Een degelijke opleiding waardoor ik in staat ben om cliënten te begeleiden op meerdere facetten van hun leefstijl: voeding, beweging, ontspanning maar ook mentaal, emotioneel en op het gebied van relaties, zingeving en zelfregie. Ook is veel ruimte geweest voor persoonlijke ontwikkeling en voor adviezen en begeleiding bij het kunnen opstarten van mijn eigen praktijk. De docenten, trainers en begeleiders heb ik ervaren als prettig, aanspreekbaar, professioneel en ervaren.

• Gevolgde training Post-HBO registeropleiding tot integraal Leefstijlcoach

Ik heb MARK ervaren als een professionele organisatie die in staat is een breed opleidingspakket praktisch en concreet aan te bieden. De trainingsdagen zijn intensief, praktijkgericht en dynamisch. De Module-opdrachten zijn uitdagend, maar een goede voorbereiding op de periode na het afronden van de opleiding.

• Gevolgde training Post-HBO opleiding tot Integraal Leefstijlcoach

Een zeer praktisch gerichte opleiding, waar een unieke integrale aanpak wordt onderwezen. Vooral het stuk ondernemerschap vond ik bijzonder leerzaam. Docenten zijn allemaal heel kundig en gespecialiseerd in hun eigen vakgebied. Kleine groepen maken de lessen persoonlijk en intensief. Ik heb heel veel geleerd zowel als coach, als ondernemer en over mezelf.

• Gevolgde training Post-HBO registeropleiding tot integraal Leefstijlcoach (GLI)

Helder studieprogramma, vanuit een holistische benadering. Naast coaching aandacht voor ondernemerschap. Deugdelijk onderwijs met ruimte voor eigen invulling. Praktisch en nuttig voor je eigen ontwikkeling. Scherp onderscheid tussen en inzicht over het krachtenveld tussen intelectuele kracht, emoties, zingeving en fysieke gewaarwording, Wat in de opleiding wordt aangebracht werkt door in je dagelijkse welzijn. Veel inspirerende docenten, en goed geborgde individuele begeleiding van studenten.

• Gevolgde training Leefstijlcoach GLI

Erg prettige/goede/deskundige trainers, diepgaande moduledagen, prettige werksfeer, veel openheid en begrip.

• Gevolgde training post HBO-opleiding tot integraal leefstijlcoach

De verschillende docenten verzorgen op een prettige en goede manier de opleidingsdagen. Hierin nemen zij ook veel praktijkervaringen mee en die verhogen voor mij de kwaliteit van de opleiding. Het studiemateriaal is goed voor elkaar. Het geeft mij de mogelijkheid om me goed te kunnen voorbereiden. Tijdens de opleidingsdagen wordt er veel geoefend. Het bijzondere is dat al direct aan het begin van de opleiding een vertrouwelijke sfeer tot stand kwam. Hierdoor kon in vertrouwen en met respect naar elkaar ervaringen en gevoelens worden gedeeld en veilig kon worden goed geoefend tijdens coachgesprekken.

• Gevolgde training Post HBO register opleiding tot integraal leefstijlcoach

MARK Academy is een kwalitatief hoogwaardige opleider op het gebied Zorg rondom leefstijl, vitaliteit en duurzame inzetbaarheid. De holistische visie waarop de opleiding gestoeld is erg uniek en krijgt tijdens de opleiding op een hele toegankelijke, praktische en heldere wijze vorm. De docenten zijn inspirerend en betrokken en ontzettend gedreven om de materie op een voor iedereen passende manier tot leven te brengen. Ook zijn ze erg open-minded en weten ontzettend goed te levelen met de studenten. Ik heb in mijn leven al veel opleidingen gevolgd en deze springt er met kop- en schouders bovenuit omdat alle beloftes waar worden gemaakt en de lat prettig hoog ligt. Bij MARK Academy is het niet zoeken, maar vinden!

• Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid

Fijne dag gehad met inspirerende mensen. Goed, professioneel begeleid, voldoende ruimte voor leerervaringen en onderling contact. Schitterende omgeving.

• Gevolgde training Inspiratiedag

Een goed georganiseerde inspiratiedag, die daadwerkelijk inspiratie gaf! Top!

• Gevolgde training Vitaliteitsdag

een dag die zijn naam waarmaakt; je ervaart de werkwijze van MARK en raakt geïnspireerd

• Gevolgde training vit@le inspiratiedag

De vitale inspiratiedag was een verfrissende, goed georganiseerde, down to earth dag die smaakt naar meer. De trainers hadden een duidelijk verhaal, een duidelijke aanpak, waren verre van zweverig (iets dat ik zeer prettig vind) en er was ruimte voor ieders opvattingen. Een aanrader dus.

