Zeer bruikbare verdiepingssessie gehad. De behandelde materie en manier van lesgeven sloot goed aan op de behoefte. De praktijk irt het huurrecht is zo breed en divers dat verdieping eigenlijk periodiek zou moeten plaatsvinden. Zeer interessant en bruikbaar.

• Gevolgde training Huurrecht Verdieping

Alles was zeer naar wens en Bernadette weet de cursisten te boeien met haar ervaring. Ook de acteur kon de juiste persoon spelen voor de het te behandelende voorval. Kortom het wazs een leerzame dag.

• Gevolgde training Omgaan met agressie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De cursus wat in mijn beleving te algemeen. Ik heb er helaas niet heel veel van geleerd. Tevens vond ik de prijs/kwaliteit niet in verhouding staan. Hopelijk kunnen jullie wat met deze informatie.

• Gevolgde training Opzichter Dagelijks Onderhoud

Ik vond de opfristraining een goede zet. Het maakt me heel bewust en ben daardoor weer gefocust op mijn gedrag en dat van anderen. Zeker weer toepasbaar. Heel erg bedankt.

• Gevolgde training opfristraining Agressie

Ik vond het een erg leuke en leerzame training/ cursus. De dag vloog voorbij. Was een hele enthousiaste man (ben zijn naam even kwijt) en heeft ons weer een andere inkijk gegeven. Verfrissend!

• Gevolgde training Werken aan achterstanden

enthousiaste docent, interessante inleiding in de volkshuisvesting. Voor mij heel waardevol geweest, er hoeft niet veel meer aan de cursus te veranderen. In de toekomst kies ik zeker weer voor Kjenning

• Gevolgde training Oriëntatie volkshuisvesting

Leerzame training. Praktische tips die ik nu gebruik in mijn werk (en soms ook kan toepassen in de privésfeer). Met name van de sessie met acteur (niet mijn favoriete onderdeel) steek je veel op.

• Gevolgde training Invloed uitoefenen: begin bij uzelf

We hadden een supertrainer, ze vertelde van alles en hield ons allemaal wakker :) Heeft me een ander inzicht gegeven. Ik heb er veel aan gehad.Bedankt! 15 september had ik de cursus

• Gevolgde training Cursus Huurrecht Basis

leuke leerzame cursus erg bruikbaar voor in de praktijk. goede interactie met de medecursisten en docente. de manier van lesgeven was erg prettig en leerzaam met veel praktijkvoorbeelden/ervaringen buiten het cursusmateriaal ook interessante tips en truuks van medecursisten meegenomen

• Gevolgde training Cursus Huurrecht Basis

inspirerende dagen gehad, veel geleerd van de docente. deze wist de deelnemers zodanig te inspireren dat eenieder het uiterste van zichzelf liet zien. soms confronterend maar zeker leerzaam. een nadeel was de afstand naar de lokatie, voor 98 % van de deelnemers was de reistijd veel te lang. de lokatie had wat centraler gemogen.

• Gevolgde training Klantgericht communiceren

Piet is de perfecte trainer! Huurrecht hoeft dus niet saai en onbegrijpelijk te zijn. De organisatie en locatie zijn uitstekend. Na de cursus heb ik nog het boek Huurrecht Woonruimte erbij gekocht en me aangemeld op huurrecht@ctueel. Ik vind het te gek dat de training me in staat heeft gebracht om bij contractuele perikelen ik als sparring partner door mijn collega's gezien wordt! Ik lees huurrecht nu met andere ogen. Ik geniet ervan.

• Gevolgde training Huurrecht Verdieping

In alle opzichten een prima training! Goede casussen besproken, die op bevlogen manier door de trainer werden toegelicht. Verder was de locatie prima, doch matig bereikbaar via het openbaar vervoer.

• Gevolgde training Huurrecht Verdieping

Doorgaans is recht in zijn algemeenheid redelijk saai maar de trainer maakt de inhoud dusdanig levendig dat iedereen echt van begin tot einde enorm geboeid luistert. Je krijgt de mogelijkheid een casus in te brengen om het meer toe te spitsen op je eigen praktijk ervaring/voorbeelden. Absoluut een aanrader.

