Leerzaam, behulpzaam en oprecht aandacht van cursusbegeleiding en directie. Ik ben me bewuster geworden van mijn eigen handelen waarin ik beter in staat ben om grenzen aan te geven en te bewaken.

• Tevredenheid

Het is een organisatie wat de juiste instelling heeft voor de mensen, vooral mensen die het extreem druk hebben met het werk. Ze tonen begrip en zorgen ervoor dat diegene de cursus niet als last gaan zien. Je bent geen nummertje.

• Tevredenheid

Jacobs & Van Rooij biedt interessante cursussen, welke makkelijk zijn toe te passen in het dagelijkse leven. De begeleiding is goed en je krijgt veel persoonlijke aandacht. Een aanrader!

• Tevredenheid

Goed, duidelijke omschrijving van wat te verwachten. Goede uitleg bij dingen die niet meteen duidelijk waren. Praktische doe oefeningen om de staf beter te begrijpen. Wordt ook gevraagd hoe de staf in de praktijk werd gebracht en daarover gesproken hoe en waarom dat werkt.

• Tevredenheid

De cursus Succesvol Leidinggeven van Jacobs & Van Rooij biedt praktisch toepasbare handvaten die ook relatief eenvoudig toepasbaar zijn. Het is een juiste combinatie van theorie en doen die je goed kan vertalen naar de werkvloer.

• Tevredenheid

Ik ben erg tevreden over de manier waarop de trainingen georganiseerd zijn. De begeleiders geven je goed de aandacht en bieden extra ondersteuning indien nodig. Door de oefeningen ben ik me bewust geworden wat goede communicatie voor voordelen kan hebben.

• Tevredenheid

Fijn om het in 1 woord samen te vatten. Je wordt gescreend door middel van 200 vragen en het gesprek hierop volgend. Hier merk je meteen waar JVR voor staat. Fijne persoonlijke aandacht. Dan wordt dit nog versterkt door de sfeer en begeleiding tijdens de cursus zelf. Persoonlijk/professioneel/fijn. Bedankt!

• Tevredenheid

Mijn ervaring met Jacobs & Van Rooij is zeer positief. Nu al drie cursussen gevolgd en deze ook goed kunnen toepassen in ons bedrijf wat geleid heeft tot nog succesvollere onderneming.

• Tevredenheid

De cursussen die ik tot nu toe gedaan heb, hebben me heel erg geholpen om een theoretische basis te hebben die je in praktijk kan brengen. Ik heb geleerd om niet meer klakkeloos alles op het gevoel te doen. Het is nu meer in balans!

• Tevredenheid

De ervaring is goed. Dit is mijn 3de cursus hier. Je leert hier van en je kunt het ook toepassen in het dagelijks leven.

• Tevredenheid

Jacobs & Van Rooij is een bedrijf wat cursussen geeft met veel informatieve inhoud en veel persoonlijke begeleiding. Je kijkt na de cursus heel anders tegen bijvoorbeeld communicatie principes aan. Je krijgt de juiste tools aangereikt om in dagelijks leven meer uit jouw functioneren te halen.

• Tevredenheid

Zeer doelgericht en met voldoende aandacht. De training helpt mij mijn bedrijf beter aan te sturen. Ook gaat het samenwerken in het bedrijf stukken beter!

• Tevredenheid

Mijn ervaring met Jacobs & Van Rooij is een fijn bedrijf waar met aandacht en geduld les wordt gegeven. De cursussen worden vakkundig begeleid door vriendelijke cursusbegeleiders. Met plezier al een aantal cursussen afgerond.

• Tevredenheid

Ze hebben me verrast met de manier van lesgeven. Dit is vernieuwend en effectief. De opdrachten die we moesten doen zijn praktisch zeer goed bruikbaar waardoor de lesstof ook echt gaat leven. Concept met vaste "twin" is fijne manier van werken.

• Tevredenheid

Dit is een cursus die je dicht bij de werkelijkheid brengt. Je oefent met 2 personen (jezelf en je "cursusmaatje") onder begeleiding praktische zaken die je in het dagelijkse leven privé en zakelijk meemaakt. Eerst een stuk theorie en daarna meteen praktijk in.

• Tevredenheid

Ik ervaar het opleidingsinstituut als zeer ervaren en betrokken bij deelnemers. Ze hebben een duidelijke uitleg op de leerstof waardoor je het beter begrijpt. Het heeft me zeker een andere kijk gegeven hoe ik met mensen om moet en kan gaan.

• Tevredenheid

Een professionele opleidingslocatie waar veel aandacht aan de cursist besteedt wordt door professionele begeleiders. De communicatie over de cursusdata verloopt erg goed telefonisch en per mail. Tevens is ook de lunch erg goed en uitgebreid. Kortom een goede en professionele opleider.

• Tevredenheid

Een inspirerende leeromgeving, deskundige begeleiding, brede toepasbaarheid van het geleerde, aanbevelingswaardig voor iedereen die zijn vaardigheden wil verbeteren. Tevens mooi kader voor (zelf) reflectie. Heb reeds aanbevolen aan anderen.

• Tevredenheid

Jacobs & Van Rooij is een professioneel opleidingsinstituut met ervaren cursusbegeleiders die hun tijd nemen om alles helder en duidelijk te krijgen. Er worden duidelijke "tools" mee gegeven om beter te communiceren en leiding te geven. Ik beveel Jacobs & Van Rooij zeker aan!

• Tevredenheid

De cursus Succesvol Leidinggeven is vanaf moment van aanvang tot het examen waardevol voor het bedrijf. Er komen verschillende aspecten uitvoerig aan bod, die direct toepasbaar zijn in dagelijks werk. Tevens merk ik nu al de dagelijkse rust tijdens mijn normale bezigheden.

• Tevredenheid

Het was voor mij dit jaar de derde cursus die ik heb gevolgd bij Jacobs & Van Rooij. Net al de vorige 2 cursussen heb ik weer meer "tools" gekregen waar ik in het dagelijks leven in bedrijf maar ook in privé mee aan de slag kan.

• Tevredenheid

Super organisatie met goede cursussen/opleidingen die met een zeer goede begeleiding het ook nog interessant maken om de cursus te volgen

• Tevredenheid

Zeer professioneel team dat door praktijk gerichte trainingen oplossingen aanreikt die direct toepasbaar zijn in het dagelijks werk en leven! Duidelijk studie materiaal wordt gebruikt om de praktijk oefeningen te onderbouwen. Ook is het tempo goed en de omgeving is goed over nagedacht, sluit goed en flexibel aan.

• Tevredenheid

Mijn ervaring met Jacobs & van Rooij is erg positief! De begeleiders weten echt waar ze het over hebben, maken je bewust van dingen waar je normaal gesproken zelf niet aan denkt. Verder zorgen de begeleiders ervoor dat de theorie goed kan worden vertaald naar de praktijk!

• Tevredenheid

Een goede ervaring. Professioneel bedrijf met erg kundig personeel. De ondernemerstest die vooraf ingevuld is, is erg duidelijk en herkenbaar. Daarnaast zitten de cursussen goed in elkaar en is de stof direct toepasbaar!

• Tevredenheid

Over Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

Al 25 jaar verbeteren wij de persoonlijke levenskwaliteit en bedrijfsresultaten van ondernemers. Zo worden ondernemers en leidinggevenden vaardiger in het managen van hun bedrijf. Persoonlijke aandacht en adequate zorg (ook na het afronden van een cursus) zijn kernwaarden van ons bedrijf.