De opleiding trainer hormoon factor heeft mij veel inzichten gegeven. De lessen werden door enthousiaste en ervaren docenten verzorgd. Iedere les was weer een feestje.

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Erg leerzame opleiding met inspirerende docenten!

Erg leerzame tijd gehad bij Sonnevelt! Door de inspirerende docenten was elke les erg waardevol. Door Sonnevelt kan ik een mooie stap gaan zetten in de praktijk.

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Opleiding door inspirerende en goed gekwalificeerde docenten

De opleiding Trainer Hormoonfactor heb ik als zeer goed en inspirerend ervaren. Diverse docenten die gepassioneerd zijn en dit overdragen aan de studenten. Tevens deskundig en gestructureerd. Ik heb lesdagen gehad waarbij ik op dat moment dacht: “ik zou nu nergens ander liever zijn da hier in deze les”. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat gevoel ooit op school of werk heb gehad :-)

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Een fijne opleiding die me veel heeft gebracht.

Verrassend, afwisselend, fijne betrokken docenten. Een erg actuele opleiding waar je mee uit de voeten kunt.

• Gevolgde opleiding: Beweegcoach

Klaar voor mijn nieuwe toekomst!

Door de enthousiaste docenten en de holistische aanpak van Sonnevelt Opleidingen voel ik me gesterkt in mijn droom om mijn eigen leefstijlcoach praktijk op te zetten. De lessen zijn afwisselend en steeds anders door de verschillende stijlen van de docenten. Allemaal professionals in hun vakgebied en ze staan allemaal te popelen om hun kennis te delen met de studenten. Daarnaast had ik het geluk om in een hele toffe groep studenten te mogen zitten. Een mooi netwerk waar ik nog veel aan ga hebben.

• Gevolgde opleiding: Leefstijlcoach

Het is een zeer leerzame inspirerende opleiding, om jezelf vanuit jouw basis te leren kennen.

Zeer welkome ervaring in een prettige fijne groep met vakkundige, vriendelijke inspirerende hoofddocent met daarnaast een aantal fijne, mooie lessen van een gastdocent.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

De opleiding heeft mijn ogen geopend!

Wat ben ik blij dat ik gekozen heb voor een opleiding bij Sonnevelt. Ontzettend goede kwaliteit en erg inspirerend. Er zit een mooi balans in de theorie en praktijk. Een fijne docente die erg betrokken is, je kan raken op de juiste momenten en je goed helpt in je proces, je bent geen nummertje. Ik ging met veel plezier naar de lesdagen!

• Gevolgde opleiding: Jongerencoach

Inzichtelijk, verhelderend, handvaten waar je mee verder kunt.

Deze opleiding leert je inzichten te krijgen in je gedragspatronen. Jezelf in de basis te kennen. Deze opleiding leert je dat vitaal leven uit verwisselen componenten bestaat waar je vervolgens anderen ook weer verder mee kunt helpen.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Inspirerende en leerzame opleiding!

De opleiding tot Kindercoach gevolgd bij Sonnevelt. Een enorm inspirerende en leerzame opleiding. Een investering in jezelf!

• Gevolgde opleiding: Kindercoach

Sonnenvelt opleidingen daar krijg je energie van!

Ik ben erg tevreden over Sonnevelt en de opleiding die ik heb gevolgd en met succes heb afgerond. De docenten zijn geweldig, ze zijn bekwaam, positief en je krijgt energie van ze. Als je van plan bent een opleiding te gaan volgen dan zou ik Sonnevelt aanbevelen!

• Gevolgde opleiding: Gewichtsconsulent

Top opleider met ervaren en professionele docenten

Ik ben super tevreden met de opleiding. De docenten, mijn medestudenten en de inhoud van de opleiding hebben voor een heel prettige ervaring gezorgd. Vorige maand met een dikke 8 mijn studie afgerond en ga nu met een bak vol kennis aan de slag als gewichtsconsulente!

