Een constructieve en luchtige training die je verder helpt.

Ik een rustig tempo en met veel toepasselijke kennis loop je in een dag door veel stof heen. Daarnaast oefen je direct met praktijkvoorbeelden en eigen materiaal, wat het makkelijk maakt om snellezen in je eigen werk toe te passen. Ik heb veel handvatten gekregen om mijn leessnelheid én tekstbegrip te verbeteren.

geweldige cursus

Geweldige cursus, die aansloot op mijn probleem. Je leert hier echt om, meer Assertief te worden.

Echt een hele fijne dag gehad. De training was leerzaam en vol praktische tips. Ik kan het iedereen aanraden.

Praktisch toepasbare trainingen voor consultants en professionals

Gisteren volgde ik in Zwolle voor de derde keer een training bij Tijdwinst. Na eerdere goede ervaringen met Assertiviteit en Time management, was het nu tijd voor Gesprekstechnieken. Het fijne is dat de trainers veel persoonlijke aandacht hebben, trainingen interactief maken en ook praktische oefeningen aanbieden, die goed werken terwijl dit toch 'zweverige' onderwerpen kunnen zijn. De locatie in Zwolle is heel fijn, binnen 5 minuten loopafstand van het station, goede faciliteiten en altijd een heerlijke lunch. Kortom, echt een aanrader voor consultants en professionals in het noorden, midden en oosten van het land om trainingen van Tijdwinst in Zwolle te volgen!

Leerzame & interessante training

Gister een heel erg leuke training Timemanagement gehad. Zowel het ochtend als het middag programma was interessant en ook lekker interactief. De energie van de trainer sprak mij erg aan, met leuke voorbeelden en de juiste dosis humor. Ik heb er in ieder geval veel aan gehad en ga alles zeker in de praktijk toepassen.

in 7 uurtjes veel praktische tips ontvangen

veel tips om mij zakelijk en privé efficiënter te laten werken

Durf vertrouwen op je eigen competenties en probeer door te vragen bij luisteren

De interactieve oefeningen waren heel leerrijk!

Veel geleerd

We kregen veel handige tips en tricks, zeer leerzame cursus en geen moment verveeld.

Herstel de balans in je werk/privéleven

De cursus was bijzonder goed gestructureerd, wat ervoor zorgde dat zelfs na een intensieve sessie van 6 uur er geen sprake was van een informatieovervloed. Er werd ruim de tijd genomen voor vragen, zonder dat dit ten koste ging van de inhoudelijke stof. Tijdens de cursus werden waardevolle handvatten aangereikt die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Een van de meest bruikbare tips was hoe je je focus kunt behouden op de werkvloer, zonder jezelf en daarmee anderen af te leiden. Deze cursus is een absolute aanrader voor iedereen die zijn werk/privebalans wil verbeteren.

Fijne workshop met handige tips

Woensdag de workshop Time Management gehad, hier hebben we veel handige tips gekregen! Nieuwe functies van Outlook geleerd en gedragsaanpassingen besproken. Ik ben benieuwd hoe dit in de komende tijd zal gaan!

Uitstekende cursusdag met concrete en gelijk toepasbare tips!

Een zeer leerzame dag onder leiding van een enthousiaste en deskundige docent. Theorie werd snel omgezet in direct toepasbare oplossingen en tips.

Super inspirerend

Ik kwam er met een hoop energie en zin om aan de slag te gaan vandaan. De training werd lekker snel gegeven met een dosis humor en herkenbare voorbeelden. Prima uitleg om het beter aan te pakken zonder dat daarvoor van alles aangeschaft hoeft te worden. Ik ben toen ik thuis kwam er gelijk voor gaan zitten om een begin te maken met het creëren van een nieuw systeem voor mezelf.

Leuk en heel toepasbaar!

Training was leuk gebracht met veel toepasbare tips.

zeker de moeite waard!!

Ik vond de training zeer waardevol. In het verleden als een timemanagement gedaan en de basis blijft eigenlijk hetzelfde maar hier worden heel veel handige tips en tricks gegeven voor de tools waar we in deze tijd mee werken. Én een leuke trainer die het interessant over weet te brengen!

Een goede en duidelijke cursus. Waarbij het me aangenaam heeft verrast dat het niet alleen van begin tot einde boeiend was, maar ook dat ik een hele dag informatie tot me kon nemen.

Praktisch en verhelderend

De regie nemen over je eigen tijd geeft zo veel ruimte in je hoofd!

SUper

Het programma werd goed begeleid met genoeg pauzes. De tutor maakte persoonlijk contact met elke deelnemer, maakte tussentijds mooi samenvattingen van de stof en gaf enorm veel praktische tips (met een goede uitleg om het ook daadwerkelijk te implementeren)

Had ik 10 jaar eerder moeten weten.

Leerzame cursus heeft mij enorm veel structuur en overzicht gegeven. Heeft mij ook laten inzien dat ik op meer plekken informatie verzamelde dan me realiseerde. Te veel lijstjes.

Het had ook training Outlook-agenda/mail kunnen heten

Was prima cursus, maar leunde enorm op het digitale deel van Microsoft Outlook. Er moet meer zijn te vertellen over de psychologie van uitstellen/verkeerd plannen/tijd verkeerd inschatten lijkt me.

Leerzame cursus met direct toepasbare tips

Dit is een leuke, leerzame en interactieve cursus voor iedereen die het druk heeft en zijn werk goed wilt organiseren. De cursus werd gegeven door een leuke trainer, die gebruik maakt van ieder z'n werksituatie waardoor de cursus ook persoonlijk is. Je gaat aan de slag met opdrachten en je wordt aan het denken gezet over je eigen werk. Je krijgt veel direct toepasbare tips. De dag vliegt om en gaat met energie en veel ideeën naar huis.

Top Training gehad in gesprekstechnieken!

Het was een hele leerzame dag! Veel informatie gehad en dit meteen in de groep dmv oefeningen kunnen toepassen. Trainer Maggs betrekt je in de gesprekken en vraagt door waardoor je echt aan het denken wordt gezet! Top!!

Inspirerend

Ik heb genoten van het stukje theorie en later op de dag de praktijk. De trainer was betrokken, wist waar hij over sprak en had een lekker tempo met aandacht voor iedereen. Ik heb deze cursus getipt bij mijn organisatie.

Waardevolle training met veel tips en adviezen

De training was op sommige vlakken een echte i-opener. Veel geleerd. Het geleerde is goed toe te passen in de praktijk.

veel geleerd

Een hele leuke leerzame middag gehad. Ik heb veel geleerd en veel handvatten aangereikt gekregen. Ik was al geordend maar zie dat het nog beter kan. Top trainer Belinda. Ze hoort eenmaal je naam en ze onthoudt het. Namen worden snel vergeten vooral als je een grote groep hebt met mensen. Kortom : leerzame training gehad.

Heel leerzaam!

De training time management geeft enorm veel nuttige inzichten die je meteen in de praktijk kan brengen.

oslostraat 40 6135 LM Sittard