Geweldige opleiding! Heel persoonlijk en klassikaal.

Goede opleidsters, sfeer en begeleiding!

• Gevolgde opleiding: Energetisch Coach

Meer dan goed!

Top docenten en veel inspiratie

• Gevolgde opleiding: Leefstijlcoach

Complimenten voor de hoofddocente!

Geen spijt van mijn deelname. Groep was fijn, ruimte ook en ben erg dankbaar voor de nieuwe inzichten, inspiratie en betrokkenheid van onze hoofddocente. Maar organisatorisch had het absoluut beter gekund.

• Gevolgde opleiding: Kindercoach HSP

Erg inspirerend, leerzaam en meteen in de praktijk te brengen

De cursus Ademhaling en Vitaliteit werd geleid door een zeer gepassioneerde en ervaren vrouw, die ons gedurende twee dagen een tal van tools aanreikte om in de basis een ademsessie te leiden. Ik ben helemaal om en ga hier zeker meer mee doen.

• Gevolgde opleiding: Ademhaling en Vitaliteit

Interessante er toe doende kennis opgedaan in prettige omgeving onder vakkundige leiding.

In een prettige omgeving in een karakteristiek oud pand in Zaltbommel heb ik een 4-daagse cursus gevolgd tot (beginnend) Slaapcoach. Niet om met coachees te werken, maar om mijn vakgebied als slaapadviseur te verrijken. Ik voelde me een beetje overrompeld toen er ook oefeningen gedaan werden, maar ja, dat hoort bij de opleiding tot coach. Ik heb er van genoten omdat het alle aspecten van het leven raakt je heel veel kunt met deze kennis.

• Gevolgde opleiding: Slaapcoach

Opleiding die een goed, warm gevoel geeft maar iets te weinig begeleiding in de praktijk biedt.

De opleiding is goed verzorgd met voldoende nuttige lesstof en prettige docenten. De begeleiding in de praktijk tijdens het zelf coachen van een client en de reacties op de verslagen vond ik echter niet voldoende: te weinig kritische en te late feedback. Toch ben ik blij deze opleiding gevolgd te hebben en heb ik er veel van geleerd.

• Gevolgde opleiding: Kindercoach HSP

Ben nog lang niet klaar met Sonnevelt

Naar veel gebeurtenissen in mijn leven besloot ik om te werken aan mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling. Ik begon mijn reis 2 jaar terug bij Sonnevelt als behoorlijk onzeker iemand en nu al bijna klaar om andere mensen te begeleiden. De opleiding Mental Coach was een eye opener voor mij. Kan niet wachten tot mijn volgende opleiding Lichaamsgericht coach begint. Ik raad iedereen deze reis aan!

• Gevolgde opleiding: Mental Coach

Leren van en met gedreven en getalleerde experts

Een uitdaging om jezelf en andere beter te leren begrijpen en her-en erkennen.

Het was een fijne ervaring

Het was een fijne ervaring

• Gevolgde opleiding: Gelukscoach

Interessante, verdiepende en leerzame opleidingen door een enthousiast opleidingsinstituut

Vitaliteit staat bij mij voorop; dat gun ik ook anderen. Bij Sonnevelt Opleidingen heb ik verschillende opleidingen gevolgd: Stress & Burn-outcoach, Beweegcoaching, Mentalcoach en Runningtherapie. Ben Sonnevelt heel dankbaar voor de opleidingen met steeds een goede balans tussen theorie en praktijk. En vooral de docenten voor wie ze zijn en hoe ze mij/de studenten meenemen op de ontdekkingsreis die iedere opleiding weer is. Ik heb heel veel over mijzelf geleerd en kan nu met overtuiging doen wat ik het liefste doe: anderen helpen hun eigen balans en vitaliteit te vinden, vergroten en/of te behouden. Zodat ze

• Gevolgde opleiding: Mental Coach

Dit zou je op school al moeten leren.

Fijne handvatten gekregen om om te gaan met je emoties en de interactie met anderen. Hoe je gedragspatronen veranderd en omgaat met rouw in alle vormen. Je leert jezelf beter kennen. De fijne hechte groep maakt het open stellen en oefenen makkelijker. Intensief en confronterend maar zo waardevol. Mijn vriendschappen zijn hechter geworden omdat ik nu weet hoe ik een goede vriendin kan zijn. Lerares is open, eerlijk en kundig.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

meer bewustwording van veel wat ik eigenlijk al wist

verrijkend door de oefeningen die we tijdens de lesdagen hebben gedaan en de feedback die we daarop van medecursisten en de docent kregen

• Gevolgde opleiding: Jongerencoach

Een praktische en inspirenrende opleiding

In een kleine groep dus persoonlijke aandacht. Goede begeleiding bij de persoonlijke opdrachten, compacte opleiding, echter had ik de onderdelen massage en haptonomie wat uitgebreider behandeld willen zien in een wat langer durende opleiding (bijv 10 maanden ipv 6 maanden).

• Gevolgde opleiding: Lichaamsgericht Coach

Mijn verwachtingen overtroffen.

Een prachtige, leerzame en onvergetelijke reis waarbij ik mezelf kon en mocht zijn. Dit alles samen met en binnen een fijne groep medestudenten en docenten.