• Gevolgde training Vitale inspiratiedag

Zeer prettig, rustig, onderbouwd, professioneel, respectvol, goede opbouw en opdrachten. Prettige kennismaking waarbij je zeer veel vertrouwen krijgt in de opleiders/ trainers. Ik mis persoonlijk wat speelsigheid en verrassende werkvormen

• Gevolgde training Vit@le Inspiratiedag

Deze dag was een proeverij van de instrumenten van MARK. Enthousiaste en betrokken moderatoren gidsten ons door de dag. Ondanks dat het een proeverij was, werd duidelijk hoe effectief de instrumenten zijn. Boeiende en inspirerende dag!

Praktisch, duidelijk, professioneel

• Gevolgde training Vit@le Inspiratiedag

Een bijzonder inspirerende dag, met twee bevlogen trainer, die een model hanteren dat de vitaliteit van mens op een prachtige en logische manier onder de loep neemt.

• Gevolgde training Inspiratiedag

Op een inspirerende en verzorgde locatie in Ommen ben ik samen met een diverse groep mensen heel bewust bezig gegaan met interessante oefeningen en een fijne stiltewandeling. Hierdoor heb ik duidelijk op mijn netvlies gekregen waar ik sta op het gebied van mijn eigen vitaliteit en inzetbaarheid en voor welke acties ik sta in mijn leven. Ik ben meteen begonnen met de uitvoering en merk ook direct al de impact van mijn bewustwording. Een echte aanrader dus!

• Gevolgde training Vit@le inspiratiedag

Leuke, leerzame workshop. Goed en heel zinvol om de balans over jezelf eens op te maken. Terug naar de basis. Terug naar wie jij bent en dus echt aan de slag met jezelf en kritisch kijken naar waar verbetering mogelijk is. Fysiek, spiritueel, emotioneel, intelligentie en pro-activiteit, alle vlakken komen met opdrachten aan bod. Via gesprekken onderling, door te luisteren naar elkaar krijg je diverse tips en nieuwe inzichten. Wat mij betreft echt een aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuke dag met verschillende deelnemers en uiteenlopende achtergronden. Mijn resultaat was inzicht en uitleg over het ontstaan van de werkwijze van Mark. Deze mochten we in kleine groepjes oefenen en toepassen.

• Gevolgde training Inspiratiedag

Inspirerende en rustgevende dag, professioneel geleid in een mooie omgeving met fijne medeworkshop volgers.

• Gevolgde training Vit@le Inspiratiedag

Zeer waardevolle dag. Een cadeautje voor mezelf en mijn organisatie. Pragmatisch, concreet, laagdrempelig, diepgaand. Vinger op de zere plek kunnen leggen voor mijzelf en zicht gekregen op welke vervolgstappen voor mij de meeste impact gaan hebben op mijn totaal-balans. Ook ga ik mijn ervaringen delen met mijn MT en directie. De MARK aanpak is volgens mij precies wat wij binnen onze organisatie nodig hebben. Ik zie dat we hiermee mensen in beweging kunnen gaan brengen, vanuit eigen motivatie, in de richting van het verbeteren van hun duurzame inzetbaarheid. Dank jullie wel voor deze mooie dag in een fijne omgeving.

• Gevolgde training Vit@le Inspiratiedag

Het was erg goed en heerlijk om eens een dag stil te staan bij jezelf. Verstilling om daarna weer door te gaan en hoe. Ik heb echt een duidelijke focus weer gekregen en ben mijn pad op gegaan, waar ik mij goed en happy bij voel, vol energie! Een prachtige en waardevolle dag dus, op een hele mooie en fijne locatie. Echt een aanrader.

• Gevolgde training Vitale Inspiratiedag

Alle ingrediënten waren aanwezig voor een zeer geslaagde, leerzame en inspirerende proeverij op basis van het integrale balansmodel. Evenals de andere deelnemers ben ik ook weer met nieuwe inzichten en doelen huiswaarts gekeerd. Complimenten aan de deskundige en bevlogen trainers en wat een prachtige locatie!

• Gevolgde training Vitale Inspiratiedag

Een dag waarin ik heel veel aangereikt kreeg om praktisch mee aan de slag te gaan. De balanstest aan het begin geeft gelijk focus. Ook de activiteiten en oefeningen met de andere deelnemers gaven weer nieuwe aanknopingspunten. Geweldige locatie in Ommen op Landgoed De Stekkenkamp. Leuke ontvangst, goede sfeer, leuke gesprekken. Eind van de middag zat ik "vol", maar het gaf mij wel weer een goede impuls voor een volgende stap.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was een proeverij van wat ze te bieden hebben. Dat werd enthousiast met de deelnemers gedeeld in een prettige en mooie omgeving.