Interessante materie en direct toepasbaar in de praktijk

Het is zeer interessante materie en direct toepasbaar in de praktijk. De praktijkervaringen die de docenten delen maken de les heel levendig. Het is fijn om samen met de medestudenten de oefeningen te doen. Je leert veel over coaching en over jezelf als coach.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Persoonlijke aandacht in een fijne setting.

Bij de opleiding Basis Coach ga je vanaf dag 1 de diepte in. De groep van 12 cursisten was qua grootte perfect. Er is daardoor voldoende ruimte voor persoonlijke aandacht. Het is een pittige studie, waarbij veel stof wordt aangeboden. Het is dus wel van belang om de stof wekelijks bij te houden. De lesdagen zijn fijn opgezet en bedoeld om de stof toe te passen door met je mede-cursisten te oefenen. De docenten hebben veel kennis (ook uit de praktijk) en brengen de stof met passie voor het vak. Veel inzichten opgedaan tijdens deze opleiding en absoluut een aanrader.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Een mooie kennismaking met mezelf én een fantastische beroepsopleiding in één!

Alle lessen heb ik vol inspiratie gevolgd, vanwege docent Mieke én mijn medestudenten. De opleiding zit goed in elkaar en je wordt goed begeleid om de eindstreep te halen. De praktijkopdrachten in de les, het traject met proefcliënten en de intervisies met medestudenten zijn een waardevolle aanvulling op de theorie. Ik heb het als mooie reis ervaren om mezelf tot in het diepste van mijn ziel te leren kennen en een rijker en wijzer mens te worden. En hoe mooi is het dat ik ook nog heb geleerd om mijn medemens hierin te kunnen begeleiden… wow!

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

goede en gedegen opleiding met professionele docent

Ik heb veel geleerd. Voornamelijk over mijzelf. Wie ben je in de basis is het uitgangspunt. Goed les materiaal en tijdens de les veel oefeningen die antwoorden bieden op levensvragen. Kleine groepen en goede begeleiding.

Een bijzonder mooie ervaring

De basis coach opleiding heeft me veel geleerd en geïnspireerd; top docent, goede inhoud en literatuurlijst.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Precies wat ik nodig had

Ik had weinig aan mijn eerdere coach opleiding omdat ik weinig in contact stond met mijn innerlijke basis en gevoel. Deze opleiding heeft mij de handvaten gegeven om te bouwen in vertrouwen en was 100% de juiste keuze op het juiste moment.

• Gevolgde opleiding: Lichaamsgericht Coach

Een echte vitaliteitsboost

Zeer interessante opleiding om te snappen hoe ons hormonale systeem werkt. Je leert welke invloed je hierop zelf kan uitoefenen, zodat je vitaliteit een echte boost krijgt.

Een afwisselende brede opleiding

De eerste 2 dagen waren echt even een brainwash, heel veel theorie over hormonen waar Ralph ons doorheen nam. Daarna werd het minder theoretisch en hele afwisselende dagen met veel nieuwe inzichten. De leerkrachten waren allemaal heel bekwaam en enthousiast. De dagen vlogen om, het was een hele boeiende opleiding.

Complete en waardevolle opleiding

Ik heb de opleiding Trainer Hormoonfactor als enorm waardevol ervaren. Een heel complete opleiding waarmee je echt aan de slag kan.

Superleerzaam, helder en inspirerend

Fijne energie! Enthousiaste kundige docenten die de stof begrijpelijk overbrengen en ook uit eigen praktijk-ervaring putten of ‘aan den lijve hebben ondervonden’ en dit ook open delen.

Geweldige opleiding!

Goede professionele opleiding, waarbij ik zowel de theorie als praktijk als erg waardevol heb ervaren. Onze geweldige docent heeft gezorgd voor een natuurlijke betrokkenheid en saamhorigheid tussen alle medestudenten. Ik voelde me veilig om me kwetsbaar op te stellen, waardoor ik ook verborgen, onbewuste pijnen uit mijn verleden heb kunnen verwerken. De totale opleiding, de inter- en supervisies hebben me sterk en zelfbewust gemaakt. Ik verheug me erop om andere mensen te helpen om hun gewenste doelen te bereiken. Ik ben enorm blij met mijn diploma met Een score van 8,1!

