Een leerzame duik in het diepe onderbewuste

Het was een leerzame cursus die vooral veel uit theorie bestond. Voor mij was het lastig dit aan de praktijk te koppelen en ondanks dat ik dit aangegeven had werden er geen extra handvaten of oefeningen gedaan om dit te verbeteren. Ik kreeg het idee dat de leraar hier niet mee om kon gaan en me daarom niet meer aansprak. Hierdoor was de beleving van de cursus minder leuk. De lunch was echt slecht vergeleken met wat er normaal werd aangeboden. Op het briefje stond dat je moest kiezen tussen een broodje en een maaltijdsalade. Ik koost de maaltijd salade maar dat was vooral erg veel witte kool of ijsbergsla en weinig dressing en garnering.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass psychologisch budgetgedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? oorzaken en gevolg meer praktijk zodat je beter kan begrijpen hoe mensen zover komen om bepaalde keuzes te maken

Beste Geja, Heel erg bedankt voor uw recensie en voor uw feedback. Feedback waarderen wij altijd en hiermee kunnen wij onze trainingen nog beter laten aansluiten op de praktijk van de sociaal financiële hulpverlener. De masterclass gaat erg de diepte in op gedrag, emoties en psychologie. Voor de masterclass is het belangrijk dat alle deelnemers hier goed op in kunnen haken en dat de docent alle deelnemers hier goed in mee kan krijgen. Uw feedback hebben wij intern besproken en de punten welke u aangeeft zullen bij de volgende masterclass extra aandacht krijgen. Nogmaals bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet; Learncare Academy

prima webinar

het webinar is goed opgebouwd, helder uitgelegd en geeft illustraties waar dat nodig is wat ik zo jammer vind, is dat ik de presentatie nergens kan downloaden als een soort handout

• Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Communicatie (indien van toepassing) N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar vereenvoudiging beslagvrije voet
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? kan geen aanvulling bedenken

Leuke cursus

Fijne cursus om te bezien of het vak budgetcoach bij mij past. Interesse is gewekt. Onderwerpen zoals het bespreken van belasting, zou ik liever aan het begin van de cursus terug zien of in de ochtend bespreken.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? N.v.t.

Goede opleiding

De e-learning budgetcoach was een mooie opleiding. Ik vond het heel jammer dat het niet mogelijk was om telefonisch contact te hebben met Learncare en/of de trainer. De volgende keer ga ik weer een klassikale opleiding volgen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

Beste Marleen, Heel erg bedankt voor uw mooie recensie! Het is altijd mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zijn 5 dagen in de week telefonisch bereikbaar. De e-learning opleiding is een opleiding welke u zelfstandig volgt met online begeleiding van de docent. En mocht u merken dat u bepaalde onderwerpen lastig vind om zelfstandig te doorlopen, dan is telefonisch contact met een docent mogelijk. Hier staan de docenten zeker open voor. En in het verleden hebben diverse cursisten hier gebruik van gemaakt. Als wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet; Learncare Academy

Prima opleiding

Duidelijke uitleg. Opleiding sluit goed aan met de praktijk. Fijne feedback en snelle terugkoppeling vanuit de leraren.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? gesprekstechnieken

Overzichtelijke leeromgeving

De online omgeving is heel duidelijk en overzichtelijk. Je kan precies zien waar je bent en hoeveel je nog moet doen. Ondanks de gedegen voorbereiding vond ik het examen nog best pittig.

• Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Communicatie (indien van toepassing) N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? N.v.t.

Budgetcoach

Mijn ervaring met LearnCare is echt heel goed. Ik was onbekend met het maken van een sociale kaar en met een reflectie verslag. Maar ondanks de leeraar is het me zeker gelukt omdat ke super goede feedback kreeg. Deze opleiding Institute is echt een aanrader.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Nvt

Duidelijk en heldere studie en zeer goede feedback docenten

De studie is goed ingedeeld en geeft een mooie mix van webcolleges, theoriedelen en opdrachten. Voor mij ook erg goed om meer over de communicatietechnieken te leren, ook het praktijkdeel met de rollenspellen was erg leerzaam. De opdrachten werden zeer vlot nagekeken door de docenten en de feedback was helder en duidelijk.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Geen

Wel informatief maar niet helemaal aansluitend bij de groep aanwezigen

Ik had verwacht dat we meerder meer complexe VTLB berekeningen zouden gaan doen. We zij n allemaal al langere tijd Schuldhulpverleners dus de basis zou er wel in moeten zitten. Sommige opsommingen zijn niet heel nuttig omdat ze maar zelden voorkomen

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Verdieping vrij te laten bedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Nee
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? op dit moment geen idee

Heel erg bedankt voor uw recensie en ook voor uw feedback. Feedback ontvangen wij graag zodat wij de trainingen nog beter kunnen laten aansluiten op de doelgroep. De masterclass VTLB is een verdiepingstraining waarbij wij ervan uitgaan dat de basiskennis aanwezig is. Het voordeel van een masterclass is dat u al uw vragen/complexe situaties juist bij de docent kunt voorleggen. Wij geven altijd ruimte aan input van de deelnemers. Uw feedback zullen wij intern bespreken. Nogmaals onze dank hiervoor en een fijne dag! Met vriendelijke groet; Learncare Academy

Aanrader!

