Ik vond dit een zeer goede cursus, zowel voor wat betreft de theorie als de diverse oefeningen. De begeleiding vond ik goed, ook de wijze waarop de trainer de cursus gaf, was heel goed.

• Gevolgde training Cursus Meesterlijk Communiceren voor de senior assistent

Met veel plezier en enthousiasme ben ik alle lesdagen naar Utrecht vertrokken. Ondanks dat het taaie stof is, werden de lessen op een leuke manier gebracht door docent Guus Koemans. Theorie en praktijk werden afgewisseld met actie en interactie. Leuk, leerzaam, interessant en zeer herkenbaar en meteen toepasbaar in de werksituatie van eenieder.

• Gevolgde training Opleiding Corporate Governance voor de assistant

Top cursus voor het secretaresse vak. Zet je aan het denken aan hoe je je functie uitoefent en hoe dit te verbeteren. Wat wil ik, hoe wil ik het en vooral waar verbeter ik mijzelf en mijn manager. Deze cursus zou nog completer zijn als er een dag bij kwam met manager.

• Gevolgde training Opleiding Senior Management Assistent

Bijzonder leerzame en interessante training. Astrid en Titia zijn een kei in het aanzetten om over jezelf na te denken, wat kan ik en wat wil ik of wat juist niet. Fijn dat er tussentijd tussen de dagen zit zodat je ook concreet met de leerstof aan de slag kunt. Heel interactief in de lessen. Kortom, een aanrader!

• Gevolgde training Opleiding Senior Management Assistent

Inhoudelijk een zeer nuttige en bruikbare opleiding! Als je wilt groeien in je functie is deze een must! Kristine is een geweldige en inspirerende coach! Ze weet de juiste 'snaren' te raken en is zeer kritisch, maar wel menselijk. Ik vond het fantastisch en heb veel geleerd!

• Gevolgde training Opleiding Senior Assistant op strategisch niveau

Een 5-daagse training die je echt verder helpt in je ontwikkeling. Kristine weet je te boeien met haar innemende manier van trainen en haar vele praktijkvoorbeelden. Er komt een grote diversiteit aan onderwerpen aan bod.

• Gevolgde training Opleiding Senior Assistant op strategisch niveau

Een opleiding gericht op persoonlijke ontwikkeling. Anita geeft iedereen persoonlijk zijn/haar leermoment en laat persoonlijke visie buiten beschouwing. Geeft inzichten op een neutraal, positieve wijze en laat zien welke toegevoegde waarde je als PA binnen de organisatie bent. Zeer waardevol!

• Gevolgde training Opleiding Executive Assistant/PA

Mary-José geeft deze training op een prettige wijze. Ze weet de aandacht van de cursisten goed vast te houden. De cursus 'Krachtig en overtuigend schrijven" biedt meer dan de titel doet vermoeden. Erg leerzaam en een absolute aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

leuke cursus, Mary-Jose legde goed uit en stond open voor feedback. ik heb veel geleerd en kan dit in mijn werk toepassen bij het schrijven van nieuwsbrieven, brieven, notulen etc.

• Gevolgde training Cursus Krachtig en overtuigend schrijven

Het is een stuk bewustwording. Je gaat kritischer kijken naar teksten. De tips en trucs waren erg handig. Vooral het tijd nemen om voor te bereiden alvorens aan het schrijven te slaan. Kortom erg veel aan gehad. Zeker een training om aan te raden!

• Gevolgde training Cursus Krachtig en overtuigend schrijven

De training was zeer nuttig en leerzaam! Ik had niet verwacht om in 5 dagen zo'n bewustwording, verandering en ontdekking te kunnen doen bij mezelf. Het is heel waardevol voor mij voor zowel zakelijk als privé. Daarnaast is Kristine een bijzonder inspirerende en empathische coach en trainer. Ik had deze training voor geen goud willen missen!

• Gevolgde training Jaaropleiding Secretary Management Master

Twee zinvolle dagen achter de rug. Fijne en bruikbare tips gekregen die ik goed kan gebruiken bij het notuleren en de uitwerking. De praktijk moet nog uitwijzen, maar ik heb er vertrouwen in dat ik hier rendement uit haal. Allemaal bedankt voor de prettige feedback.

• Gevolgde training Cursus Notuleren en Verslaglegging op strategisch niveau

De opleiding heeft mij veel opgeleverd,zowel op persoonlijk als zakelijk vlak. De theorie was veelzijdig, op de laatste dag viel alles op zijn plaats.De trainer Manon Bongers is zowel professioneel als persoonlijk, waardoor de deelnemers zich uitgenodigd voelden om ervaringen te delen wat heel waardevol was voor de opleiding.

