Praktisch en verhelderend

De regie nemen over je eigen tijd geeft zo veel ruimte in je hoofd!

SUper

Het programma werd goed begeleid met genoeg pauzes. De tutor maakte persoonlijk contact met elke deelnemer, maakte tussentijds mooi samenvattingen van de stof en gaf enorm veel praktische tips (met een goede uitleg om het ook daadwerkelijk te implementeren)

Had ik 10 jaar eerder moeten weten.

Leerzame cursus heeft mij enorm veel structuur en overzicht gegeven. Heeft mij ook laten inzien dat ik op meer plekken informatie verzamelde dan me realiseerde. Te veel lijstjes.

Het had ook training Outlook-agenda/mail kunnen heten

Was prima cursus, maar leunde enorm op het digitale deel van Microsoft Outlook. Er moet meer zijn te vertellen over de psychologie van uitstellen/verkeerd plannen/tijd verkeerd inschatten lijkt me.

Leerzame cursus met direct toepasbare tips

Dit is een leuke, leerzame en interactieve cursus voor iedereen die het druk heeft en zijn werk goed wilt organiseren. De cursus werd gegeven door een leuke trainer, die gebruik maakt van ieder z'n werksituatie waardoor de cursus ook persoonlijk is. Je gaat aan de slag met opdrachten en je wordt aan het denken gezet over je eigen werk. Je krijgt veel direct toepasbare tips. De dag vliegt om en gaat met energie en veel ideeën naar huis.

Top Training gehad in gesprekstechnieken!

Het was een hele leerzame dag! Veel informatie gehad en dit meteen in de groep dmv oefeningen kunnen toepassen. Trainer Maggs betrekt je in de gesprekken en vraagt door waardoor je echt aan het denken wordt gezet! Top!!

Inspirerend

Ik heb genoten van het stukje theorie en later op de dag de praktijk. De trainer was betrokken, wist waar hij over sprak en had een lekker tempo met aandacht voor iedereen. Ik heb deze cursus getipt bij mijn organisatie.

Waardevolle training met veel tips en adviezen

De training was op sommige vlakken een echte i-opener. Veel geleerd. Het geleerde is goed toe te passen in de praktijk.

veel geleerd

Een hele leuke leerzame middag gehad. Ik heb veel geleerd en veel handvatten aangereikt gekregen. Ik was al geordend maar zie dat het nog beter kan. Top trainer Belinda. Ze hoort eenmaal je naam en ze onthoudt het. Namen worden snel vergeten vooral als je een grote groep hebt met mensen. Kortom : leerzame training gehad.

Heel leerzaam!

De training time management geeft enorm veel nuttige inzichten die je meteen in de praktijk kan brengen.

Supergave timemanagement training

Vandaag een super gave time management training gevolgd bij tijdwinst.com. Training werd verzorgd door Jon Rijlaarsdam, die diverse nuttige onderwerpen en tools presenteerde op een manier dat iedereen zijn aandacht er goed bij hield. ik had al eerder een training gevolgd bij tijdwinst.com en kan iedereen aanbevelen dat ook te doen Als je je tijd nuttiger/efficiënter wilt benutten.

weer helemaal enthousiast en bij

Tijdwinst geeft inspirende opleidingsdagen, waar je helemaal fulle energy vandaan komt: goedevoornemens maar ook goed voorbereid kunt je er opnieuw tegenaan! snellezen, focus en weer sterk timemanagement!

duidelijk uitleg

veel tips waar ik iets mee kan

Leerzaam

Ik vond het een leerzame cursus. Duidelijk uitgelegd door Mranda Ik heb zin om.ermee aan de slag te gaan.

Je krijgt zin hetgeen geleerd direct in de praktijk te brengen.

