Prima begeleiding ook tijdens Corona .

Cijfer 8 en ik ben heel tevreden .

• Welke training(en) heb je gevolgd? Klantcontact/callcenter

Zeer overzichtelijke training

Ook zonder enige ervaring van Word, Excel en/of Outlook Is deze training heel goed te doen door de duidelijke en rustige uitleg. Zeker een aanrader!!

• Welke training(en) heb je gevolgd? Medewerker klantencontact

Super opleiding

Heel goed geholpen ondanks dat ik totaal geen ervaring had.

• Welke training(en) heb je gevolgd? Office manager

Het was een leerrijke ervaring.

Ik vond het super leuk om Microsoft Office Power User te doen. Alle 8 modules behaald. Ik zou Trainspot aan een ieder aanbevelen die ook maar iets meer zouden willen weten over Word, Excel, Outlook, PowerPoint enz. De docenten zijn geduldig en blijven het uitleggen tot dat je het begrijpt. Je mag het op je eigen tempo doen. Ik heb op drie van de locaties mijn cursussen gevolgd, en moet zeggen dat ik het altijd als prettig hebt ervaren. Ben heel trots op mezelf en mijn behaalde resultaten. Bedankt Trainspot Crew.

Perfect, zeker aan te bevelen

Heel veel opgestoken van de Microsoft Office pakketten (uitgebreid) en module Klantcontacten. De begeleiding ter plekke was heel fijn en je werd meteen geholpen als je een vraag hebt. Ik kan het een ieder aanbevelen.

Heldere instructies en uitleg. Veel geleerd.

• Gevolgde training Excel gevorderden

Even opstart problemen maar die werden snel verholpen. Alles is erg duidelijk te volgen ook via e-learning en filmpjes. Snelle reactie bij vragen en de toetsen zijn snel nagekeken dit vond ik heel prettig.

• Gevolgde training Ms office basis

Verschillende modules gevolgd, duidelijke uitleg, goed te volgen op locatie en thuis. Fijne begeleiding.

• Gevolgde training Office

Ontzettend duidelijk en lekker in eigen tempo werken. Bij vragen zeer snelle reactie en certificaten en diploma snel in huis. Aanrader!

• Gevolgde training Microsoft Office uitgebreid

Uitgebreide cursus, goed thuis te doen, ook omdat je snel antwoord krijgt als je hulp nodig hebt en na test de volgende dag al de uitslag. Goede ervaring.

• Gevolgde training Poweruser

Ik vond de trainingen overzichtelijk, duidelijk en goed te volgen. De uitleg in de video is duidelijk en wordt goed uitgelegd. Samen met de boekjes een prima manier van studeren.    Als ik een vraag had werd deze snel beantwoord en de toetsen waren altijd snel nagekeken.  Goede, fijne begeleiding.

• Gevolgde training office pakket

Training: Office MS Bassispakket Ervaring: Aanpak van Trainspot op lokatie is erg prettig, werkt heel goed, uitleg in de filmpjes prima, goede toelichting voor later in de boekjes. Vragen zijn altijd direct beantwoord, trainers hebben allen veel kennis, van elk onderdeel. Thuis werken vond ik redelijk goed. Ik vond heel leuk om voor de studies alle mogelijkheiden waren. Van 7 modules heb ik er 3 oplocatie gedaan en de rest Onlein via thuis. Probeert het maar! Je krijgt geen spijt!

• Gevolgde training MS Office Bassis pakket

Online cursus gevolgd. Goede commuicatie, goede uitleg, heel duidelijk allemaal!!

• Gevolgde training Microsoft office cursus

Met heel veel plezier heb ik deze training (die bestaat uit 9 modules) gevolgd. Alle lessen zijn via e-learning goed te volgen. Het lesmateriaal en de uitleg is zeer duidelijk. Het is voor mij niet nodig geweest om lessen op locatie te volgen, maar de mogelijkheid is er wel. Eventuele opmerkingen en vragen die ik aan het leercentrum heb gesteld werden vlot en goed beantwoord. Kortom: ik ben zeer tevreden en mocht ik nog een cursus nodig hebben op dit gebied, dan zal ik zeker Trainspot weer benaderen.

• Gevolgde training Office Power User

Leuk, leerzaam en goed geregeld Heel erg bedankt😃👍🏽

• Gevolgde training Goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik was erg enthousiast over deze cursus, laagdrempelig, goede combinatie literatuur en filmpjes. Snel antwoord op vragen. Enige kanttekening: De bijgeleverde laptop, is eigenlijk een notebook. Deze heeft zo weinig geheugen, dat hij de updates van Windows 10 niet aan kan en daardoor na een tijdje niet meer te gebruiken is.

• Gevolgde training office voor gevorderden (uwv scholingsvoucher)

Het is een fijne training, ik ben doof dus kon de uitleg niet altijd goed verstaan. Toch dmv het boekje en doordat de video duidelijk is, alles stapsgewijs word getoond wat je moet doen is het mij toch gelukt!

• Gevolgde training administratief medewerker binnendienst

De Training heel erg flexibel opgezet. Je kan thuis blijven, klasje volgen, alles in je eigen tempo. Je kan je eigen tijd indelen . De begeleiding is goed en vriendelijk, uitleg met geduld. Op afstand , of in de klas

• Gevolgde training Basis /word/outlook/excel

Super relaxed, uitstekende begeleiding

• Gevolgde training PowerPoint, Excel en Word

Ik vond het een erg leuke training! Duidelijke uitleg dmv boek én video. De manier waarop de cursus gebracht werd vond ik erg leuk. Door het onderwerp Vista Mare in alle trainingsonderdelen te gebruiken, bleef het boeiend. Contact met trainers via chat of mail werkte prima; ik kreeg snel reactie en duidelijk advies. Ook werd er altijd duidelijke feedback gegeven op een prettige manier. Zeker een opleiding die ik anderen zou aanraden!

• Gevolgde training Microsoft Office (uitgebreid)

Thuisopleiding gedaan, contact en reactie altijd snel en duidelijk.

• Gevolgde training MSOffice Basis

Prettig, goede begeleiding. Het leren mbv video's is echt heel fijn! 😁

• Gevolgde training MS office

Ik kon mijn eigen manier van leren kiezen en de toetsen werden super snel nagekeken.

• Gevolgde training MS Office uitgebreid

Snellen reactie bij vragen en duidelijke feedback.

• Gevolgde training MS office 2016

Mijn ervaring met de online trainingen van trainspot is erg goed. Als je een vraag hebt of een eindtoets wilde maken krijg je zeer snel een antwoord. Zeker een aanrader. En je kan alles in je eigen tempo doen.

• Gevolgde training receptioniste

Over Trainspot Office Leercentrum

Trainspot is hèt trainingsbureau voor organisaties en particulieren. Met behulp van onze blended learning methode maken wij onze cursisten succesvoller in hun werk of in hun relatie tot de arbeidsmarkt. Bij Trainspot start je met trainen wanneer je wil, in je eigen leertempo en onder begeleiding van gespecialiseerde topdocenten! Trainspot heeft in de loop der jaren ruime ervaring opgedaan in het opzetten, begeleiden en uitvoeren van migratietrajecten naar nieuwe systemen, ICT implementaties en andere opleidingsvraagstukken. Onze aanpak op meerdere fronten, flexibiliteit en drive om mee te denken zorgt steeds weer voor een succesvol traject; zowel voor de opdrachtgever als voor de deelnemer.