Leerzaam

Je denkt dat je wel weet hoe het allemaal moet qua communicatie en begrijpen waarom mensen reageren zoals ze reageren. Door deze cursus kom je erachter dat het anders in elkaar zit dan je denkt. Het helpt je enorm om een ander te begrijpen en daardoor krijg je veel minder wrijving en irritatie.

Goede cursus die goed aansluit op de dagelijkse praktijk

Ik heb de cursus 'Succesvol leidinggeven' gevolgd. Tijdens de cursus heb ik verschillende dingen geleerd, die ik snel en goed in het dagelijks leven kan gebruiken. De begeleiding was goed, voor vragen en/of onduidelijkheden kun je daar meteen terecht. Ook de individuele aanpak helpt mij heel erg met het begrijpen en toepassen van de theorie.

Niet ervan verwacht, maar toch heel veel impact

Je krijgt de handvaten om op een juiste en goede manier te communiceren, en hoe je het in de praktijk toe moet passen. En een belangrijk ding wat je leert is hoe je rust moet creëren in je hoofd.

geweldige curcus

Eerst even wennen aan de manier hoe de cursus gegeven werd, maar na 1 dag kreeg ik de rust en zag ik de handvatten waarmee ik de communicatiecursus mee kon doorlopen en vooral in mijn dagelijks leven kan gebruiken. Ik moet me zelf er nog wel toe zetten hoor, mijn automatische piloot moet nog wennen aan de nieuwe software ;-)..

Leerzame praktische cursus

Zeer leerzame cursus waarmee die je direct kan toepassen in de praktijk. Erg prettige en een goed niveau van begeleiding tijdens de cursus dagen.

Cursus met veel toegevoegde waarde

Prima cursus waardoor duidelijkheid wordt verschaft over het begrip leidinggeven en tevens je handvatten krijgt om hiermee aan de slag te gaan.

zeer verhelderend

Ik ben blanco de cursus ingegaan. En tijdens de cursus kwam ik erachter wat er niet goed gaat door mijn eigen handelen etc. En hier heb ik nu handvaten voor gekregen hoe ik het anders kan gaan doen, maar het blijft opletten dat je niet steeds in je normale patroon vervalt!

Verrijkende training op zowel zakelijk als privé gebied

Een training met een bijzondere, soms verrassende insteek. De training heeft mij veel gebracht op zakelijk en daarnaast ook op privé vlak. Ongeacht je functie en werk-/privésituatie; kennis waar je je hele leven wat uit kan halen en die puzzelstukjes op hun plek laat vallen. De begeleiding was ook deze keer weer sterk en kundig.

Goede tools om mee aan de slag te gaan

Met de cursus over het organiseerbord krijg je goed inzicht en grip op alles wat moet gebeuren binnen de onderneming. Het geeft goed richting om alle functies en taken goed te organiseren.

Ik heb nu een half jaar geleden de training communicatie afgerond en ben zeer enthousiast over het positieve effect. Fijne training met duidelijke uitleg en vriendelijke trainers. Nemen echt de tijd voor je.

Een interessante, maar zeker ook leuke cursus, die voor elke leidinggevende wat extra's brengt.

Het was een zéér interessante cursus met daarbij een begeleiding van goed niveau. Wat goed is aan de cursus is dat het voor mij direct toepasbaar was in mijn werkzaamheden. Ergens weet je wel wat er verwacht wordt wanneer je leiding dient te geven, echter geeft deze cursus ook de onderbouwing en bevestiging waarom bepaalde benaderingen belangrijk zijn. De begeleiding was van een goed niveau en deze begeleiding werd ook als zéér prettig ervaren.

Herkennen en jezelf kennen

Gewoon een keer een hele andere benadering dan de standaard cursussen met dikke mappen vol theorie enz. Het leren herkennen van situatie en er juist op reageren. Maar dan ook jezelf leren kennen. Valkuilen en mogelijkheden.

Zeer waardevol hetgeen wat in de cursus werd geboden

Op de manier waarop de cursus wordt gegeven heb ik als zeer prettig ervaren. De onderdelen die behandeld worden doe je geheel in eigen temp en individueel, omdat je niet (meer) gewend bent om een hele dag te studeren werd dit als heel fijn ervaren. De uitleg en begeleiding is duidelijk, de behandelde onderwerpen heb ik voor een groot deel meteen in de praktijk toe kunnen passen. De cursus die ik heb gevolgd "leidinggeven plus" is voor mij en onze organisatie een grote toevoeging. Ik kan deze cursus elke leidinggevende binnen het management adviseren.

Beter zaken doen door communicatie

Een hele leerzame cursus waar je in praktijk ook echt iets aan hebt. Het team van Jacobs en van Rooij loodst je er op een hele prettige manier doorheen.

Zeer praktische training met direct resultaat!

Iedere week doe je nieuwe ervaring op welke je meteen in de praktijk kan toepassen en gaandeweg de gehele training worden de tools steeds makkelijker toepasbaar. Het uiteindelijke resultaat is voor mij meer zekerheid en meer rust. Professionele en kundige begeleiding in een prettige omgeving.

goede professionele begeleiding

goede professionele begeleiding door betrokken personeel. ondersteuning en regelmatige checks zorgen voor gedegen resultaten.

Zeer leerzaam

Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren en de methodiek sprak mij bijzonder aan. De cursus leiding was kundig en professioneel en zelf vaardig in deze methodiek.

eye opener

Goede technieken geleerd om te gebruiken bij de communicatie thuis en op het werk.

super team geweldige ervaring

Je kunt geheel op eigen tempo je cursus volgen wel klassikaal en je word persoonlijk begeleid. Gedreven begeleiders en leggen het goed uit. Top Team

Ik heb daar met plezier twee cursussen gevolgd

Duidelijk in uitleg Rechtlijnig in beoordeling Iedereen op zijn eigen tempo, geen stress. Goede en fijne cursus begeleiding.

Veel hulp bij gehad

Door beter te leren luisteren en op een andere manier kunnen communiceren voelt het ook fijner om een gesprek aan te gaan. Natuurlijk is het soms nog wel eens lastig, maar naarmate de tijd die je er zelf insteekt merk je al verschil

Zeer goede begeleiding!

Ik heb veel inzicht gekregen in de zaken die ik niet goed deed en daarbij een uitstekende begeleiding gekregen om dit te verbeteren. Elke dag heb ik hier nu profijt van.

Prettige leeromgeving met goede handvaten voor een goed resultaat

Tijdens de cursus veel goede handvaten aangereikt gekregen waardoor het toepassen van de theorie in de praktijk zeer goed verloopt.

Prima opleidingen, ik heb er wel mijn voordeel mee gedaan

Goede tools om te gebruiken. Echter om alles in praktijk te brengen valt niet mee.

Inspirerende cursussen met toegevoegde waarde waarmee ik direct aan de slag ben gegaan.

De cursussen worden gegeven in een prettige omgeving met goede opleiders en veel contact met ondernemers of werknemers met groeipotentie en ambitie. Het is een heel eigen manier van studeren met als grote voordeel dat de theorie direct in de praktijk wordt toegepast. Als je doet wat je leert dan bepaal je zelf veel meer je toekomst en daarmee de kans op succes.

Over Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

Al 25 jaar verbeteren wij de persoonlijke levenskwaliteit en bedrijfsresultaten van ondernemers. Zo worden ondernemers en leidinggevenden vaardiger in het managen van hun bedrijf. Persoonlijke aandacht en adequate zorg (ook na het afronden van een cursus) zijn kernwaarden van ons bedrijf.