Essentiële kennis voor schuldhulpverlening in anderhalf uur opgefrist

Droge maar broodnodige kost. In de vorm van een webinar prima te behappen, dankzij de pauzeknop. Ofwel: in stukjes tot je nemen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar beslag- en executierecht
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Ketenregie (sociaal domein)

Duidelijke opleiding, fijne docenten, Veel interactie tijdens de lessen. Een aanrader!

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Schuldhulpverlener NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Nvt

prima training maar aanvang veel te vroeg!

De training was heel interessant en veel geleerd. Was ook een aardige en deskundige trainer. Maar de aanvangtijd (08.45 uur!) mag wel over nagedacht worden... Ik kom uit zuid-Limburg en moet 2,5 uur rijden naar Utrecht, Vervolgens heb ik veel last gehad van files. Ik ben op tijd vertrokken met speling en moest om 5 uur op staan. vervolgens kom ik alsnog om 09.30 uur aan! Zet svp trainingen om 10.00 uur op want dit is echt niet handig en ook extra vermoeiend omdat je nog eerder op moet staan.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Krachtig taalgebruik met NLP

Gaf een goed overzicht

Duidelijke uitleg over de ontwikkelingen ten aanzien van factoren in de schuldhulpverlening.

• Professionaliteit N.v.t.
  • Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-Learning Bewindvoerder
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? WSNP

Prima cursus

Snelle, fijne digitale cursus.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Verdieping vrij te laten bedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? N.v.t.

prettige wijze van leren

beetje (te) kleine klas. Voor interactie is dat wat minder, maar voor persoonlijke benadering wel goed.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass psychologisch budgetgedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

Het was meer een webinar dan masterclass

De masterclass duurde een hele dag maar was totaal eenrichtingsverkeer. Er was totaal geen interactie. De masterclass had ook een webinar van 2 uren kunnen zijn.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Echtscheiding
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Nee
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? interactie

Geachte heer Aslander, dank u voor uw feedback. Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over deze virtuele masterclass. Bij een virtuele les is interactie wat minder makkelijk helaas. Zoals op onze website staat vermeld is het mogelijk om een casus ter behandeling in te sturen voor deze masterclass. Dan komt er zeker wel een bespreking tussen de cursisten. Dat maakt de les minder eenrichtingsverkeer. Verder is deze masterclass vooral informatief. Dank u voor uw deelname en wij hopen u bij een andere masterclass graag terug te zien!

Prima opleiding

Ik heb de opleiding afgerond waarbij ik de digitale leeromgeving vooral gebruikt heb door heel vaak de memotraining te doen en daarnaast heb ik de stof vooral uit mijn boek geleerd. Ik leer dan toch prettiger dan digitaal de stof te lezen. Wat mij niet geheel duidelijk was en misschien duidelijker kan worden gecommuniceerd is dat ik niet wist wanneer ik de opleiding had afgerond. Ik had examen gedaan en daar was ik voor geslaagd en ik kreeg direct mijn certificaat terwijl ik de opdracht van mijn sociale kaart nog niet eens had ingeleverd. Dit is onderdeel van de opleiding dus het was verwarrend dat ik al een certificaat had ontvangen terwijl ik nog een opdracht moest inleveren. ik heb er ook nog over gemaild maar inmiddels is mij duidelijk dat ik de opleiding positief heb afgerond en dat is het belangrijkste.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? geen idee

Goede opleiding!

De opleiding was uitgebreider dan ik van te voren had verwacht. Er was veel lesstof om door te nemen. De opdrachten sloten goed aan bij de lesstof. Ik zou deze opleiding zeker bij iemand anders aanbevelen.

Zeer tevreden!

Zeer prettige cursus en een top docent. Docnet Robert gaf voloende ruimte voor vragen en om met elkaar van gedachten te wisselen. De afwisseling tussen opdrachten en theorie was ook erg fijn en zorgde ervoor dat de dagen vlot verliepen. Ook de locatie was top. Vriendelijk personee, schoon en goed verzorgd. Kan het iedereen aanbevelen!

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Budgetcoach NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Budgetcoach maar dan wat meer dagen

Heel duidelijk en informatief

De webinars van Learncare zijn heel vriendelijk en leerzaam

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Echtscheding

Prima mix van theorie en praktijk door enthousiaste trainer

De theorie werd toegankelijk gemaakt door het inbrengen van praktijkervaringen door Robert en door leren en doen af te wisselen. Daarnaast hadden we het geluk om een kleine en enthousiaste groep te hebben. En niet onbelangrijk de locatie is ook prima.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Goed te volgen, makkelijk in te passen door online

zie boven

• Professionaliteit N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? aanbod is goed

Prettige combinatie van lezen en luisteren

Prettig dat eerst de stof gelezen kan worden en vervolgens nog eens in een film wordt herhaald.

Goed geregeld overzichtelijk

De e-learning is zeer fijn om je op eigen tempo je kennis bij te spijkeren. Je krijgt snel en volledig antwoorden je online docenten. Dit is mede mogelijk gemaakt door in te schrijven op het stapbudget. Dier fijn!