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Had iets meer begeleiding verwacht

de lessen waren vooral gezellig ( thuis had ik ook ok gevonden ter voorbereiding) en leekrachten aardig . vond dat er te weinig aandacht was voor vragen en daar ook echt op ingaan tijdens de lessen. Denk ook aan een andere opbouw van de lessen omdat we (voor mijn gevoel) al snel aan proefclienten mochten beginnen zonder dat de theorie al behandeld was. Helaas ook niet altijd antwoord op vragen aan de leerkracht of erg lang wachten op antwoord (of paar keer vragen en dan antwoord) Zou als ik iets mocht aanpassen aan deze lessen vooral de deelnemers eerst de les laten lezen thuis en hun vragen hierover inventariseren en daar een terugkoppeling van geven tijdens de fysieke les. Ik heb heel veel zelf moeten uitzoeken/vogelen daar vindt ik de opleiding te duur voor en had daar graag meer begeleiding of feedback in gehad. Verder ben ik xtra blij met mijn diploma want zag het soms echt niet meer zitten….;))

• Gevolgde opleiding: N.v.t.

Verrijkend

Ik heb genoten van het volgen van de opleiding en de opleidingsdagen. De betrokken docenten waren zeer inspirerend en zette aan tot meer verdieping. De inhoud van de opleiding heeft mij verrijkt in de manier hoe ik mijn leven leef en maakt mij enthousiast mijn kennis en vaardigheden in te zetten voor een vitaler Nederland. In praktische zin; Soesterberg was een toplocatie en faciliteiten waren uitstekend.

• Gevolgde opleiding: Leefstijlcoach

Naast het behalen van mijn diploma, heb ik een grote persoonlijke ontwikkeling gehad tijd het volgen van mijn opleiding

• Gevolgde opleiding: N.v.t.

Enerverend

Vol enthousiasme aan de opleiding begonnen, maar op het einde voelde het voor mij nog niet helemaal goed. Met een herexamen voor mijn theorie uiteindelijk toch mijn diploma gehaald en er erg blij mee en trots op mezelf. Nu eens kijken wat mijn vervolg stappen gaan worden.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Een goede opleiding met handvatten om jongeren te begeleiden!

In de opleiding tot Jongerencoach, heb ik veel geleerd: over mezelf, jongeren en van mijn medestudenten. Handvatten op het gebied van methodieken, aanleren van gesprekstechnieken en opfrissen hiervan, onderbouwd met theorie (die kan wel een opfrisser gebruiken) samen oefenen (medestudenten) en belangrijkste: oefenen in de praktijk met jongeren. Samen was het erg waardevol. Ook door de docent(en) en fijne groep!

• Gevolgde opleiding: Jongerencoach

Leerzame en confronterende opleiding

Ik heb veel geleerd met een gezellige kleine groep medestudenten. Je komt wel dicht bij jezelf, waardoor het ook confronterend en emotioneel kan zijn. Het tijdsbestek van 4 maanden was wel krap, waardoor het flink aanpoten was met de opdrachten maken. Veel verschillende methodieken geleerd die je kan toepassen tijdens gesprekken.

• Gevolgde opleiding: Seniorencoach

Een leerzame reis

Mijn opleiding tot leefstijlcoach heb ik als heel waardevol ervaren. Niet alleen vanuit vakinhoudelijk oogpunt gezien, maar ook op persoonlijk vlak. Het volgen van de opleiding alleen al zorgt voor zoveel persoonlijke inzichten, die je vervolgens mee kunt nemen in de praktijk. Tijdens de opleiding les gehad van meerdere kundige professionals. De fysieke lessen waren goed georganiseerd. Sonnevelt Opleidingen staat voor je klaar om jou naar een hoger niveau te helpen!

