstudeer project! Door de corona crisis zag ik door de bomen het bos niet meer en had ik externe hulp nodig om de draad weer op te kunnen pakken. Door de gerichte, persoonlijke begeleiding had ik snel mijn weg weer gevonden en fietste ik zo door mijn afstudeer project. De begeleiders van Studiemeesters nemen uitgebreid de tijd om je optimaal bij te kunnen staan bij je persoonlijke process en zijn altijd opzoek naar manieren om jou als student zo goed mogelijk te kunnen begeleiden. Dit heeft mij veel zekerheid en zelfvertrouwen gegeven in mijn eigen kunnen en was ik voor dat ik het doorhad ineens afgestudeerd! Overall 10/10 for the whole experience!

• Opleiding International Business Management
  • Instelling Hogeschool Tio

Vakkundige ondersteuning

Holger heeft mij geholpen bij het data analyseren in Stata. Hij heeft mij geholpen al snel inzicht te krijgen in wat ik kon aanpassen. Uiteindelijk ben ik geslaagd en dankbaar!

• Opleiding Economie en bedrijfseconomie
  • Instelling Vrije Universiteit

Prima en consequent

Heb er veel aan gehad. Met name om de regie weer terug te krijgen in studielast

• Opleiding Maatschappelijk werk
  • Instelling NCOI

Super begeleiding. Goed contact!

Erg blij met de begeleiding van Studiemeesters. Ik had erg veel moeite met het schrijven van een theoretisch kader voor mijn scriptie en besloot daarom aan de bel te trekken voor extra ondersteuning. Stefan heeft mij ontzettend goed geholpen en hierna kon ik op eigen kracht verder. Hiernaast is het team van Studiemeesters erg betrokken geweest en kreeg ik regelmatig de vraag of alles lukte, en zo niet dat ze voor me klaar stonden. Top!

• Opleiding CO-IEMES
  • Instelling Fontys

Fijne en motiverende ondersteuning

In Augustus besloot ik om mij aan te melden bij studiemeesters. Ik had een lastige periode achter de rug en was net zwanger van mijn eerste kind. Vervolgens ben ik gekoppeld aan Marijke voor mijn scriptietraject en wat was dit een verademing! Het was een stressvol scriptietraject maar ik heb de kracht en motivatie kunnen vinden. Marijke en de begeleiders op de studiedagen (Banchi, Jos, Thomas en Jiske) hebben hier aan bij gedragen. Wanneer ik vast liep kon ik bij ze terecht voor vragen wat mij weer meer vertrouwen gaf om door te gaan. Uiteindelijk mijn scriptie ingeleverd en succesvol afgerond. Ik ben studiemeesters erg dankbaar en kan nu volop genieten van mijn zwangerschap.

• Opleiding Mps
  • Instelling Universiteit Leiden

Een educatief opvang in tijden van corona

Ik heb verschillende studiedagen bijgewoond in het najaar van 2020 ter ondersteuning van mijn bachelorscriptie proces. Studiemeesters heeft me geholpen af en toe te kunnen sparen in een tijd dat ik bijna niemand zag of sprak (corona), daar ben ik ze zeer dankbaar voor. Ik heb mijn bachelorscriptie afgerond met een 8.

De onmogelijke weg naar de 7,6

Ik ben bepaald niet een voorbeeld student. Ik stel veel studiewerk uit en dat is met mijn dyslexie niet altijd bevorderlijk voor het resultaat. Bij mijn scriptie kwamen mijn valkuilen nog meer naar voren. Toch heb ik heb op eigen houtje mijn scriptie tweemaal ingeleverd zonder succes. Eind 2020 heb ik Studiemeesters Leiden ingeschakeld om het dan toch af te ronden. De onmogelijke opgave werd door de persoonlijk begeleiding een haalbare opgave. Met als resultaat een 7,6 voor mijn scriptie! Ongelofelijk blij met de goede hulp, steun en taalcontrole van Ita van Studiemeesters Leiden. Zonder haar had ik het nooit gered. Nogmaals bedankt! Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet eerder hulp heb ingeschakeld van Studiemeesters Leiden. Ik kan dit iedereen aanraden!

• Opleiding Commerciële Economie
  • Instelling Hogeschool Leiden

Persoonlijke en gerichte ondersteuning!

Ik heb bijna uitsluitend gebruik gemaakt van de online studiebegeleiding, dit heeft mij heel erg geholpen bij het schrijven van mijn scriptie. Dat ging daarvoor namelijk erg moeizaam. De mensen van studiemeesters tonen oprechte interesse en helpen je graag verder met gerichte ondersteuning.

