een online-training is niet optimaal

online-trainingen geven te weinig interactie, zijn veel saaier dan echte trainingen; ik mis de 'derde dimensie'. Enige voordeel is : geen reistijd en -kosten.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass zorgstelsel
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

Te veel info in te korte tijd erdoor gejast

In 3 uur tijd is heel veel info gegeven, terwijl er 4 uur gereserveerd is voor deze training. Veel eenrichtingsverkeer/weinig ruimte voor interactie of uitwisselen van ervaringen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass sociale zekerheid
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Nee

Te veel info in te korte tijd

In 3 uur is er veel info doorheen gejast, terwijl er 4 uur voor de masterclass stond. Weinig ruimte voor vragen of uitweiden. Ik miste de mogelijkheid om ervaringen uit te wisselen.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? niks

Te veel info in te korte tijd

In 3 uur is er veel info doorheen gejast. Weinig ruimte voor vragen of uitweiden. Ik miste de mogelijkheid om ervaringen uit te wisselen.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? niks

• Tevredenheid
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? .

• Tevredenheid
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? .

Update over de laatste ontwikkelingen in SHV, zeer nuttig. De presentator zou de webinar meer levendig moeten presenteren, het is veel voorlezen. Daarnaast zegt hij veel uh en eh, wat mij in ieder geval enorm afleidt. Besproken onderwerpen zijn overigens goed belicht. Ook zou ik graag de tekst in een word/powerpoint document willen ontvangen. Is die mogelijkheid er. Dan kan ik dat als naslag gebruiken.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar actualisatie Schuldhulpverlening
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

positief om op deze wijze je kennis te vergroten

Het is goed om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen. Heel goed dat deze ontwikkelingen geplaatst worden tegen de oudere wetgeving.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-Learning Bewindvoerder
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? bewindvoering algemeen

Kort maar krachtig

Ik vond de uitleg heel helder en duidelijk. Ik vond het wel vreemd dat de cursus van 9 tot 1 zou duren en uiteindelijk om half 11 (!) al klaar was. Ik realiseer mij dat er geen vragen kwamen vanuit de cursisten, maar dan nog is 1,5 uur in plaats van 4 uur wel erg kort. En verhoudingsgewijs is de cursus dan wel aan de prijs voor slechts 1,5uur.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Verdieping vrij te laten bedrag

Weinig nieuwe kennis opgedaan

Het lesmateriaal had voor mij, en de meeste deelnemers, te weinig diepgang. De docent miste kennis van de materie. Ik had graag meer casuistiek in groepsverband uitgewerkt. De studiedag werd door docent uiteindelijk met 2,5 uur ingekort: van 9.30u tot 15.00u. Kortom: een masterclass die weinig toevoegd.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass schuldenbewind
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Schuldenbewind

Beste Marlies, Heel erg bedankt voor uw feedback. Wat ontzetten vervelend dat u de masterclass zo heeft ervaren. Van de docent heb ik mogen vernemen dat er een groot verschil zat in niveau qua kennis van de deelnemers. Dat maakt het altijd even lastig om iedereen goed mee te krijgen. Wij zullen hier beter op letten, zodat de juiste deelnemer mee doet aan de masterclass. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en voor vragen of verder feedback vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet; Learncare Academy

Prettige opleiding.

Prima om te volgen. Ik had de indruk dat de vragen in het examen wat minder aansloten op de behandelde stof. Maar het is wel goedgekomen :).

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? n.v.t.

Telleurgesteld

We hadden er echt heel veel zin in en wilde super graag deze cursus doen. Echter werd de cursus gegeven door een meneer die al 5 jaar met pensioen is en dus uit het vak. Daar er jaarlijks allerlei aanpassingen plaatsvinden zijn er dus nogal wat veranderingen met toen hij nog werkzaam was als bewindvoerder. Hij vroeg zelf ook veel informatie aan de cursisten. We hebben denk ik meer van elkaar geleerd dan van deze meneer. Hij zei ook dingen die niet klopte. Wij hadden meer actuele kennis dan de meneer die de cursus gaf. Daar de cursus €490,- per persoon was hadden wij er veel meer van verwacht. Dit bedrag is veel te veel voor deze cursus en zeker niet waard helaas. We kregen een lunch en ook deze was tegen onze verwachting in. Je kon kiezen uit hetgeen je wilde eten en dit werd voor je klaargemaakt. Vervolgens konden we dit in de zaal waar de cursus gehouden werd opeten. Het was net of ik weer op school zat. Nogmaals voor een cursus van €490,- kan dit echt niet. De cursus zou van 09:00 tot 17:30 duren. Echter gingen wij om 15:30 naar huis. Al met al zeker niet te moeite waard en veel te veel geld uitgegeven voor deze cursus. Ik ben in elk geval zeer teleurgesteld.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

