Ik heb erg goede ervaringen ondervonden. Er wordt erg snel gereageerd op je vragen en iedereen is erg behulpzaam.

• Gevolgde training MS Office en Online werken

Behulpzaam en vriendelijk.

• Gevolgde training Powerpoint

zeer fijne opleiding, instructiefilmpjes zijn zeer duidelijk en goed ingesproken.het contact met het centrum gaat erg snel via mail, meestal binnen een uur (tijdens openingstijden) krijg je antwoord. ook na behalen van een onderdeel word diezelfde dag het certificaat nog opgestuurd.

• Gevolgde training Het officepakket beginners en gevorderden

Goede opleiders waar je terecht kan met al de vragen over de opleidingen. De begeleiding is super. Vooral omdat je alles op eigen tempo mag doen.

• Gevolgde training Receptionist

Via het UWV kreeg ik een mooie kans om deze training te volgen. De training zit goed in elkaar. Heldere uitleg, duidelijke audiovisuele online lessen, praktisch ondersteund door lesboekjes als naslagwerk. Hierdoor heb ik de training in zijn geheel online kunnen volgen. Het online contact met Trainspot Utrecht was heel goed. Vragen werden snel en correct beantwoord.Problemen met 1 eindtest werden snel en naar grote tevredenheid afgehandeld. Na het behalen van de eindtest van een onderdeel had ik zonder uitzondering binnen 2 dagen het certificaat via de post in huis. Al met al dus een zeer positieve ervaring.

• Gevolgde training Microsoft Office Basis

Goede begeleiding, duidelijke uitleg en snelle reacties via mail

• Gevolgde training MS office Word basis&gevorderden, Excel basis&gevorderden, Outlook,Powerpoint en toetsenbord vaardigheden

Goede begeleiding. Snelle reactie op mail en eindtesten

• Gevolgde training MS Office en Online Werken

Zeer prettige manier van leren, duidelijke gesproken lessen en handleidingen. Snelle reacties op vragen en afhandelen van gemaakte toetsen.

• Gevolgde training MS Office uitgebereid

Het was een cursus die duidelijk en makkelijk te volgen is. Het was wel jammer dat het traingingsboek en de nieuwste programma's, bv Outlook, niet overeen kwamen met de begeleidende uitlegvideo's en je dan moet puzzelen om het te snappen. Trainspot docenten reageren snel op mails met vragen die ik had bij de e-learning.

• Gevolgde training Microsoft Office

Het was effe doorbijten maar te doen. Goede uitleg met de filmpjes en goed mailcontact.

• Gevolgde training MS office uitgebreid

Ik heb de opleiding gevolgd via E-learning. Ik ben erg tevreden over het hele concept, duidelijke instructies en snelle online hulp van de docenten. Indien ik nog een keer een opleiding wil volgen zal ik dat zeker via Trainspot doen!

• Gevolgde training MS Office en online werken

Een helemgoede cursus. Je kunt kiezen om de opleiding klassikaal of via e-learning te volgen. Ik ben heel goed begeleid; op evt. vragen kreeg ik altijd gelijk antwoord en het huiswerk werd snel nagekeken. Hopelijk kan ik in de toekomst de Office opleiding voor gevorederen gaan volgen.

• Gevolgde training MS Office basis

Het was een duidelijke cursus met naast de boekjes de gesproken video's.

• Gevolgde training MS office

Ik heb 7 certificaten dus mijn diploma gehaald ,Wat een super goede begeleiding door Laura en haar collega's.duidelijk computerprogramma en goed lesmateriaal in de boekjes.als je een goede cursus wilt volgen op computerprogramma's gebied raad ik jullie zeker aan naar trainspot Utrecht te gaan.

• Gevolgde training microsoft office uitgebreid

Een prima locatie om op je eigen tempo te studeren en als je er even niet zelf uitkomt, wordt je daar direct vriendelijk bij geholpen. Boekjes zijn ook zeer overzichtelijk en de koffie is er prima! (kan ook niet anders met een D.E. automaat). Ik ben weer 3 certificaten rijker!