• Opleiding Economics and Business Economics
  • Instelling Rijksuniversiteit Groningen

Erg prettige en flexibele samenwerking ervaren

Hele fijne samenwerking met Stefan mogen ervaren. Gerichte vragen, scherpe analyses en problemen gericht aanpakken maar altijd met de ruimte voor de ontwikkeling van de student zelf. Er fijne ervaring gehad, zou het iedereen aanraden.

• Opleiding MSc. Public Governance
  • Instelling Tilburg University

Heel goed geholpen en fijne samenwerking met Studiemeesters

Ik ben heel snel geholpen door Studiemeesters. Binnen enkele dagen heb ik een begeleider toegewezen gekregen die mij heel snel en duidelijk feedback heeft kunnen geven voor mijn masterscriptie. Ik heb hierdoor een mooi cijfer kunnen behalen, een 7,5!

• Opleiding Master Strafrecht
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Professioneel en vriendelijk

De bijles van Studiemeesters is goed georganiseerd en de medewerkers zijn heel aardig. Ze hebben mij echt geholpen!

• Opleiding Rechtsgeleerdheid
  • Instelling UvA

Heeft mij het zetje gegeven wat ik nodig had tijdens mijn scriptie.

Ik ben hiermee goed geholpen, het heeft mij ook veel tijd bespaard.

• Opleiding International business and languages
  • Instelling Hogeschool Utrecht

Scriptie begeleiding om aan te raden

Studiemeesters is een goede optie wanneer je vastloopt met jouw scriptie. In mijn geval had ik een hbo begeleider die weinig tot niks las, waardoor ik slecht kon vertrouwen op zijn feedback. Studiemeesters leest alles tot op de laatste punt. Dat maakt, bij meerdere afspraken, dat de Studiemeesters begeleider ingelezen is in jouw onderwerp en echt kan adviseren. Het advies van de begeleider was in sommige gevallen het tegenovergestelde van het advies van mijn hbo begeleider. Dit is onvermijdelijk, omdat Studiemeesters zich niet volledig kan verplaatsen in de examinatoren van de opleiding.

• Instelling N.v.t.

Met dank aan studiemeesters succesvol kunnen slagen

Studiemeesters was voor mij een van de laatste opties om mijn scriptie en daarmee de pabo af te ronden. Dat ik dit ook nog met als eindcijfer een 7 heb kunnen doen is wel echt een extra feestelijke bijkomstigheid. Ik ben blij dat ik vorig jaar deze keuze heb gemaakt, in mijn eentje liep ik me op den duur zo dood te staren.... De afwisseling in samen met de begeleiding aan de slag te zijn en ook zelf er mee aan de slag te gaan hebben me geholpen echt sprongen te maken en verder te komen. Daar waar ik door de hogeschool nog amper werd begeleid heb ik dat bij studiemeesters op een positieve manier mogen ervaren. Naast het harde werken was er ook altijd ruimte voor een praatje, gezelligheid en een bakje koffie.

• Opleiding Pabo
  • Instelling Hogeschool Windesheim

Zeer goede en resultaatgerichte begeleiding

In 2012 kreeg ik de eerste studiebegeleiding van Kinge in Amsterdam voor de bachelor recht. Vervolgens heb ik de afgelopen drie jaar de master gedaan en daarbij heb ik hulp gekregen van Stefan, Ebru en Julia. Aan deze mensen heb ik te danken dat ik snel de master kon halen met een 7 als resultaat. In ieder geval kan ik iedere student die begeleiding nodig heeft Studiemeesters van harte aanbevelen.

• Opleiding Recht
  • Instelling Open Universiteit

Ik dacht écht dat het kansloos was

Aan iedereen die denkt dat het nooit meer gaat lukken, het kan! Ik heb vijf jaar na dato mijn scriptie alsnog afgerond met goed gevolg. Ik was echt ten einde raad en had nul, maar dan ook echt nul motivatie. Zonder de hulp van Stefan van Hulst was dit niet gelukt. Ik kan het oprecht iedereen aanraden. Mocht je tot de financiën beschikken; DOEN!

• Opleiding Bestuurskunde
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Zeer kundige begeleiding

Zeer kundige begeleiding

• Opleiding Economie
  • Instelling Tilburg University

top!

Studiemeesters heeft het begin van mijn academisch jaar een heel goeie start kunnen geven door de uitstekende bijles en begeleiding die ik heb gekregen! Kwaliteit van de lessen waren op uitstekend academisch niveau, dus top! Bedankt!

• Opleiding WHO
  • Instelling N.v.t.

Oefenopgaven waarbij ik niet uitkwam, wist Martina (begeleider) direct te beantwoorden. Top service!

• Opleiding Finance&Control

Weesperstraat 51

1018DB Amsterdam

020-7371945

Over Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Leiden. Je kunt ook kiezen voor Online begeleiding, want we snappen dat niet iedere student naar een van onze locaties kan komen.