Goede coachopleiding

Super fijne docent en balans tussen het coach vak leren en zelf gecoacht worden. Een fijne opleiding om jezelf beter te leren en te ontwikkelen en tegelijkertijd praktische coach skills op te doen.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Een hele mooie leerervaring en verdieping over Vitaliteit

Het is een mooie ervaring en ik kan het iedereen aanraden! Je leert veel over hoe je een cliënt kunt helpen het beste uit zichzelf te halen & inzichten te krijgen door de juiste (verdiepende) vragen stellen, maar daarnaast leer je ook veel over jezelf en je eigen patronen en gewoonten. Dit helpt je ook weer om een goede coach te zijn.

Inspirerend, actief en verrijkend

Een hele fijne, leerzame en verrijkende opleiding om te volgen. De docenten inspireren je en geven je de ruimte in jouw eigen ontwikkelproces, welke voor iedereen anders is. Oefenen in de praktijk staat elke les meerdere keren op het programma, want je leert het beste door te doen. Daarnaast is er uitgebreid de tijd om de theorie te bespreken. Doordat de docenten uit de praktijk komen, kunnen zij de theorie verrijken met eigen praktijkvoorbeelden. Een lesdag is een dag van kennis en ervaringen delen, leren, ontwikkelen, met elkaar zijn en vooral genieten!

Interessant

Leerzame opleiding

Een interessante leerzame opleiding

Ik heb de opleiding heel positief doorlopen, heel veel over mezelf geleerd. Veel kennis opgedaan over mijzelf en over senioren. De verschillende methodes geleerd en geoefend. En vrienden voor het leven gemaakt.

• Gevolgde opleiding: Seniorencoach

Effectief Onderwijs

Groepsdynamica was uitstekend. Heb mogen leren van de docenten en mede studenten. Het les materiaal was duidelijk en had goede voorbeelden. Literatuur mocht wel wat zorgvuldiger uitgezocht worden want niet iedere boek was relevant voor de opleiding. Heb een geweldig tijd gehad bij Sonnevelt, alles is met zorg uitgezet en verzorgd en ik zal Sonnevelt zeker aanbevelen en ook ik zal bij een volgende opleiding eerst Sonnevelt raadplegen. Het was gewoonweg top.

• Gevolgde opleiding: Mental Coach

Een mooie, emotionele, verhelderende, leerzame weg

De opleiding vraagt, dat je diep bij jezelf naar binnen durft te gaan. Daar kom je dan dingen tegen, die erg veel emoties oproepen. Het brengt veel in beweging, maar je komt er sterk uit. In Mieke een hele fijne, warme en professionele docent gehad. Een ervaring zoals geen ander.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Het was een bijzondere reis!

Ik koos de opleiding Gelukscoach om meer verdieping te bieden aan de jongeren met wie ik werk in ons leer-werkbedrijf. Gelukscoach is de zoektocht naar wat je blijer, mooier, beter maakt als mens. Waar je kracht ligt, ipv je klacht. De periode op Sonnevelt werd behalve een inhoudelijke verdieping in mijn ontwikkeling als begeleider voor jongeren, een waardevolle toevoeging in mijn eigen leven. De praktische en tegelijkertijd op hoog niveau gegeven lessen hebben mij een rijker mens gemaakt. Dit mag ik nu delen met mensen met wie ik werk; ik zie dit werkelijk als een voorrecht!

• Gevolgde opleiding: Gelukscoach

Hele leuke opleiding met kundige leiding

Het is gewoon een hele leuke opleiding. Daar word je positief van.

• Gevolgde opleiding: Gelukscoach

De opleiding Gelukscoach was in 1 woord een CADEAUTJE!

Een cadeautje voor mijzelf en natuurlijk om als coach anderen te kunnen hepen. Voor mij waren de pluspunten: Een hele fijne docent. Een warme ontvangst op de cursuslocatie. Goede communicatie met Sonnevelt. Uitgebreide cursusmap en aansluitende literatuur. Wat heb ik genoten van alle informatie, alle opdrachten en vooral van het onderliggende contact met de groep. Fijn om dit fysiek te mogen ervaren; wat een warm bad. Voor mij was dit een mooie kennismaking met Sonnevelt en zeker een motivatie om verder te gaan met de opleiding stress & burn-out om zo uiteindelijk mijn Vitaleitscoach diploma te kunnen behalen.

• Gevolgde opleiding: Gelukscoach

Een mooie opleiding voor zowel jezelf als de toekomst.

Ik heb de opleiding als heel prettig ervaren. Je gaat op zowel persoonlijk als professioneel vlak door veel fases en die brengen je stuk voor stuk iets. Ik ben gegroeid, mezelf tegen gekomen en geïnspireerd. Dit alles in een veilige setting met een fijne docent die je uitdaagt en leert begrijpen. De aandacht voor het gevoel, de persoon die je bent en de kennis die je opdoet, dat maakt deze opleiding heel speciaal. Ik heb er enorm van genoten en heel veel van geleerd.

Nieuwstraat 8

5301 EW Zaltbommel

Over Sonnevelt Opleidingen B.V.

Sonnevelt streeft al ruim 29 jaar naar een samenleving waarin vitaal leven voor iedereen bereikbaar en vanzelfsprekend is. Wij leveren een bijdrage door opleidingen aan te bieden die studenten inspireren, raken en verrijken. Onze docenten leren mensen hoe zij een gezonde levensstijl ontwikkelen zodat zij als coach anderen daarbij kunnen helpen. Vitale mensen zijn dankbaar, kunnen accepteren wie zij zijn en nemen verantwoordelijkheid voor hun daden en de mensen om hen heen. Sonnevelt gunt iedereen om te genieten van het leven.