• Gevolgde training Word, Excel en Access basis

Ik heb deze training gevolgd als gevolg van een scholingsvoucher. Deze manier van leren paste prima bij mij. Met het afspelen van de filmpjes kun je meteen mee oefenen. De stem op de filmpjes was ook prettig om naar te luisteren. De oefentoetsen en eindtoetsen waren leuk om te doen. Ik heb er weer een diploma bij !!

• Gevolgde training MS office en online werken

Super fijne manier van leren. Doordat je en een boek hebt om mee te kijken, je hebt je usb stick voor documenten en er zijn filmpjes. Dit was super duidelijk. Ook reacties op mailtjes zijn super snel, dus je hebt goed contact met leraren enz.

• Gevolgde training microsoft office gevorderden

Via een scholingsvoucher bij trainspot terecht gekomen. Fijne communicatie, snel antwoord op vragen. E-learning goed te volgen met behulp van filmpjes en de boeken. Oefentest en eindtest goed te doen. Zal jullie zeker aanbevelen bij andere.

• Gevolgde training MS Office basis

Opleiding thuis gedaan in eigen tempo. Dit gaat erg goed uitleg via de koptelefoon met filmpjes er bij en in het boekje is de uitleg ook erg duidelijk . Bij vragen erg snel antwoordt.

• Gevolgde training MS Office voor commercieel medewerker binnendienst

Heb een scholingsvoucher mogen ontvangen en heb via de e-learning gehele training gevolgd. Bij vragen komt een snelle reactie met een duidelijk antwoord. Oefentoetsen en eindtoetsen goed om te doen zeker met het boekje als back-up. Zeker een trainingscentrum waar ik nog vaker gebruik van wil gaan maken.

• Gevolgde training Office gevorderden

De online trainingen zijn met de filmpjes goed te volgen en het kan in je eigen tempo. De eindtoetsen zijn ook heel duidelijk, heel fijn.

• Gevolgde training MS office

Hele prettige begeleiding ontdanks thuisstudie. Telefonisch en over de mail direct en duidelijk antwoord en hulp!

• Gevolgde training MS Office uitgebreid

Uit ervaring kan ik spreken als het gaat om een vergelijking te kunnen maken binnen verscheidene opleidingscentra. Ik volg namelijk regelmatig cursussen/ trainingen/ opleidingen om mij up to date te houden op allerlei vlak. Maar ik heb nog nooit zo'n prettig en persoonlijk verloop meegemaakt als dat ik nu via jullie/ trainspot heb ervaren. Top dus!!! Snelle reacties op vragen en snelle verwerking van resultaten en certificaat/ diploma uitreiking. De combinatie leerstof, filmpjes en oefeningen is goed op elkaar afgestemd...

• Gevolgde training Microsoft Office Uitgebreid

Hele duidelijke uitleg met behulp van filmpjes die precies laten zien wat te doen bij de opdrachten. Als naslagwerk is het bijbehorende boekje erg handig. De eindtoets is goed te doen. Bij vragen wordt er snel gereageerd en na de eindtoets dezelfde dag de uitslag. Dag er na het certificaat.

• Gevolgde training Excel word powerpoint outlook

Mijn ervaring is goed met trainspot. Een leuke training te maken in eigen tempo. Met goede uitleg in het boekje en via het e-learning programma. Snelle reactie op vragen. Snel antwoord op de ingestuurde toetsen. Kortom als ik weer een training zou volgen, zou ik zeker weer kiezen voor trainspot.

• Gevolgde training Microsoft Office uitgebreid

Kleine singel 33 3572CG Utrecht

Over Trainspot Office Leercentrum

Trainspot is hèt trainingsbureau voor organisaties en particulieren. Met behulp van onze blended learning methode maken wij onze cursisten succesvoller in hun werk of in hun relatie tot de arbeidsmarkt. Bij Trainspot start je met trainen wanneer je wil, in je eigen leertempo en onder begeleiding van gespecialiseerde topdocenten! Trainspot heeft in de loop der jaren ruime ervaring opgedaan in het opzetten, begeleiden en uitvoeren van migratietrajecten naar nieuwe systemen, ICT implementaties en andere opleidingsvraagstukken. Onze aanpak op meerdere fronten, flexibiliteit en drive om mee te denken zorgt steeds weer voor een succesvol traject; zowel voor de opdrachtgever als voor de deelnemer.