Overzichtelijk en deskundig

De overzichtelijke cursus was zeer geschikt om in de vrije uren naast een baan te volgen. Docenten reageerde adequaat en snel op vragen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? N.v.t.
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Omgaan met lange termijn doelen, eigen praktijk starten

Ik ben tevreden over de lesstof en manier van lesgeven

Bij het aanmelden heb ik erg getwijfeld over een fysieke of online training. De afstand naar Utrecht (was het dichtstebij) heeft mij doen besluiten om de lessen online te gaan volgen. En dat is me goed bevallen. Het was goed te volgen en er waren voldoende pauzes. De dagen gingen snel voorbij. Docent Robert heeft het duidelijk uitgelegd en hij nam goed de tijd voor de vragen die vanuit de groep kwamen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Jullie aanbod is al ruim

Een handig opgezette online cursus

Het online schema dat je volgt is overzichtelijk en goed opgebouwd. De kennisopname/aktiviteiten meter vind ik ook motiverend, je ziet waar je ongeveer bent in het studieproces. Tot slot: de memotrainer is erg handig om kennis op te hogen, dagelijks 10 vragen doen en je gaat snel vooruit.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Geen idee momenteel

Snelle feedback

Het totaaloverzicht mag iets overzichtelijk er, zodat je beter ziet, wat je hebt gedaan. De feedback van de docent, was echt top. Goede feedback en hele snelle reacties, erg fijn.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Ik zou het niet weten

Duidelijk verhaal

Erg fijn dat ik op deze manier mijn pe-punten kan behalen. Het is erg leerzaam voor mij en de uitleg is helder en duidelijk.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar lezen van loonstrookjes
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? .

prettig en gesturctureerd

Fijn contact met de docent, wanneer nodig. fijne informatie en makkelijk te doorlopen. trots op wat ik heb behaald.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? weet ik niet

goede online omgeving

Door de online omgeving wordt de aangeboden leerstof goed geoefend. Docent reageert snel op vragen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? ouderschapsplan

Inhoudelijk interessante opleiding, echter minder geschikt als e-learning variant

Deze opleiding word helaas niet meer klassikaal gegeven, vandaar mijn keuze voor een e-learning. Ik vind echter de opleiding niet in zijn geheel geschikt voor online. Blended of fysiek zou naar mijn mening beter zijn. Het is lastig oefenen met alle formules zonder fysiek contact met docent. Ik mis in de theorie diepgang door bijvoorbeeld verdiepende boeken of lesmateriaal aan te bieden. Ook vond ik het jammer dat er geen fysiek lesboek is en dat je de theorie online niet als pdf kunt downloaden. Daarnaast veel grammaticale/tekstuele foutjes in de tekst van de theorie. Mag qua professionaliteit allemaal nog wel een verbeterslag maken. Ook de online leeromgeving vind ik niet overzichtelijk genoeg. Verder wel prima mogelijkheid om in contact te komen met een docent of mentor, maar dit duurt wel vaak 1 of 2 dagen en dan wederom alleen schriftelijke reactie. Zou Learncare willen adviseren deze opleiding blenden aan te gaan bieden, fysieke lesmomenten zijn voor overbrengen van ingewikkelde formules echt aan te bevelen.

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Nee
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? fysiek aanbod

Een persoonlijke benadering

Alle medewerkers van Learncare Academy stonden snel voor je klaar. Ik vond het niet altijd makkelijk om een opleiding online te volgen, maar dat maakte de persoonlijke benadering ruimschoots goed.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Scheidingscoach
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Ik zou meer praktijktraining willen volgen

leerzaam en leuke opleiding

Klassikale opleiding gevolgd van 5 cursusdagen. Kleine maar leuke groep, fijn om te oefenen met elkaar. Docent Robert was prettig, kon veel vertellen en er was voldoende ruimte voor vragen. Ook de online trainingen waren prettig om te doen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Budgetcoach NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? zou het even niet weten

prettig

ik vond het een hele fijne en overzichtelijke opdrachten en leer materiaal. de docenten zijn heel erg behulpzaam, geven prettige en motiverende feedback. ik heb voornamelijk contact gehad met Robert, echt super bedankt voor de fijne communicatie en bedankt voor alle hulp. groetjes kelsey blanken

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? x

Prima cursus

Duidelijke uitleg in de filmpjes helaas kon ik de NBI tool niet gebruiken.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Bereken het inkomen van de zzp’er
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? VTLB berekening voor de ondernemers

Prima bijspijkerwebinar

Prima tot the point Webinar. Wel paar cijferfoutjes in Bob-larissa casus. En mijn VTLB-calculator paste de woonlasten in BVV niet toe vanwege de melding " Meldingen schuldenaar van 31-12-2022 12:49:51 10093 De hoge woonlasten zijn niet meegenomen in de berekening van de BVV, omdat de berekening niet is gemaakt in de termijn waarbinnen verhoging mogelijk is.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Echtscheiding
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Huwelijk - meerdere schuldenlijsten

Veel extra kennis opgedaan

Inhoudelijk meer kennis gekregen door het volgende van deze webinar.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar sociale zekerheid
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? wetteksten lezen en beoordelen

Goede duidelijke collegefilmpjes en duidelijk en makkelijk te lezen informatie. Snelheid van de cursus is prima te volgen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning verlaging van de energierekening
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Handvaten voor overlijdensgevallen tijdens bewind en de rol van de bewindvoerder

Duidelijk en overzichtelijk

De uitleg per onderdeel is prima, niet teveel in detail en zonder dat het overzicht van het totaal uit het oog wordt verloren

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Belastingen
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nog meer de nadruk op alleen de wijziging in de belastingen dan ook de complete uitleg erbij zou ook een optie zijn

lekker degelijke en to de point

veel stof in zeer korte tijd. erg informatief

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? geen idee

Duidelijke theorie, genoeg opdrachten en casussen om te oefenen

Theorie is duidelijk, samen met de oefenopgaven, proefexamens, opdrachten en casussen is het een goede training.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Schuldhulpverlener
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? De onderwerpen die er nu al in voorkomen zijn goed en als dit ieder jaar wordt geactualiseerd is het perfect

foutjes in de toets

Bij de open vragen zijn de antwoorden van vraag 2 en vraag 4 omgewisseld.

• Professionaliteit N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Begeleiden van ondernemers met schulden
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? ??

Leuke dag, maar weinig geleerd

Ten opzichte van de online leeromgeving niks extra's opgestoken. Mis met name een stukje diepgang en handvaten hoe met deze doelgroepen om te gaan

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Omgaan met cliënten met sociaal psychische problemen
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? .

heldere en duidelijke uitleg

prettige webinar om naar te kijken. Duidelijke uitleg. Goede opbouw.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning examentraining SHV I
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? belastingdienst, VLTB, echtscheiding

Leerzame cursus

Leerzame cursus, gepassioneerde docenten voor het SHV vak. De online omgeving is handig, maar niet gebruiksvriendelijk. Is onduidelijk wat behaald , niet behaald of nog aangevuld moet worden.

• Professionaliteit N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Schuldhulpverlener NEN 8048
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Goede masterclass, slechte locatie

masterclass was leuk, goed gegeven. Niets op aan te merken. De locatie was slecht. Koud, weinig voorzieningen, lunch was minimaal. Geen aanrader. Doet ver onder voor andere locaties.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass psychologisch budgetgedrag
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? N.v.t.

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Belastingen
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? belastingen

Veel inzichten gekregen

Hele fijne dag met veel handige inzichten. Echte aanrader.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Al best volledig