Fantastische geholpen

Ik heb al sinds ik ben begonnen met mijn opleiding veel moeite met recht. Het kostte mij veel tijd en moeite om de vakken van recht te halen. Met de hulp van Hermine is het mij gelukt om de benodigde vakken in 1 keer te halen.

• Opleiding Integrale Veiligheidskunde
  • Instelling N.v.t.

Er wordt een erg fijne sfeer gecreëerd om goed in te kunnen studeren.

Een erg prettige ervaring heb ik zelf gehad met Studie meesters. Uitstekende communicatie en zeer vriendelijke mensen die altijd voor je klaarstaan.

• Opleiding International Business
  • Instelling Hogeschool Utrecht

Heel goed in haar werk.

Hermine ziet goed in wat er nodig is om een goede scriptie te schrijven.

• Opleiding European Studies
  • Instelling NTI

Het ideaal oplossing voor PhD studenten die snel en efficient geholpen willen worden

Ik werd snel geholpen door een uitstekende docent die al mijn vragen duidelijk beantwoordde.

• Opleiding 10

Hele goede docent!

Als je zeker van je zaak wenst te zijn, dan heb je heel veel aan deze begeleiding bij je opdrachten. Ik had contactmomenten via Skype met een fijne docent die mij tips gaf en waar nodig mij attendeerde op aanvullingen of verbeteringen in mijn eindopdracht. Heel persoonlijk en betrokken net zoals het contact met de administratie en planning. Echt een aanrader, ik zou het de volgende keer weer doen, het scheelt mega veel stress en twijfels.

• Opleiding Post HBO opleiding
  • Instelling N.v.t.

Licht aan het eind van de tunnel

Voor zowel mijn bachelor (paar jaar terug) als mijn master scriptie heb ik hulp gezocht bij studiemeesters. Vaak begin ik met een 1-op-1 gesprek met één van de begeleiders en ga ik daarna naar de studiedagen. Dit heeft mij enorm geholpen. Het scriptietraject voelt voor mij als een achtbaan met ups en downs. Door studiemeesters blijf ik niet hangen in de downs en word ik gemotiveerd om door te gaan. Hierdoor heb ik uiteindelijk beide scripties behaald met een resultaat waar ik trots op ben.

• Opleiding Master Accounting & Control
  • Instelling Vrije Universiteit Amsterdam

Geweldige ondersteuning

Zowel academisch als mentaal goed ondersteunt door de organizatie.

• Opleiding 10
  • Instelling 8

De beste coaching die je maar kan bedenken, Studiemeesters helpt je echt verder!

Ik heb intensive begeleiding gehad van Studiemeesters, wat heel goed voor mijn thesis werkte. Het meedenken over je onderzoeks methode en het begeleiden gedurende je thesis heeft voor mij echt het verschil gemaakt. Ben daarom meer dan tevreden, kan Studiemeersters meer dan aanraden!

• Opleiding MBA
  • Instelling Nyenrode

Er was goede en duidelijke en snelle communicatie om afspraken te maken. Het kennismakingsgesprek was fijn om elkaar te leren kennen en te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen. Mijn docent Hermine was super aardig en erg behulpzaam! Overal dus een goede ervaring

• Opleiding Gezondheidswetenschappen
  • Instelling Erasmus Universiteit Rotterdam

Prettige begeleiding van Sander

Sander was een perfecte match voor mijn begeleiding! Hij heeft veel kennis, is scherp op de kleinste details en de uren die ik met hem heb gespendeerd heb ik als zeer effectief ervaren. Hij blijf doorvragen tot het kwartje bij mij zelf valt. Bedankt!

• Instelling N.v.t.

Fijne en kundige begeleiding.

Studiemeesters, een absolute aanrader! Door een informele en ondersteunende omgeving te bieden, hebben ze een hele fijne en waardevolle ruimte gecreëerd waarin leren niet alleen effectief, maar ook plezierig is. Voor iedereen die op zoek is naar een verfrissende en kundige benadering van begeleiding, is Studiemeesters zeker het overwegen waard!!

• Opleiding Health Sciences
  • Instelling Vu

Ik heb een erg goede ervaring met Studiemeesters

Ze hebben mij goed geholpen in de begeleiding tijdens mijn scriptie periode. Ze hebben een brede kennis en geven gerichte feedback.

• Instelling N.v.t.

Ze geven jou de begeleiding die jij nodig hebt.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ik had moeite met het behalen van mijn tentamen goederenrecht, waardoor ik mijn propedeuse maar niet behaalde. Het bleek dus dat het bij mij fout ging bij de beantwoording van multiple choice vragen en zij wisten hoe zij mij hierbij konden begeleiden.

