Boekjes en e-learning lessen is een prettige manier van training volgen. Goed te volgen. Snelle, duidelijke reactie terug bij vragen.

• Gevolgde training Microsoft Office Power User

Ik heb de opleiding thuis gevolgd via het e-learning traject. Met de boekjes en e-learning lessen een duidelijke opleiding. Ook het contact met medewerkers is fijn per e-mail. Snelle reacties en bereid om je te helpen. Ik heb met plezier de opleiding gevolgd.

• Gevolgde training Office uitgebreid

Prettige leeromgeving. Duidelijke uitleg. Snelle reactie bij vragen

• Gevolgde training MS Office Uitgebreid

Een fijne manier van leren, thuis of in het leercentrum en op je eigen tempo, goede begeleiding.

• Gevolgde training Excel basis 2016

Trainspot is een hele fijne opleider gebleken in de hernieuwde kennismaking met Microsoft Office. Prettige sfeer, duidelijke lesstof en kundige docenten.

• Gevolgde training Micorsoft Office Uitgebreid

Hele prettige manier van leren. Hulp op het moment dat je het nodig hebt van een zeer geduldige docent.

• Gevolgde training MS Office uitgebreid

Prettige manier van leren: instructie horen, instructie zien en doen. Persoonlijke hulp op de momenten dat je niet verder kan.

• Gevolgde training Excel Basis 2016

Moet zeggen dat ik er heel enthousiast over ben....lekker op je eigen tijd/manier/tempo werken op een pc in de locatie in Utrecht en een docent in de buurt voor vragen...top

• Gevolgde training Outlook

Het op eigen tempo kunnen werken zonder druk om het binnen een bepaald aantal keren af te ronden geeft een ontspannen cursus omgeving. De trainers zijn deskundig en leggen het desnoods meerdere keren uit.

• Gevolgde training excel gevorderden 2010

Goede begeleiding, je kan volledig in eigen tempo de stof eigen maken.

• Gevolgde training word 2010 basis

Prima trainings omgeving rustig met deskundige trainers.

• Gevolgde training excel basis 2010

Leuk en zeer behulpzaam team! Duidelijk lesmateriaal. Gelegenheid om je eigen tempo te bepalen.

• Gevolgde training Microsoft Office Uitgebreid

Docenten zijn geduldig en behulpzaam. Je werkt in je eigen tempo en ze staan altijd voor je klaar.ze zijn deskundig en weten waar ze het over hebben.

• Gevolgde training MS office

Vriendelijke en behulpzame begeleiding! Deze mensen hebben veel verstand van de lesstof, en weten dit goed en vriendelijk op de cursisten over te brengen. Voor mij een zeer geslaagde ervaring!

• Gevolgde training MS OFFICE EN ONLINE WERKEN

Na jarenlang met Office programma's te hebben gewerkt, zonder cursus, ben ik er nu achter gekomen hoeveel meer zinvolle en leuke mogelijkheden er binnen de programma's zijn! Groot voordeel van Trainspot is de flexibiliteit in agendaplanning(dag en tijden), alsmede eigen tempo bepalen. Er wordt geen druk uitgeoefend. Dit werkt/leert zeer prettig, zeker voor een 60+Er! En in een rustige omgeving met een goede koffie en water voorziening. Met dank aan de prettige, deskundige en geduldige docenten! Slechts 1 minpuntje: de parkeerkosten....

• Gevolgde training Office 2016: Excel, Word en Outlook, voor gevorderden

Prima cursus, duidelijk uitgelegd met voorbeelden en film, ook leuk om te doen en te gebruiken. Ook een geduldige uitleg als je het niet begrijpt

• Gevolgde training Office Poweruser

prima training, zeer heldere uitleg. voldoende basis voor mij om zelfstandig verder te kunnen met VBA.

• Gevolgde training VBA Intro

Prima manier om trainingen te volgen. Vooral het werken in je eigen tempo is fantastisch. Ik vind het jammer dat ik alle trainingen heb afgerond.:-). Voor mij heeft het behalen van het diploma en alle certificaten mij blij gemaakt en mijn zelfvertrouwen vergroot.

• Gevolgde training Toetsenbord vaardigheden, Word Basis+Gevorderden, Excel Basis+ Gevorderden+ Expert e+ Draaitabellen en -grafieken, Administratieve Basisvaardigheden, Outlook en Internet.

Met veel plezier alle facetten van de training gevolgd. De uitleg was altijd duidelijk en geduldig. Ook fijn dat je zelf je tijd in kan delen en niet vast zit aan bepaalde dagen. Zeker een aanrader!

• Gevolgde training Office 2013 uitgebreid

• Gevolgde training Microsoft Office Uitgebreid

Je wordt hier uitstekend begeleid en je krijgt hier alle tijd voor. Ik heb dit als zeer prettig ervaren!

• Gevolgde training basis Word/Excel/Outlook

Attente docenten. Geweldige en geduldige voice-over in cursus

• Gevolgde training Power User

Goede training, precies wat ik zocht: wegwijs worden in de belangrijkste functionaliteiten en veel oefenen. De begeleiding was erg goed.

• Gevolgde training Excel Expert

Uitstekend trainingscentrum, Vakbekwame en zeer behulpzame docenten. Fijne leermethode zowel in het trainingscentrum als via e-learning thuis kun je de lessen volgen. Ik zou dit trainingscentrum dan ook zeker aanbevelen.

• Gevolgde training Word en Excel voor gevorderden, Access basis

Super blij met het doorlopen van de trainingen, werken vanuit huis en naar Amsterdam om examen te doen, tussentijds vragen??,, even een mail naar Vincent en (bewust iets later) een oplossend antwoord, top docent. Helaas voor andere is dit het laatste jaar van de scholingsvoucher.

• Gevolgde training Diverse

Kleine singel 33

3572CG Utrecht

Over Trainspot Office Leercentrum

Trainspot is hèt trainingsbureau voor organisaties en particulieren. Met behulp van onze blended learning methode maken wij onze cursisten succesvoller in hun werk of in hun relatie tot de arbeidsmarkt. Bij Trainspot start je met trainen wanneer je wil, in je eigen leertempo en onder begeleiding van gespecialiseerde topdocenten! Trainspot heeft in de loop der jaren ruime ervaring opgedaan in het opzetten, begeleiden en uitvoeren van migratietrajecten naar nieuwe systemen, ICT implementaties en andere opleidingsvraagstukken. Onze aanpak op meerdere fronten, flexibiliteit en drive om mee te denken zorgt steeds weer voor een succesvol traject; zowel voor de opdrachtgever als voor de deelnemer.