• Gevolgde training Huurrecht Verdieping

De training sluit goed aan bij de dagelijkse praktijk. Hoe hou je je wijk onder controle en kun je preventief werken. Zeer goede training waarin alle aspecten van het vak naar voren komen. Gastsprekers waren ook zeer interessant.

• Gevolgde training Leergang Woonconsulent

Prettige trainer en duidelijke informatie,ook de voorbeelden uit de praktijk doormiddel van filmpjes en ervaringen van de cursisten. - punt:soms vliegen de gerechtelijke regels je om de oren maar voldoende mogelijkheden om eventueel vragen te stellen voor de verduidelijking.

• Gevolgde training Cursus Huurrecht Basis

Leerzame training. Waar je duidelijk wat mee kan in de praktijk. Wel veel informatie in korte tijd. Probleem is wel hoe dit ook na lange tijd, te blijven onthouden. Logisch dat gedeelte van wat je hebt geleerd ook weer wegzakt.

• Gevolgde training Invloed uitoefenen: begin bij uzelf

Zeer leerzaam, mede door de opleiding te volgen in het bijzijn van co-collega's die werkzaam zijn bij andere corporaties in Nederland. Harry is een prettige trainer die ons goed wakker schud en triggert en ons hiermee in beweging krijgt. Wat beter kan is een actuele map aan te leveren in het begin van de leergang met recente aangepaste documentatie.

• Gevolgde training Leergang tot woonconsulent

Het was een heel goede training. Voldeed absoluut aan de verwachtingen. Piet is een bevlogen trainer met heel veel praktijkvoorbeelden. Heldere uiteenzetting van wat de gevolgen zijn van de veranderingen in de WWS Ben er erg blij van geworden!

• Gevolgde training WWS

Prima cursus. Goed ondersteund door mooie praktijkvoorbeelden. De trainer weet de discussie goed op gang te brengen en houden. Handige tips mee gekregen over hoe je met een dilemma op dit gebied kan omgaan.

• Gevolgde training Integriteit

Goede training, maar 3 dagdelen is echt te lang. Fijne trainer die nav de opmerkingen een uitstap durfde te maken naar een onderwerp waar wij allemaal vragen over hadden. Daardoor veel geleerd.

• Gevolgde training Werken aan huurachterstand

organisatie was goed, docent was goed, de inhoud was goed, de setting was goed, de verzorging was goed, de nazorg is nog steeds goed, bereikbaarheid was goed. Veel geleerd over inhoud en uitwisseling van ervaringen met medecursisten ook prettig.

• Gevolgde training Woningwaarderingstelsel

Erg goede training, omdat de groep klein was (3 personen) heel veel praktijk ervaring opgedaan samen met acteur. Trainer was top. Ik heb nu meer handvaten als het gaat om herkenning van en omgaan met agressieve situaties

• Gevolgde training Omgaan met agressie

Perfecte training die goed aansluit voor verhuurmakelaars. Zeker met de nieuwe regelgeving. Wat fijn is dat je met elkaar kan sparren over de diverse mogelijkheden hoe om te gaan met het nieuwe beleid. Trainer weet erg veel

• Gevolgde training Sturen op betaalbaarheid

Niveau was goed en sloot goed aan bij een brede groep uit de organisatie. Trainer wist ons te binden en te boeien. De praktijkopdracht in de woning gaf de juiste koppeling tussen de theorie en de praktijk.

• Gevolgde training woningwaarderingsstelsel

Prima cursus. Fijne trainer: rustig en duidelijk. Neemt de tijd voor de cursist. Ook fijne groep cursisten waardoor ieder zijn verhaal en vragen kwijt kon. Fijne locatie. Alleen reistijd was voor iedereen toch wel een struikelblok

• Gevolgde training Invloed uitoefenen; begin bij je zelf