• Gevolgde opleiding: Gewichtsconsulent

Interessant, leuk en nooit saai

Wij hadden een paar hele fijne docenten. De manier van lesgeven was heel afwisselend waardoor de lesdagen nooit saai waren en voorbij vlogen. Het was een super fijne studieperiode bij Sonnevelt.

Persoonlijk en professioneel

Ik heb mijn opleidingsdagen als erg prettig en professioneel ervaren. Je kon altijd met alles terecht bij de mensen van Sonnevelt. Ik voel me gedreven om nog een opleiding te gaan volgen via Sonnevelt.

Wat een ontwikkeling!

Afgelopen maanden, maart t/m juli heb ik de opleiding tot Kindercoach HSP mogen volgen. Wat een mooie (en ook confronterende) reis is dit geweest. Het was een reis naar binnen, naar wie ben ik & wat heb ik te bieden Wat ben ik er dankbaar voor! Onze klas was een geheel, iedereen was positief, enthousiast en begripvol. De docenten zitten vol kennis & passie! Iedere les was weer een mooie reis naar verbinding met jezelf en de mensen om je heen. De lesstof was leerzaam, van ontwikkelingspsychologie tot methoden om mee aan de slag te gaan. Tijdens de opleiding hebben we een gezin mogen begeleiden om onze kennis in de praktijk te brengen. Iedere lesdag bestond uit een beetje theorie en veel praktijk. Mocht ik ooit weer een opleiding gaan volgen, dan zou ik dit zeker bij Sonnevelt doen. Dank je wel Sonnevelt !

• Gevolgde opleiding: Kindercoach HSP

Opent je ogen voor wat daarvoor onzichtbaar was

Ik heb bij Sonnevelt een hele prettige opleiding gehad. Het was voor mij de eerste keer dat ik na mijn universiteit weer in de schoolbanken zat en ik vond het heel fijn dat er een groot gedeelte praktijk oefeningen werd gedaan. Een hele dag zitten en luisteren is zelden voorgekomen. De stof wordt dan ook erg praktisch ingestoken en van je wordt verwacht dat je de thuis studie zelf doet, dit zorgt ervoor dat je waar voor jouw geld krijgt. Het heeft echt meerwaarde om naar de lessen te gaan (buiten dat het verlicht is om te kunnen slagen.) Als ik een verbeterpunt kan noemen is dat er weinig aandacht wordt besteedt aan de fase na de opleiding. Wat kun je ermee in de praktijk. Ik zou gastsprekers hebben uitgenodigd die al een praktijk hebben bijvoorbeeld. Ik zou er zo weer een opleiding volgen.

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Sterke inhoud van opleiding, bekwame docenten

Lesmateriaal en lessen zijn uitdagend. Communicatie verloopt prima. Ervaren en vakbekwame betrokken docenten Fijne groep en locatie Had meer verdieping HSP verwacht. Als op locatie de lunch verzorgd had kunnen worden zou dat fijn zijn. Omdat ik ver moet reizen omdat er te weinig aanmeldingen waren op de locatie van mijn keuze heb ik voorovernacht. Moest dan s ochtends zelf lunch gaan kopen om mee te nemen omdat er geen lunch is inbegrepen.

• Gevolgde opleiding: Kindercoach HSP

Niet goedkoop maar dubbel en dwars waard

Opleiding is 2 sporig, enerzijds heb je je persoonlijke ontwikkeling anderzijds is er het theoretisch gedeelte. Complete opleiding waarbij ik van iedere lesdag heb genoten, zowel op de klassikale dagen als toen het online moest. In vergelijking met andere instituten vind ik de opleidingen van Sonnevelt inhoudelijk van hoger niveau en uitgebreider, waardoor je beter onderlegt bent aan het einde vd opleiding.

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Inspirerende, leerzame opleiding in een veilige omgeving.

Professionele opleiding met ervaren en bevlogen docenten. Docenten creëren een veilige omgeving die de student de mogelijk biedt om zijn kwetsbaarheid te tonen. Een kwalitatief goede opleiding voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Een echte aanrader!