• Gevolgde opleiding: Leefstijlcoach

Ik heb de lesstof en de docenten inhoudelijk als goed en positief ervaren

De opleiding is een intensieve periode geweest waarin er veel zelfstudie was en we de opgedane informatie in de lessen op een praktische manier leerde toe te passen. Er was voldoende tijd om je ervaringen met elkaar te delen zodat het, naast de leerweg tot lichaamsgericht coach, ook een leerzame tijd was voor je eigen ontwikkeling!

• Gevolgde opleiding: Lichaamsgericht Coach

Een waardevol en leerzame reis

Tijdens deze opleiding heb ik veel over mezelf mogen leren. Het was echt een reis naar binnen die mij nu als coach veel waardevolle inzichten heeft gegeven. De studiedagen heb ik als heel plezierig en warm ervaren met hele fijne docenten, echt top! Door de afwisseling van theorie en praktijk krijg je elke les weer nieuwe voeding om uiteindelijk als coach aan de slag te mogen gaan. Alleen al voor je eigen ontwikkeling is dit echt een prachtige opleiding en kan ik iedereen aanbevelen!

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Waardevol, aan te raden ook om online te volgen

De opleiding tot mental coach is een van de 3 opleidingen die ik inmiddels gevolgd heb bij Sonnevelt. Ondanks de online versie was er goede begeleiding door onze docenten en bijzondere binding met de groep medestudenten waar ik nog steeds contact mee heb. De opleiding heeft mij veel gebracht op gebied van persoonlijke groei en ontwikkeling. Een echte aanrader.

• Gevolgde opleiding: Mental Coach

Goede begeleiding en professioneel

De lessen waren inhoudelijk sterk en heb het gevoel gehad altijd terecht te kunnen met welke vraag dan ook. Ik zou graag nog meer opleidingen via Sonnevelt willen volgen.

• Gevolgde opleiding: Gewichtsconsulent

Leuke, interessante opleiding.

De kindercoach opleiding vond ik interessant, nieuwe dingen geleerd in een leuke, fijne groep met medestudenten. Ik vond het leuk dat je naast je hoofddocent ook af en toe voor een lesdag een andere kindercoach/docent had. De manier van toetsing is niet meer van deze tijd, een theorie en een praktijk examen. Ook al heb je al laten zien dat je als kindercoach aan de slag zou kunnen, kan je het op je examen toch niet halen. Dat is natuurlijk erg gek. Verder zou de begeleiding tijdens je leerproces tot kindercoach meer feedback met tips en tops mogen bevatten zodat er nog meer uit de opleiding te halen valt. Ook mag de locatie meer bieden voor de prijs die je aan Sonnevelt betaald zoals bijv. een (gezamenlijke) lunch tijdens de lesdagen.

• Gevolgde opleiding: Kindercoach

De opleiding trainer hormoon factor heeft mij veel inzichten gegeven. De lessen werden door enthousiaste en ervaren docenten verzorgd. Iedere les was weer een feestje.

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Erg leerzame opleiding met inspirerende docenten!

Erg leerzame tijd gehad bij Sonnevelt! Door de inspirerende docenten was elke les erg waardevol. Door Sonnevelt kan ik een mooie stap gaan zetten in de praktijk.

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Over Sonnevelt Opleidingen B.V.

Sonnevelt streeft al ruim 29 jaar naar een samenleving waarin vitaal leven voor iedereen bereikbaar en vanzelfsprekend is. Wij leveren een bijdrage door opleidingen aan te bieden die studenten inspireren, raken en verrijken. Onze docenten leren mensen hoe zij een gezonde levensstijl ontwikkelen zodat zij als coach anderen daarbij kunnen helpen. Vitale mensen zijn dankbaar, kunnen accepteren wie zij zijn en nemen verantwoordelijkheid voor hun daden en de mensen om hen heen. Sonnevelt gunt iedereen om te genieten van het leven.