Stefan was super vriendelijk, heel geduldig en liet me echt zelf nadenken. Hij bleef feedback geven tot we beide blij waren met het resultaat. Een echte expert.

• Opleiding Human Resource Management
  • Instelling Hogeschool Rotterdam

De begeleiding van Hermine heb ik als zeer prettig, kundig en motiverend ervaren!

Hermine heeft me goed geholpen. Door haar ervaring met mijn onderzoeksveld heeft zij mij op coachende manier geholpen met mijn scriptie. De begeleiding is volledig online gegaan. Dit is naast dat mijn techniek me weleens in de steek liet, helemaal geen probleem geweest. Hermine motiveerde me om door te zetten, als ik er doorheen zat. Zij is een rustige en kundige coach! Bedankt geslaagd met een 7,5!

• Opleiding HBO Bachelor SZ professional
  • Instelling Capabel Hogeschool

Fantastische begeleiding die je naar een hoger niveau brengt!

Ik had als studiebegeleider Hermine. Wat een kennis heeft deze aangename dame! Ze heeft ervoor gezorgd dat ik een fantastisch cijfer heb kunnen neerzetten. Ze is heel punctueel en komt haar afspraken altijd na. Ze tilt het werk naar een hoger niveau en daagt je uit om een beter werk neer te zetten.

• Opleiding Master management - keuzevak governance
  • Instelling Open Universiteit

Mijn ervaring is positief, en heeft een grote bijdrage geleverd bij het halen van tentamens

Ik heb erg veel aan de bijlessen van Hermine gehad. Ze heeft heel erg met me mee gedacht en me veel tips gegeven waar ik erg veel aan had bij het maken van mijn tentamens.

• Opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening
  • Instelling Hoge school van Amsterdam

Perfect!

Dankzij de hulp van studiemeesters heb ik een prachtig eindproduct neer kunnen zetten. Voor mij werkte het heel goed, je hebt echt een stok achter deur. Mijn afstudeeropdracht is beloond met een 8! Ik kan het een ieder aanraden!

• Opleiding HBO HRM

Uitstekende begeleiding bij mijn 2 openstaande statistiek toetsen

Voor het behalen van mijn opleiding stonden enkel nog 2 statistiek toetsen open die behaald moesten worden. Door de begeleiding van Studiemeesters deze toetsen kunnen behalen, wat eerder zonder begeleiding niet was gelukt.

• Opleiding Veehouderij
  • Instelling HAS Hogeschool

Super!!

Hele fijne begeleiding gehad voor statistiek. Daarnaast een fijne plek om rustig en geconcentreerd te studeren. Hierdoor eindelijk het vak afgerond met een goed cijfer.

• Opleiding Bedrijfskunde
  • Instelling Vrije Universiteit Amsterdam

Fijne ondersteuning bij het leerproces.

Je leert de onderwerpen goed onder begeleiding in een prettig studieklimaat.

• Opleiding Hotelschool
  • Instelling Hotelschool The Hague

Professionele begeleiding op maat

Voor mijn studie moest ik nog één tentamen halen, waarvoor ik al meerdere keren ben gezakt (te laat leren en in een vreemde taal). Aangezien ik dit schooljaar wil gaan afronden, heb ik hulp ingeschakeld van studiemeesters: 1. om uitleg te kunnen krijgen in het Nederlands, 2. om hulpmiddelen te krijgen om de tentamenstof eigen te maken, en 3. om een goede stok achter de deur te hebben om op tijd te gaan leren. Na het kennismakingsgesprek ben ik aan één van de begeleiders gekoppeld die het beste past bij de leerstof van mijn tentamen. Verder heeft de begeleider op mijn input en vraag gehandeld om te helpen het tentamenstof eigen te maken. Hierdoor heb ik voor de tentamen waarvoor ik al 2x een 2 heb gehaald, nu een 8 gehaald! Studiemeesters, bedankt voor de fijne en goede begeleiding!