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Geen idee

goede interactieve cursus

Er werd goed door de cursusleider geanticipeerd op de groep. De stof werd duidelijk en in een goed tempo besproken.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass voorlopige voorzieningen dwangakkoord en breed moratorium in de praktijk
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? verdieping jurisprudentie nav wetswijziging 1 juli 2023

Waardeloos

Volgens mij was de presentatie al enige jaren (zacht uitgedrukt) niet aangepast. De gemiddelde uitspraken waar naar werd verwezen dateren van meer dan 10 jaar geleden. Bij een "masterclass "zou verwacht mogen worden dat wordt uitgegaan van recente uitspraken met toegevoegde waarde voor de praktijk. Zelfs het feit dat bij een toepassing van de WSNP de 10-jaarstermijn volledig is komende te vervallen bij de recente wetswijziging van 1 juli was niet aangepast in de presentatie. Uit de "masterclass" kwam tevens naar voren dat de docent mijn inziens geen recente ervaring meer heeft met het indienen van verzoekschriften.

• Tevredenheid
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? recente jurisprudentie

Geachte mevrouw Zinger, Dank u voor uw feedback. Naar aanleiding hiervan hebben wij elkaar even telefonisch gesproken. Met name dat er, sinds juli dit jaar, veel veranderd is qua wet- en regelgeving. Dit wordt zeker doorgezet in het lesmateriaal. In de uitspraken zelf is er de laatste 10 jaar weinig tot niets veranderdt. Daar waar nodig wordt de presentatie aangepast. Nogmaals dank voor het fijne gesprek.

Ik vond het een zeer nuttige en leerzame opleiding. De opleiding gaat echt de verdieping in en door de voorbeelden en beleidsstukken krijg je ook een beter beeld bij de praktijk. Wel vond ik het soms erg veel lezen en zijn heb ik het idee dat er de komende jaren veel verandert is, kortom niet alles lijkt mij nog actueel. Ik vind het vooral interessant om achter de mens en zijn gedragingen te kijken, en wat dat betreft heb ik veel geleerd.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning examentraining SHV III
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? actuele situatie op gebied van schuldhulpverlening

Geachte mevrouw Kuiper, Dank u voor uw feedback, dit waarderen wij zeer. Al het lesmateriaal wordt geupdated naar de nieuwe wet en regelgevingen en overige theorie naar het certificeringsschema van de KIWA. Hierin wordt vermeld welke kennis u dient te bezitten voor de KIWA theorie examens SHV III. (Budgetcoaching). Dit geldt ook voor de modules SHV I en SHV II. (schuldhulpverlening).

matige kwaliteit

ik heb deze e-learning gevolgd i.v.m. PE punten voor mijn budgetcoach certificaat. Er is heel veel informatie aan bod gekomen, maar ik vind dat er ontzettend veel taalfouten in stonden. Het leek wel knip en plakwerk. Ook in het laatste web college werd er gevraagd de film stop te zetten, maar deze liep gewoon door. Jammer. Ik vond de prijs -kwaliteit verhouding niet goed.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? N.v.t.
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? weet ik niet

Geachte mevrouw Teeuw, Hartelijk dank voor het invullen van de enquete en uw feedback, dit waarderen wij zeer. Alle teksten zijn doorlopen en waar nodig aangepast. Ook de opzet wordt op dit moment aangepast. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Goed te volgen en inhoudelijk duidelijke webinar.

Ik heb met plezier en interesse geluisterd en nieuwe dingen geleerd. Deze webinar heeft mij hulpvaten gegeven in mijn contact met cliënten.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Financiële gedragsverandering van cliënten
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? motiverende gespreksvoering

Blij met de docenten die mij met vakkennis en persoonlijke benadering hebben geholpen !!!

Hoewel de opleiding veel overlap vertoonde met mijn eerdere budgetcoachopleiding, heb ik toch waardevolle inzichten verworven en mijn bestaande kwaliteiten verder kunnen ontwikkeld. Ik ben dankbaar voor de mogelijkheid om deze opleiding te volgen en kijk ernaar uit om mijn kennis en vaardigheden in de schuldhulpverlening verder te verdiepen en toe te passen in de praktijk.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Schuldhulpverlener
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? alles

Overzichtelijk

Fijne docenten, die snel reageren op vragen. Duidelijke uitlegvideo's.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? belastingen

Goede cursus

Goede cursus, welke toegespitst is op mijn werk als schuldhulpverlener. Ik had het wel wenselijk gevonden als er voorbeeld van verschillende loonstroken gebruikt werden tijdens de cursus en eventueel de mogelijkheid geboden werd om opdrachten tijdens de cursus te maken.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar lezen van loonstrookjes
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Schuldhulpverlening voor ondernemers

Boeiend

Ik heb nu meer kennis gekregen van de schuldenproblematiek en hoe mensen begeleid kunnen worden om financieel weer op de rit te krijgen

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? NvT

Fijne omgeving om mee te werken, zeer vriendelijke behulpzame docenten.