• Opleiding rechten
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Begripvol

Mijn samenwerking met Stefan heeft ervoor gezorgd dat ik mijn scriptie binnen twee maanden kon transformeren naar een succesvol eindresultaat. Ik heb van hem meerdere keren advies ontvangen dat weliswaar kritisch, maar zeer waardevol was, wat bijdroeg aan mijn succesvolle afstuderen. De gesprekken die ik met Stefan had, waren steeds informeel en gaven me een vertrouwd gevoel, omdat ik wist dat hij het beste uit mijn scriptie wilde halen.

• Instelling N.v.t.

Heb mijn scriptie in korte tijd moeten herkansen en daarbij vrijwel de helft moeten herschrijven. Met behulp van Studiemeesters is dit succesvol verlopen. Zij wisten gelijk de juiste expert aan mijn scriptie te koppelen waar ik erg fijn en, als allerbelangrijkst, succesvol mee heb kunnen samenwerken. Een aanrader zonder enige twijfel.

• Opleiding Creative Business
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Hele fijne begeleiding

Hermine heeft mij heel goed geholpen met mijn Masterscriptie. Ze heeft enorm veel kennis van het recht en dan met name van het EHRM en andere instellingen binnen Europa en de EU. Ze denkt mee en kan lastige complexe vraagstukken toch op een eenvoudige manier uitleggen. Dit heeft mij enorm geholpen om verder te kunnen wanneer ik zo nu en dan vast liep in mijn traject. Ze maakt tijd voor je en is betrokken. Ik beveel haar ten zeerste aan!

• Opleiding Master Rechtsgeleerdheid
  • Instelling N.v.t.

Hele fijne scriptie begeleider!

Goede begeleiding gehad van Martina Sarris. Ze geeft goede feedback en heeft ook verstand van het onderwerp fiscaalrecht. Kortom een hele fijne scriptie begeleider en zeker aan te raden!

• Opleiding Rechtsgeleerdheid / Fiscaal recht
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Fijne begeleiding van studiemeesters!

Ik had begeleiding gevraagd voor mijn scriptie van mijn studie van studiemeesters. De mensen waren erg betrokken en deden veel moeite om mij te helpen. Ook de communicatie over de mail verliep soepel. Ik heb uiteindelijk mijn scriptie kunnen halen en ben erg tevreden.

• Instelling N.v.t.

Betere hulp had ik niet kunnen wensen

Ik begon mijn eerste jaar accountancy (HBO) en wist vanaf het begin dat ik in mijn eerste jaar mijn propedeuse in een keer moest halen. Ik wist namelijk dat ik de switch wilde gaan maken van HBO naar WO. Studiemeesters (Sander die mij bijles gaf) hebben mij enorm geholpen. Mijn concentratie level ligt niet heel hoog maar op de studiedagen kreeg ik mijn werk in 1 dag af waar ik normaal een week voor nodig had. Sander gaf mij zoveel verschillende inzichten hoe ik dingen kon aanpakken waar door ik met een zeker gevoel mijn tentamens kon maken. Ik zou studiemeesters 100% aanbevelen

• Opleiding Accountancy
  • Instelling HVA

Super geholpen met mijn scriptie!

Voornamelijk op het gebied van structuur en statistiek! Fijn om te weten dag er iemand voor je klaar staat, dat geeft rust :).

• Opleiding Economics and business economics
  • Instelling Universiteit Utrecht

Personal, knowledgeable and tailored-made expert support

In six sessions with Studiemeesters I had a feeling that not only was I able to compute the statistical analyses for my research, but I have also got a sense of mastery and true understanding of the processes applied.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • Faculty of Social Sciences

Hbo-Rechten

Ik ben anderstalig, dit jaar ben ik begonnen met Hbo-rechten studie en omdat taal nog heel moeilijk voor mij is heb ik hulp van Studiemeesters gekregen. Voor alle mijn beroepsproducten heb ik een voldoende behaald.

Persoonlijke benadering en veelzijdig

Ik kan Studiemeesters in Leiden aanbevelen voor iedereen die extra hulp nodig heeft met de laatste (of andere fases) van zijn/haar scriptie. Ik raad aan om te kiezen voor een studiedag/afspraak op locatie omdat dit meer motivatie geeft dan een online studiedag. Ita staat altijd voor je klaar om een effectieve planning te maken, iets voor je na te lezen of je gewoon een steuntje in de rug te bieden.

Perfect!

I had to do my last exam in order to graduate so I had Financial Management tutoring from Sander. He explained me everything I needed to know very well and helped me with some tips that were very helpful during the exam. I also went to the study days were Kinge helped me answering some questions I had and was very attentive at all times. Thanks to both of you I was able to get a grade that I'm very happy with.

• Would you recommend us? Yes
  • International Business
  • Hogeschool van Amsterdam

Stefan was super vriendelijk, heel geduldig en liet me echt zelf nadenken. Hij bleef feedback geven tot we beide blij waren met het resultaat. Een echte expert.

• Opleiding Human Resource Management
  • Instelling Hogeschool Rotterdam

Over Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Leiden. Je kunt ook kiezen voor Online begeleiding, want we snappen dat niet iedere student naar een van onze locaties kan komen.