Inspirerend!

Ik heb de opleiding Mental Coach gevolgd en ik heb daar zoveel nieuwe energie van gekregen. De mix van inspirerende literatuur, positieve bevlogen humoristische docenten en een hele fijne groep medestudenten heeft deze opleiding mij persoonlijk heel veel gebracht en hoe ik een goede Mental Coach in de praktijk kan zijn. Ik raad het iedereen aan die zich verder wil ontwikkelen en wil bijdragen aan een mooiere wereld met vitalere mensen.

Mooie leerzame opleiding

Prachtige ervaring geweest, mooie opleiding. Zou een 10 krijgen als ze elke les een uurtje coach gesprekken doen klassikaal en dat de leiding deze dan beoordeeld, nu gebeurde dit alleen de laatste twee dagen terwijl we dit allemaal heel waardevol vonden.

• Gevolgde opleiding: Mental Coach

Super toffe opleiding met veel kennis in huis!!

Het is een hele mooie, interessante opleiding met veel goede vakmensen! Het is interactief en er zit veel humor in tijdens de lessen.

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Fantastische leuke en leerzame studie, kan hem echt aan iedereen aanraden. Super bevlogen docenten.

De studie is gewoon fantastisch, ontzettend leerzaam, leuk, je leert zo veel nieuws en het is echt breed opgezet. Er wordt ingegaan op hormonen natuurlijk maar ook voeding, stressreductie, training, koude training en coaching. Heb veel studies gedaan maar deze vind ik het het gaafst. De docenten hebben naast humor ook een enorme bevlogenheid, stuk voor stuk hebben ze zoveel passie voor hun vak. Echt een aanrader!

Goede studie

Opleiding tot leefstijlcoach gedaan. Erg leuke studie waarin je veel leert over de verschillende thema's. Zowel theorie als praktijk gericht, waardoor je gelijk aan de slag kunt. Ook erg veel over mezelf geleerd. In minder dan een jaar tijd een mooie ontwikkeling kunnen maken. Organisatorisch kan het af en toe wat beter.

Leren in de praktijk

Een aantal maanden geleden deelgenomen aan de opleiding runningtherapie. Aangezien ik zelf al PMT'er ben, weet ik er al veel vanaf. De verdieping was fijn en ook het feedback krijgen van de coaches, maar ook van de medecursisten was verhelderend. Voor mij had er nóg meer verdieping in gemogen. Aan de andere kant is dit voor anderen juist weer niet fijn. Goede uitleg, fijne cursus. En oefenen in de praktijk doet het altijd super goed!!

• Gevolgde opleiding: Runningtherapie

geweldig

De opleiding tot leefstijlcoach was zeer interessant en boeiend. Mooie kennis hebben wij tot ons mogen nemen. De docenten hebben vol passie hun kennis met ons gedeeld en dat werkte aanstekelijk. Ik ben nu zelf ook enorm gemotiveerd en gepassioneerd om dit mooie vak te gaan uitoefenen. Tijdens de lessen wisten de docenten ook een fijne sfeer neer te zetten en hebben zij antwoorden kunnen geven op al mijn vragen. Kortom, voor mij was het een fantastisch jaar, ik heb een mooie eigen ontwikkeling doorgemaakt en nu klaar voor mijn carrière switch.

Nieuwstraat 8 5301 EW Zaltbommel

Over Sonnevelt Opleidingen B.V.

Sonnevelt streeft al ruim 29 jaar naar een samenleving waarin vitaal leven voor iedereen bereikbaar en vanzelfsprekend is. Wij leveren een bijdrage door opleidingen aan te bieden die studenten inspireren, raken en verrijken. Onze docenten leren mensen hoe zij een gezonde levensstijl ontwikkelen zodat zij als coach anderen daarbij kunnen helpen. Vitale mensen zijn dankbaar, kunnen accepteren wie zij zijn en nemen verantwoordelijkheid voor hun daden en de mensen om hen heen. Sonnevelt gunt iedereen om te genieten van het leven.