• Gevolgde training Opleiding Psychologie voor de management assistent

Blanco begonnen aan de opleiding Psychologie voor de management assistent. Zeer fijne docent Manon Bongers, locatie prima te bereiken de faciliteiten waren zeer goed. Ik heb veel uit de training gehaald en hoop er nog lang voordeel van te hebben. Ik kan het iedereen aanraden die wat meer over zichzelf en zijn collega's te weten wilt komen. Op sommige onderdelen een echte eyeopener.

• Gevolgde training Opleiding Psychologie voor de management assistent

De training was heel leerzaam en een goede investering in mijzelf. Bewustwording, daar begint het mee voor mij bij NLP. De trainster Astrid Kies heeft de bijeenkomsten op een bijzonder plezierige en uitdagende wijze gegeven.

• Gevolgde training Cursus NLP voor secretaresses

Hoger Management Support: future proof & power boost! Docente Titia Huisman beheerst de kunst om zaken positief om te buigen en het beste uit je zelf te halen. Zij doet dat op een eerlijke, doortastende, inspirerende manier dat mij persoonlijk krachtiger heeft gemaakt. De feedback van de cursisten en de opleiding was leerzaam en heeft mij met de gestelde leerdoelen nieuwe inzichten gegeven die toepasbaar zijn in mijn werk. Win-win. Elene van der Wijk

• Gevolgde training Opleiding Hoger Management Support

Ik heb de training als erg inspirerend ervaren! NLP kun je eigenlijk in elke situatie toepassen, dus je hebt er in alle gevallen wat aan. Astrid is een fijne trainer, die de tijd neemt om elke case in de training te behandelen.

• Gevolgde training Cursus NLP voor secretaresses

Hbo-opleiding Hoger Management Support afgerond. Ik kijk terug op een zeer geslaagde training om mijn persoonlijke effectiviteit te verhogen. Docente Titia Huisman was met haar treffende praktijkvoorbeelden erg inspirerend. De hele groep heeft met een lach en een traan mooie stappen gemaakt.

• Gevolgde training Opleiding Hoger Management Support

Beide trainsters (Astrid en Titia) toonden professionaliteit en hebben mij veel geleerd over mijzelf en hoe ik op de werkvloer sta. Inspirerend, leerzaam, herkenbaar en met humor en aandacht voor persoonlijke zaken.

• Gevolgde training Opleiding Senior Management Assistent

Inhoudelijk was de opleiding goed. Veel informatie gekregen en praktijkvoorbeelden gehad. Vragen klassikaal werden goed behandeld. Trainer kon boeiend vertellen. Groep was misschien iets te groot. Locatie was prima en goed bereikbaar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Opleiding had wat minder klassikaal gemogen. Wat meer interactie was prettig geweest. Groep was wel erg groot Inhoudelijk was de opleiding erg goed. Locatie is ook prima en makkelijk te bereiken.

• Gevolgde training Opleiding HR Assistent

De inhoud van de cursus was heel goed. Een breed scala onderwerpen kwam aan bod, er was veel ruimte voor vragen en voorbeeldsituaties vanuit de groep. Ik paste goed in de doelgroep van de cursus zoals omschreven op de site van SMI en de cursus voldeed dan ook prima aan mijn verwachtingen. De locatie was prettig qua ligging en zeker ook lunchfaciliteiten, met als enige opmerking dat de airco erg hoog stond (met erg droge ogen als gevolg). De docent putte uit veel persoonlijke praktijkervaring, wat het vergemakkelijkte om naar zijn verhaal te luisteren. Wel was de persoonlijke mening van de docent vaak nadrukkelijk aanwezig. Ik zou deze cursus zeker aanraden aan vakgenoten!

• Gevolgde training Opleiding HR Assistent

De cursus voldeed geheel aan mijn verwachting: meer achtergrondinformatie over alle aspecten van HR. Ben zeer veel te weten gekomen over dit onderwerp. Dankzij een inspirerende trainer was de lesstof goed te volgen en bleef mijn aandacht gefocust.

• Gevolgde training Opleiding HR Assistent

Ik heb de cursus als zeer inspirerend ervaren en ik ben zeker van plan de geleerde kwesties niet naast mij neer te leggen. Dus bij mijzelf erop te hameren dat ik het geleerde in praktijk breng! Ik vond beide dames op hun eigen manier les geven. De meeste indruk heeft Titia bij mij achter gelaten!(die heeft mij - positief natuurlijk - goed de vinger op de zere plek weten te leggen. Met hartelijke dank, Els el Idrissi

• Gevolgde training Opleiding Senior Management Assistent

mijn doel; kennismaking met alle facetten van HR assistent is bereikt. Heb de trainer meegegeven dat meer bewegen tijdens deze dagen belangrijk is om de aandacht/ concentratie vast te kunnen houden. ieder uur even 5 minuten de benen strekken. interactie met de groep als erg leuk ervaren. (lunch) faciliteiten uitstekend! mogelijkheid om even een frisse neus te halen beperkt.

Emmasingel 29 5611 AZ Eindhoven