• Opleiding agrarisch ondernemerschap ri. dier- en veehouderij
  • Instelling Aeres Hogeschool Dronten

Behulpzaam en vriendelijk

Het was erg makkelijk en snel mogelijk om terecht te kunnen. Hulp was persoonlijk maar ook professioneel.

• Opleiding Commerciële Economie
  • Instelling Hogeschool Leiden

Erg fijne en betrokken ondersteuning.

Ik heb hulp bij studiemeesters hulp gekregen bij de statistische analyse van mijn thesis. Hierbij kreeg ik op een fijne en toegankelijke manier coaching met specialistische kennis. Daarnaast zijn alle werknemers erg aardig en betrokken en heerst er een fijne sfeer.

• Instelling N.v.t.

Hermine kan heel goed gestructureerd uitleggen. Opgaves, jurisprudentie of literatuur heeft zij allemaal heel veel verstand van.

• Instelling N.v.t.

Studiemeesters luistert uitstekend naar de vraag en gaat samen met de klant gericht aan de slag

Door de intake met Ita was er veel ruimte om duidelijkheid over de bijlesvraag te creëren waardoor ik tijdens mijn bijles direct aan de slag kon. Uiteindelijk heb ik mijn examen op de universiteit met een mooie voldoende kunnen afronden. Aanrader!

• Opleiding Rechtsgeleerdheid
  • Instelling Universiteit Leiden

Ik ben zo blij dat ik dit gedaan heb!

Ik raad iedereen aan te komen studeren bij Studiemeesters! Doordat ik moeite heb met plannen, concentreren en perfectionisme zag ik enorm op tegen het schrijven van mijn bachelorscriptie. Ik zocht een studiebegeleider die daar mee om kon kon gaan, en zo kwam ik bij Studiemeesters terecht. De begeleiding die ik daar kreeg was voor mij echt een verademing. Iedereen was namelijk zo behulpzaam en meedenkend zonder mij schuldig te laten voelen over de momenten waarop studeren soms minder goed lukt. Ik had nooit gedacht dat ik zo stressloos mijn scriptie kon afronden met een 8,5!

• Opleiding Bachelor
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Nog nooit zo goed geholpen!

Tijdens mijn master moest natuurlijk ook ik een master thesis schrijven. Ik had nul begeleiding van mijn professor en ook geen verstand van het schrijven van een scriptie, omdat ik van het HBO afkom en een premaster voor deze master had gedaan. Ik ging online opzoek naar hulp en kwam bij studiemeesters terecht. Na het eerste gesprek met Kinge had ik gelijk een goed gevoel bij Studiemeesters. De gehele organisatie is vriendelijk en meelevend! Van mijn begeleider moest ik werken met STATA wat ik totaal niet kende, Kinge heeft mij dit uitgelegd en ik begrijp het nu daadwerkelijk goed. Ditzelfde geldt voor het schrijven van mijn scriptie. Het goed kunnen uitleggen is echt een vak apart! Tijdens dit proces had ik ook nog een herkansing. Ik ben van een 2.7 naar een 6.9 gegaan met de Tips van Kinge. Ik moet nog een paar vakken herkansen van vorig jaar en ga zeker de hulp van studiemeesters weer inschakelen! Misschien denk je het is te prijzig, maar het is het echt dubbel en dwars waard!

• Opleiding Master
  • Instelling Erasmus Universiteit

Goede ondersteuning met goede toewijzing van een begeleidend expert

Toen ik mijn wensen had voorgelegd werd er al snel een bijpassende expert toegewezen. Deze expert gaf mij heel handige handvaten om de inhoud van mijn scriptie te verbeteren.

• Instelling N.v.t.