Beste Fanny, Heel erg bedankt voor uw feedback. Wat ontzetten vervelend dat u de masterclass zo heeft ervaren. Van de docent heb ik mogen vernemen dat er een groot verschil zat in niveau qua kennis van de deelnemers. Dat maakt het altijd even lastig om iedereen goed mee te krijgen. Aan de docent hebben wij doorgegeven dat er echt aan de tijd gehouden moet worden en dat de masterclass tot 17.30 uur moet duren. Tenzij alles uiteraard besproken is en er geen vragen meer zijn vanuit de deelnemers. Wat betreft uw feedback over de lunch, dit hebben wij nog niet eerder gehoord van deelnemers. Wij zullen overleggen met de locatie of de lunch op een andere manier geserveerd kan worden. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en voor vragen of verder feedback vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet; Learncare Academy

Duidelijke uitleg

Goed. Vragen kan je stellen en duidelijke uitleg.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Didactische vaardigheid N.v.t.
  • Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Schuldhulpverlener
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Inhoudelijk goede cursus maar doet geen recht aan naam

De cursus was inhoudelijk sterk en ook de docenten waren deskundig. De informatie werd op een prettige manier gedeeld. Jammer was dat in de laatste bijeenkomst de cursusleider niet zelf een keer de rol van budgetcoach wilde aannemen om een voorbeeldgesprek te doen. Verder is het aandeel schuldhulpverlening erg groot voor een cursus met als titel budgetcoaching. Wel veel opgestoken van de cursus, dus geen spijt van het volgen ervan.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Budgetcoach NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Hoe omgaan met terugval bij BC en motivatie behoud

Interessant, duidelijk en informatief

De trainer is zeer deskundig en kan zeer veel vertellen over de materie. De zoomsessie van 8 uur is lang, maar wel met voldoende pauzes. Er wordt gewerkt in korte blokjes. Veel informatie die gelukkig ook na te slaan in de bijgeleverde lesstof. Een interessante masterclass waar ik in de praktijk ook wat aan kan hebben als die situaties zich voordoen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Erven en Schenken
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Geen idee

Duidelijke uitleg en zeer leerzaam

De leraar geeft stapsgewijs duidelijk uitleg om netto jaarinkomen van zzp'er te berekenen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning verlaging van de energierekening
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? schuldhulpverlening

Mijn ervaring met learncare is alleen maar goed. Mooie en duidelijke leeromgeving en een goede leraar

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Niets

Een webinar wat aansluit bij het onderwerp

Een webinar welke aansluit bij het onderwerp in begrijpbare taal

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar lezen van loonstrookjes
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Webinar Voor jezelf prioriteiten stellen en/of balans vinden in deze drukke tijden

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Echtscheiding
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? weet ik op dit moment niet

Topopleiding. Duidelijk en superbegeleiding.

Goede opleiding. Duidelijk en informatief

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Nvt

super leerzaam

De cursus geeft veel handreikingen om mijn klanten in de toekomst te helpen. Zeker nu dit zo actueel is.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Bedrijfvoering en handreikingen om massaal budgetcoaching aan te bieden bij bedrijven en scholen

• Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass stresshantering bij mensen met schulden
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Weet ik zo even niet

heel positief

leerzame opleiding, snelle online begeleiding.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? feedback

Duidelijk, snelle respons en goede en opbouwende feedback op de cases.

De training heeft mij bevestigd werkelijk met een verbreding van mijn kennis bezig te zijn geweest. Het bewijst maar weer dat je nooit te oud bent (63) om te leren.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Budgetcoach NEN 8048

Heldere communicatie en bevlogen trainers

Tot dusverre zijn mijn ervaringen met Learncare prima. De informatievoorziening is helder, het aanbod ruim en de trainers die ik ken, zijn bevlogen. Ik houd daarvan!

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Het aanbod is reeds ruim

Noorderstraat 1

1823CS Alkmaar