De opleiding Budgetcoach voldeed in alle opzichten aan mijn verwachtingen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Budgetcoach NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? geen suggesties

Het was een fijne leerzame ervaring

Met veel plezier heb ik deze opleiding gevolgd. Fijne omgeving en fijne lessen online. Het is een goede en leerzame opstap gebleken voor de NEN48 waar ik nu mee verder ga. Heel fijn dat ik het nog 3 kwart jaar kan inkijken en beraden. Dank jullie wel voor de wijze lessen en de goede zorgen. Robert Westphal, dank je wel voor de lessen. duidelijk en behulpzaam. Groeten Henriëtte Jonker.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? bewindvoering

prima cursus

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass WSNP
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? wsnp

Heel kundig en prettig verteld

Masterclass schenken en erven

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Erven en Schenken
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Meer over hoe een VVE te lezen

Informatieve Masterclass

Docent met veel kennis, die op een hele prettige manier de presentatie door liep, tijd had voor vragen, leuk voorbeelden uit de praktijk aan kon halen, voldoende pauzes inlaste Kortom een aanrader!

• Tevredenheid
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Ik heb geen idee

Duidelijk

Duidelijk uitleg, goede lesstof, prettige trainer. Gaf voldoende tijd om te pauzeren wel zo prettig met een online training.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

Fijn om met de docent te kunnen sparren en met en van elkaar te leren.

Ik heb het als zeer prettig ervan om met de docent te sparren. Zodat hij zijn kennis en kunde met os kon delen. En zo een goede voorbereiding op het examen heb kunnen doen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Was voor mij prima zo.

Prima te volgen

Misschien een beetje lasting voor degene die niet geen shv-achtergrond heeft.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? N.v.t.
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Beste Rene, Heel erg bedankt voor uw feedback en uw mooi recensie! Al onze verdiepende trainingen zoals de webinars gaan er inderdaad vanuit dat er ervaring is als sociaal financieel hulpverlener. Goed te horen dat het evengoed goed te volgen was voor u. Met vriendelijke groet; Learncare Academy

Overzichtelijk, leren in eigen tempo.

Ik vond het goed en overzichtelijk. Snel antwoord van docent. op je ingeleverde opdrachten krijg je snel reactie. Ik zou zo weer een cursus bij Learncare doen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Schuldhulpverlener
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? iets meer verschillende examens

De training sloot aan op onze vraag

Duidelijk en heldere training, door een training met ervaring en veel inhoudelijke kennis.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Opfristraining Schuldhulpverlener NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? vtlb

Waardevolle, zeer leerzame opleiding

Mede doordat ik een bepaalde leermethode en opzet van leerstof gewend was via een andere (online) aanbieder, was het even uitvinden en vertrouwd raken met het online programma van Learncare. Maar eenmaal aan de studie gaf de e-learning alle info en mogelijkheid tot oefenvragen. Naast de e-learning heb ik de opleidingsdagen gevolgd, echt een aanrader! Zeker met een docent als Robert Westphal. Een docent die met zoveel kennis, ervaring, toewijding en enthousiasme je geheel meeneemt en waar geen vraag teveel voor is. Heel veel van geleerd, naast de interacties met de medestudenten. Dus ja, deze e-learning, met opleidingsdagen is een aanrader voor een ieder die een opleiding voor Budgetcoach wilt volgen!

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Naast een theoretische voorbereidingsopleiding voor een Kiwa examen certificering ook een trainings (-dag?) voor het Kiwa assessment examen.

ik vond het een erg leuke interactieve leerzame cursus

De dagen zijn voorbij gevolgen. Dit komt omdat het lekker interactief is waardoor de tijd snel gaat. Het is ook zeer afwisselend qua onderwerpen. Gezellig ook het lunchen tussen de middag, goed verzorgd.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? schuldhulp

Aan te bevelen training

Zeer intessante en leerzame training de wel valt of staat met de trainer die voor de groep staat. Wij hebben 3,5 dag dezelfde trainer mogen krijgen en de laatste dag, bij juist het moeilijkste onderwerp (toeslagen en belastingen) een invalster. Helaas was haar rol weinig anders dan oplezen van de sheets. Daarom geen 5 sterren maar 4,5.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nog meer gesprekstechniek

Beste Ineke, Heel erg bedankt voor uw mooie recensie en ook voor uw feedback. Feedback vinden wij erg belangrijk en hebben dit ook ondertussen opgenomen met de docente. Nogmaals onze dank en wij wensen u veel werkplezier toe in dit mooie vakgebied! Met vriendelijke groet; Learncare Academy

Enthousiast en de kennis wordt op deze wijze prima overgebracht.

Ik vond het prettig om met andere cursisten te sparren over de lesstof en zo van elkaar te leren.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nog geen voldoende inzicht.

Een verhelderende zeer nuttig cursus.

Een verhelderende zeer nuttig cursus welke goed in elkaar zit! Met duidelijke uitleg, stappen en vervolgstappen. Er wordt snel gereageerd op ingeleverde opdrachten.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? verdieping in de problemen van mensen.

Geweldige opleiding, zeer uitgebreid.

Ik had niet verwacht dat de stof zo diep gaat en uitgebreid. Na het volgen van de opleiding ben je in staat om een groot gedeelte (vrijwel compleet) van een scheiding voor te bereiden. Opleiding op hoog niveau!

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Scheidingscoach
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? NNB