Goede opleiding. Geeft inzicht in je eigen gedrag en reacties daarop. Roos van Leary etc. Toch viel het mij iets tegen omdat ik meer vergadertechnieken of gesprekstechnieken had verwacht. De opleiding had nu een wat emotionele lading af en toe.

• Gevolgde training invloed uitoefenen begin bij uzelf

Ik heb de opleiding als een volledige opleiding ervaren. De lessen waren goed voorbereid. Gastsprekers die de lessen bezochten waten kundig en vooral duidelijk in het overbrengen van de boodschap. De hoofddocent Harry Vlaar was zeer betrokken maar ook erg goed in het inschatten van zijn cursisten. Hierdoor was je als cursist op je gemak, voelde je je gehoord en werd je op je email gesteld bij persoonlijke onderwerpen zoals de disc-test. Ik heb de opleiding als intensief ervaren maar wist daarbij wel dat er altijd een docent was waar ik op kon rekenen!

• Gevolgde training Leergang woonconsulent

Prima opleiding, leuke groep en goede casus besproken. Ook leuk dat een eigen casus kon worden uitgediept. Veel aan gehad voor mijn dagelijkse werk

• Gevolgde training Huurrecht verdieping

Leuke opleiding, brede onderwerpen rond verhuur en geeft goed inzicht in verhuurproces. Praktijkopdrachten gaven mij en mijn collega's goede inzichten. Bedankt en wie weet tot ziens!

• Gevolgde training Leergang Verhuur

Cursus werd gegeven door Diana Vaartjes. Top veel van opgestoken

• Gevolgde training Omgaan met bewoners met psychische problemen

Goede, praktijkgerichte training

• Gevolgde training Leergang Verhuur

hele prettige en gedegen cursus. Goede cursusleider met veel up to date informatie. Leuke gevarieerde groep met veel uitwisseling. Veel nieuws geleerd

• Gevolgde training woonoverlast effectief aanpakken

Inzicht gekregen in het samenwerken met de zorgorganisaties. Waar ieder krachten en zwaktes zijn en waar kansen liggen.

• Gevolgde training Samenwerken met de zorg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De opleiding was erg interessant en praktijk gericht gegeven. Het technische gedeelte vond ik niet voldoende. Haast de helft van de examen vragen gingen hierover en er was maar 1 dag besteed hieraan. Omdat ik veel strubbelingen ervaren heb met het examen kan ik maar een 6 geven.

• Gevolgde training Huurrecht

Leuke leerzame dagen!

• Gevolgde training Leergang leefbaarheid

Prima opleiding, leuke groep en goede docent. Ik heb al wel ervaring als woonconsulent maar deze opleiding is een goede verdieping geweest voor me.

• Gevolgde training Woonconsulent

Goede training, met name de 'real-time' schermverbinding met de administratie van één van de deelnemers waardoor vragen niet alleen in theorie werden beantwoord maar waardoor ook meteen kon worden laten zien waar de benodigde knoppen in BIS zitten

• Gevolgde training Huurverhoging

Goede cursus, heel goed uitgelegd!!!

• Gevolgde training Huurrecht de basis

Ik heb zelf de training niet gevolgd, maar contacten gehad met Johan Sinnema over diverse trainingen. Ik vind het altijd fijn sparren met Johan. Hij bekijkt goed onze vraag en denkt mee in mogelijke oplossingen. Een opleiding is niet altijd de juiste oplossing. Soms zijn andere oplossingen beter passend, zoals een casuïstiek bijeenkomst. Hij denkt goed mee met ons als klant, stelt de juiste vragen om ons te 'prikkelen' en komt met mogelijke oplossingen. Hij adviseert ons over de best mogelijke oplossing, maar laat ons vrij in onze keuze. Een fijne sparringpartner!

• Gevolgde training o.a. huurrecht

Zeer positief, praktijk gericht, volledig, goed geregeld

• Gevolgde training Leergang Woonconsulent

goede en leerzame cursus

• Gevolgde training cursus Invloed uitoefenen; begin bij jezelf

Super! heb er veel aangehad! De inhoud was duidelijk en toepasbaar in de praktijk.

• Gevolgde training Groot eigenaar in de VvE

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De groep was te groot, te diverse achtergronden, te veel verschillende vragen. Voldeet niet aan mijn verwachtingen.

• Gevolgde training techniek voor niet technisie

Cursus geeft goed inzicht in de mogelijkheden om informatie uit het grootboek te halen.

• Gevolgde training Grootboekinformatie

zinvol, leerzaam en praktijkgericht

• Gevolgde training omgaan met bewoners met psychische problemen en/of verslaving

Bij woningcorporatie DOmijn Enschede cursus woningwaarderingsstelsel gevolgd. Erg duidelijk, goede uitleg. Tevreden. Kan er veel mee in de praktijk.

• Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing) N.v.t.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Didactische vaardigheid N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede cursus met een flexibele trainer, die de stof behandelde, maar ook praktische handvaten had om vragen tijdens de cursus te kunnen beantwoorden.

• Tevredenheid

leuke dagen gehad met een groep vakgenoten, veel kunnen delen onderling. De trainer was erg leuk maar ook deskundig, prikkelend en inspirerend. Veel aan gehad en ik kom vast nog wel weer bij Kjenning