Goede masterclass, slechte locatie

masterclass was leuk, goed gegeven. Niets op aan te merken. De locatie was slecht. Koud, weinig voorzieningen, lunch was minimaal. Geen aanrader. Doet ver onder voor andere locaties.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass psychologisch budgetgedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? N.v.t.
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? N.v.t.

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Belastingen
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? belastingen

Veel inzichten gekregen

Hele fijne dag met veel handige inzichten. Echte aanrader.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Al best volledig

Goede masterclass, goede trainer, zeer slechte locatie

De masterclass en trainier waren goed, veel informatie, goed inhoudelijk. Locatie was echter bedroevend, we hebben het de hele dag koud gehad, locatie zelf is troosteloos en totaal niet wat we verwacht hadden en gewend zijn. Zelf had ik voldoende aan de lunch maar ik kan me voorstellen dat er mensen waren die hier totaal niet voldoende aan hadden. Daarnaast was het fruit bij de lunch oud en bruin.

Heel leerzaam en altijd handig

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Opfristraining Schuldhulpverlener NEN 8048
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? VTLB

Heel leerzaam en altijd handig

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? VTLB

Heel fijn om weer even de puntjes op de i te hebben

Prettig om met een groep te zijn die divers is. Vanuit verschillende functies bij diverse bedrijven waren er mensen aanwezig. De trainer liet ons ook samen sparren en ervaringen uitdelen. Heel fijn dat daar ruimte voor is.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? x

Heel fijn om weer even de puntjes op de i te hebben

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? x

Zeer deskundige en ervaren trainer.

Deskundige en ervaren trainer welke op de vraag en behoefte van de cursisten inging.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Prima zoals deze was

Zeer deskundige en ervaren trainer.

leerzaam en duidelijk

Heb hier voor mezelf maar ook voor mijn klanten veel van geleerd. Enige minpunt was hoe moeilijk verstaanbaar de filmpjes waren. Ook met mijn laptop op zijn luidst kon ik het moeilijk verstaan.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning verlaging van de energierekening
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? niets

Niet tevreden over de voorlichting

Ik heb geen deel kunnen nemen aan de opleiding omdat door de beveiliging op mijn laptop de link voor deelname niet werkte. Ik heb ook geen voorstel gekregen om deel te nemen op een andere datum.

Veel te haastig

Masterclass sociale zekerheid gevolgd. Deze masterclass was heel haastig gegeven. De trainer vloog door de sheets heen met als reden dat hij naar de volgende ingeplande training moest en hij ook wilde lunchen. Heel jammer dat het daardoor totaal niet interactief was.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass sociale zekerheid
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Nee

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? !

Helder en duidelijke training met sneller reactie op je uitwerkingen.

Ik heb de opleiding vlot kunnen doorlopen omdat alles helder wordt uitgelegd. Vooral de web college's zijn er prettig. Ik ben van het horen, zien en doen en doordat ik de college's op de fiets heb geluisterd en daarna alles heb gelezen werkte dit voor mij erg goed. De dagelijkse memotraining is voor mij ook zeker nuttig. Elke dag een mailtje zodat je er even mee bezig moet. Nu op naar deel 2 het SHVIII examen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Helder en duidelijke training met sneller reactie op je uitwerkingen.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Goede training, wel te snel

De trainer en de training waren erg goed. Helaas hadden een aantal verzocht om de training met één uur in te korten waar gehoor aan is gegeven. Hierdoor werd de grote hoeveelheid stof nog sneller doorgenomen. Wat dan weer positief was, is dat de trainer alsnog de tijd nam voor het beantwoorden van vragen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar sociale zekerheid
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? voor nu geen idee

een online-training is niet optimaal

online-trainingen geven te weinig interactie, zijn veel saaier dan echte trainingen; ik mis de 'derde dimensie'. Enige voordeel is : geen reistijd en -kosten.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass zorgstelsel

een online-training is niet optimaal

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

Te veel info in te korte tijd erdoor gejast

In 3 uur tijd is heel veel info gegeven, terwijl er 4 uur gereserveerd is voor deze training. Veel eenrichtingsverkeer/weinig ruimte voor interactie of uitwisselen van ervaringen.

Noorderstraat 1 1823CS Alkmaar