Training: Office MS Bassispakket Ervaring: Aanpak van Trainspot op lokatie is erg prettig, werkt heel goed, uitleg in de filmpjes prima, goede toelichting voor later in de boekjes. Vragen zijn altijd direct beantwoord, trainers hebben allen veel kennis, van elk onderdeel. Thuis werken vond ik redelijk goed. Ik vond heel leuk om voor de studies alle mogelijkheiden waren. Van 7 modules heb ik er 3 oplocatie gedaan en de rest Onlein via thuis. Probeert het maar! Je krijgt geen spijt!

• Gevolgde training MS Office Bassis pakket

Online cursus gevolgd. Goede commuicatie, goede uitleg, heel duidelijk allemaal!!

• Gevolgde training Microsoft office cursus

Met heel veel plezier heb ik deze training (die bestaat uit 9 modules) gevolgd. Alle lessen zijn via e-learning goed te volgen. Het lesmateriaal en de uitleg is zeer duidelijk. Het is voor mij niet nodig geweest om lessen op locatie te volgen, maar de mogelijkheid is er wel. Eventuele opmerkingen en vragen die ik aan het leercentrum heb gesteld werden vlot en goed beantwoord. Kortom: ik ben zeer tevreden en mocht ik nog een cursus nodig hebben op dit gebied, dan zal ik zeker Trainspot weer benaderen.

• Gevolgde training Office Power User

Leuk, leerzaam en goed geregeld Heel erg bedankt😃👍🏽

• Gevolgde training Goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik was erg enthousiast over deze cursus, laagdrempelig, goede combinatie literatuur en filmpjes. Snel antwoord op vragen. Enige kanttekening: De bijgeleverde laptop, is eigenlijk een notebook. Deze heeft zo weinig geheugen, dat hij de updates van Windows 10 niet aan kan en daardoor na een tijdje niet meer te gebruiken is.

• Gevolgde training office voor gevorderden (uwv scholingsvoucher)

Het is een fijne training, ik ben doof dus kon de uitleg niet altijd goed verstaan. Toch dmv het boekje en doordat de video duidelijk is, alles stapsgewijs word getoond wat je moet doen is het mij toch gelukt!

• Gevolgde training administratief medewerker binnendienst

De Training heel erg flexibel opgezet. Je kan thuis blijven, klasje volgen, alles in je eigen tempo. Je kan je eigen tijd indelen . De begeleiding is goed en vriendelijk, uitleg met geduld. Op afstand , of in de klas

• Gevolgde training Basis /word/outlook/excel

Super relaxed, uitstekende begeleiding

• Gevolgde training PowerPoint, Excel en Word

Ik vond het een erg leuke training! Duidelijke uitleg dmv boek én video. De manier waarop de cursus gebracht werd vond ik erg leuk. Door het onderwerp Vista Mare in alle trainingsonderdelen te gebruiken, bleef het boeiend. Contact met trainers via chat of mail werkte prima; ik kreeg snel reactie en duidelijk advies. Ook werd er altijd duidelijke feedback gegeven op een prettige manier. Zeker een opleiding die ik anderen zou aanraden!

• Gevolgde training Microsoft Office (uitgebreid)

Thuisopleiding gedaan, contact en reactie altijd snel en duidelijk.

• Gevolgde training MSOffice Basis

Prettig, goede begeleiding. Het leren mbv video's is echt heel fijn! 😁

• Gevolgde training MS office

Ik kon mijn eigen manier van leren kiezen en de toetsen werden super snel nagekeken.

• Gevolgde training MS Office uitgebreid

Snellen reactie bij vragen en duidelijke feedback.

• Gevolgde training MS office 2016

Mijn ervaring met de online trainingen van trainspot is erg goed. Als je een vraag hebt of een eindtoets wilde maken krijg je zeer snel een antwoord. Zeker een aanrader. En je kan alles in je eigen tempo doen.

• Gevolgde training receptioniste

Fijne lessen met duidelijke uitleg, de boekjes zijn erg handig en de feedback is ook heel fijn, ze denken met je mee!

• Gevolgde training Microsoft Office uitgebreid

Fijne omgeving om in te trainen.Docenten gaven duidelijke en begrijpelijke uitleg .Fijn dat het in je eigen tempo kon .

• Gevolgde training M.S office en online werken

Vriendelijk en behulpzame organisatie. Opleiding is duidelijk en leerzaam Erg fijn dat het per e-learning kon gezien ik alleen snachts werk dus overdag niet naar het instituut zelf kan. Toch was vragen geen probleem, kreeg snelle antwoorden en kon examens afstemmen op tijden die mij uitkwamen

• Gevolgde training MS Office en Online Werken

Leerzame opleiding, was leuk om te doen. Je kan je eigen tijd indelen en als je vragen hebt zijn ze snel bereikbaar. Heb er veel aan gehad.

• Gevolgde training MS Office en Online Werken

Je kunt met behulp van een bandje dat uitleg geeft via de computer op je eigen tempo leren en als je vragen hebt zit er een docent dichtbij. Het maakt niet uit hoe lang je over de cursus doet en aan het eind heb je eerst een proefexamen. Hele leerzame cursus in een prettige omgeving.

• Gevolgde training Word voor gevorderden

Mijn ervaring met Trainspot op afstand is super. Je krijgt heel snel antwoord en een goede uitleg hie je iets moet doen. Ik had problemen met de laptop en het werd gelijk opgelost. Altijd snel en netjes en goed geholpen.

• Gevolgde training Word,excel,powerpoint,online werken,outlook, en nog 3 wb computer

Aanpak van Trainspot op lokatie is erg prettig, werkt heel goed, uitleg in de filmpjes prima, goede toelichting voor later in de boekjes. Vragen zijn altijd direct beantwoord, trainers hebben allen veel kennis, van elk onderdeel. Thuis werken vond ik minder prettig, systeem is dan minder flexibel als op de lokatie.

• Gevolgde training Office Power User

Fijne en snelle communicatie als je iets wilt weten of als je een toets hebt gemaakt. Erg prettig dat je zelf een manier kunt kiezen hoe je wilt leren en wat je daarvoor wil gebruiken (filmpjes, boek).

• Gevolgde training MS Office en Online Werken

Een hele goede computer cursus die je zowel thuis als op de locatie kan doen in je eigen tijd en tempo. Als je vragen hebt krijg je heel snel antwoord. Ik heb heel veel geleerd.

• Gevolgde training Microsoft Office en online werken

Zeer goede ervaring. Duidelijk lesmateriaal in woord en schrift. snelle communicatie als er vragen waren. Studeren thuis als op locatie mogelijk.

• Gevolgde training microsoft power user

Leerzame cursus met goede begeleiding vanuit Trainspot. Fijn om het gewoon thuis te kunnen doen op tijden die mij het beste uit kwamen.

Over Trainspot Office Leercentrum

Trainspot is hèt trainingsbureau voor organisaties en particulieren. Met behulp van onze blended learning methode maken wij onze cursisten succesvoller in hun werk of in hun relatie tot de arbeidsmarkt. Bij Trainspot start je met trainen wanneer je wil, in je eigen leertempo en onder begeleiding van gespecialiseerde topdocenten! Trainspot heeft in de loop der jaren ruime ervaring opgedaan in het opzetten, begeleiden en uitvoeren van migratietrajecten naar nieuwe systemen, ICT implementaties en andere opleidingsvraagstukken. Onze aanpak op meerdere fronten, flexibiliteit en drive om mee te denken zorgt steeds weer voor een succesvol traject; zowel voor de opdrachtgever als voor de deelnemer.