Leerzame training waarbij je vanaf min 1 waardevolle inzichten krijgt. De coach zorgt ervoor dat je ook kritisch naar jezelf gaat kijken, zonder dat dit heel confronterend voelt. Op het eerste gezicht denk je niet direct aan een heel sprankelend onderwerp (timemanagement) toch weet deze training je te inspireren en zet deze aan tot actie!

cadeautje voor mezelf

Ondanks alle drukte op het werk, toch deze training gevolgd. Het heeft me weer bewust gemaakt van het belang van plannen en tijd maken voor dingen die je belangrijk vind. Ik heb veel tips gekregen, met name op het gebied van Outlook. Heel helpend, ik mis even de tijd om het echt in te oefenen met mijn eigen laptop. Daar was overigens wel tijd voor na de training, maar er zou iets meer tijdens de training aandacht aan gegeven kunnen worden. Ik zou de training zeker aanraden! Het leukste is wel om dit met je hele team te doen, zodat je ook samen dingen kunt afspreken om te gebruiken in Outlook en Teams.

Super praktisch en direct handvaten om aan de slag te gaan!

In 1 dag een cursus over het managen van m'n tijd. Super fijne dag waarin ik veel heb geleerd wat ik ook direct ga toepassen.

Erg nuttig

Een nuttige cursus betreffende de mogelijkheden van outlook.

Positief confronterend, nuttig en direct praktisch toepasbaar

De training gaf op een subtiele manier meer inzicht in mezelf en mijn gedrag. Daarnaast ook veel tips en praktische oefeningen om meteen mezelf te kunnen verbeteren. Leerzame dag, een aanrader.

Ik dacht dat ik al goed georganiseerd was, maar heb toch nog nuttige informatie gekregen!

In eerste instantie was ik sceptisch over de training. Ik hou van dingen organiseren, werk met lijstjes en werk graag gestructureerd. Ik dacht dat ik het wel op orde had, maar door drukte mis ik de laatste tijd wel het overzicht. Dus met de insteek: het is altijd goed om andere inzichten op te doen, stapte ik de training in. Bij de start sloeg Janine direct de spijker op de kop. Ook als je zaken op orde denkt te hebben, kun je wat met het buffet aan tips and tricks. De training was interessant met goede afwisselingen van theorieën die direct vertaald werden naar een oefening en praktische tips. De sfeer was gezellig en de dag vloog om. De training zat goed in elkaar met een vlotte presentatie en goed ondersteunend materiaal. Ik was onder de indruk en ben nu - een dag later en zelfs in een periode van drukte - bezig om mijn mail en takenmanager beter in te richten. Bedankt voor de interessante inzichten!

Praktische Tips voor Efficiënter Werk

Deze timemanagement cursus heeft een schat aan kennis geboden die ik direct in mijn dagelijkse werk kan toepassen, waardoor alles gestroomlijnder en overzichtelijker wordt. Ik ben naar huis gegaan boordevol waardevolle inzichten die echt een verschil gaan maken. Hoewel de cursus over het algemeen zeer verrijkend was, had ik persoonlijk de voorkeur gegeven aan minder pauzes. Op sommige momenten had de interactie omhoog gemogen; ik was klaar om meteen met de nieuwe technieken aan de slag te gaan. Het direct toepassen had mij geholpen de informatie beter vast te houden en uitstelgedrag na de cursus te voorkomen.

Aan iedereen aan te raden

De curcus time management heeft mij de handvaten gegeven om na de curcus dag dagelijks de tips te hanteren die zijn gegeven. Tijdens de curcus wordt informatie verstrekt die je de handvaten geven om na deze dag aan de slag te gaan in de praktijk. Bedankt Patrick voor de fijne en productieve curcus dag!

Super leerzaam

In het begin van de cursis had ik een beetje mijn twijfels of dit echt zinvol zou zijn. Maar nog geen 10 minuten in de cursis merkte ik dat het heel erg op onze brance gericht was en dat we er heel veel aan ging hebben. En aan het einde van de dag had ik zoveel nieuwe iedeen om mijn werk meer structuur te bieden dat ik gelijk begonnen ben.

leerzaam !

leerzame en productieve dag en gelijk in de praktijk inzetbaar.

Heldere training met heel veel direct toepasbare tips

Fijne trainer, veel informatie in korte tijd maar continu de check of we niet te snel / te langzaam gaan, interactie met de groep, demo's en oefeningen, maar bovenal: door goede voorbereiding toegespitst op ons team en onze werkwijze en vol tips en aanwijzingen hoe met een waterdicht en simpele methode aan de slag te gaan. Direct. Dus dat ga ik maar doen nu :)

oslostraat 40

6135 LM Sittard