Na oneindig lang vastlopen mijn scriptie gehaald met een 7 dankzij Studiemeesters

De fijne studiedagen en persoonlijke begeleiding door Studiemeesters (met name Kinge) hebben er voor gezorgd dat ik, na een lange vertraging, eindelijk mijn scriptie heb weten af te ronden. Door de gesprekken met Kinge begrijp ik hoe ik dingen in de toekomst beter kan aanpakken. Ik was er volledig van overtuigd dat ik na mijn scriptie nooit meer wilde studeren, maar durf het nu zelfs weer aan om te beginnen aan een pre-master! Ik kan Studiemeesters aan iedereen aanraden die vastloopt in zijn studie.

• Opleiding AMFI
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Top!!

Ik had eerst heel veel moeite met statistiek en stress voor mijn tentamen. Door de rustige en fijne uitleg (van hele specifieke vragen tot meer basisdingen) begreep ik alles en ging ik zelfverzekerd het tentamen in en haalde ik een 7 :)

• Opleiding Gezondheidswetenschappen
  • Instelling Universiteit van Maastricht

Op maat gemaakte hulp

De afgelopen jaren (bachelor / master) tegen wat studieproblemen aangelopen tijdens kritieke momenten. Studiemeesters heeft mij gedurende deze periodes heel goed kunnen helpen. Zelf koos ik doorgaans voor de online studiedag die je vanuit huis kunt volgen maar meerdere opties zijn mogelijk.

• Opleiding Master
  • Instelling Universiteit Utrecht

Lieve mensen, geweldige hulp, studiedoel bereikt!

Ik ging naar Studiemeesters om hulp te krijgen om met een positieve manier weer met mijn scriptie te beginnen. Ze hebben me ontzettend geholpen en heb mijn scriptie, na jaren uitstellen, binnen no-time afgemaakt. Geweldig resultaat!

• Opleiding Natuurkunde
  • Instelling Utrecht University

Rots in de branding

Studiemeesters heeft me weer hoop gegeven om mijn scriptie te voltooien en vormde een rots in de branding om mijn faalangst te beteugelen. Goed bereikbaar en geweldige sparringpartner. Wel duur, maar van geweldige kwaliteit.

• Opleiding Rechtsgeleerdheid
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Goed en snel geholpen

Stefan was snel beschikbaar, was erg vriendelijk en heeft mij waardevolle feedback gegeven. Een echte aanrader!

• Instelling N.v.t.

Concrete feedback en suggesties waar je wat mee kunt.

Wegens het gebrek aan vakkundige scriptie begeleiding vanuit de Hogeschool van Amsterdam ben ik in contact gekomen met Erik van Studiemeesters. Eerste contact ging vlot en na een aantal sessies te hebben gehad met Erik heb ik uiteindelijk mijn scriptie succesvol af kunnen ronden. Zonder twijfel volledig te danken aan zijn suggesties en feedback. Zeker een aanrader.

• Opleiding International Business Studies
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Goede communicatie, kundig geholpen

Na het eerste contact heeft de backoffice van Studiemeesters voor mij een begeleider gezocht dit was Amo. Zowel het contact met de organisatie als de begeleider was prima. De begeleiding zelf van Amo was inhoudelijk fijn, waardevolle inzichten waarmee ik mij voorbereid heb. Een scriptie traject is een stressvol traject waar je soms ook wel eens twijfels hebt. De begeleider heeft deze zorg ook zeker bij mij weg kunnen nemen. Dankzij studiemeesters heb ik het geheel op een goede manier af kunnen sluiten.

• Instelling N.v.t.

Ik heb statistiek bijles gevolgd. Het werd in normale mensen-taal uitgelegd waardoor ik het veel sneller snapte en de logica zag. Op deze manier was de stof sneller te begrijpen en te leren.

• Opleiding Premaster Sociologie
  • Instelling Vrije Universiteit Amsterdam

Company details

51 Weesperstraat

Amsterdam 1018DB

020-7371945

About Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Leiden. Je kunt ook kiezen voor Online begeleiding, want we snappen dat niet iedere student naar een van onze locaties kan komen.