Goede en leerzame communicatie cursus gevolgd

Bij de eerste aantal dagen wist ik niet zo goed wat ik er van moest vinden. Toch heb ik doorgezet bij de trainingen en heb ik er na een volledige cursus erg veel profijt van. ik raad de communicatie cursus zeker aan!

Fijn bedrijf, veel geleerd

waar ik in het begin seceptisch was over de werk wijze. Heeft hetzich in de kortste keren bewezen dat het goed werkt om in de praktijk te kunnen toepassen.

Geslaag, en tevreden huiswaard gekeerd.

Eerst induk waar ben ik terecht gekomen. Na een aantal lessen maak je het jezelf eigen. Wel fijn dat ik een waardige tegenpool had als twin / studie partner. Ik kijk er met plezier op terug, en ben positief over de vooraf gestelde doelen. Daar heb ik handvatten voor om in de toekomst zeker nog een verbeterslag mee te gaan maken. samengevat, een unieke lesmethode, je bent continue bezig en je wordt goed uitgedaagd en aan de tand gevoeld. het is echt een aanrader.

Wat een effect kan communiceren hebben!!

Heb het altijd gedacht maar nu ervaren. Op deze cursus heb ik geleerd hoe belangrijk het is om de juiste woorden te kiezen op het goede moment. Ben erg content dat ik de handvatten die ik gekregen heb elke dag kan gebruiken.

Meer vertrouwen in gesprekken.

Erg positief. Veel zekerder in lastige gesprekken. Veel handvatten erbij!

Super ervaring!

Deze cursus zorgt voor veel verbeter punten in alle vormen van communicatie, zeker een aanrader!

Zeer nuttige en leerzame efficiency training!

Erg nuttige en leerzame efficiency training gevolgd met praktische direct toepasbare tips.

Juiste handvaten voor mij als leidinggevende

Door het fijne leerproces van lezen en demo,s en uitchecken steekte ik het snel op en kon dit geleik toepassen in mijn bedrijf. Door de juiste instructies en quota,s uit te werken en te plannen werdt dit meteen resultaat.

Zeer interessante en goed toepasbare cursus

De cursus Hoe Mensen Beter te Begrijpen is een cursus die goed inzicht geeft in de verschillende persoonlijkheden waar je in het dagelijks leven mee te maken hebt. Tevens geeft het goede hulpmiddelen om de persoonlijkeheden te herkennen en hoe met deze persoonljkheden om te gaan. Al met al een verrijking voor mijn inzichten in personen en van de kennis om met personen om te gaan.

Praktisch toepasbare management tools die direct tot resultaat leiden

Jacobs & Van Rooij geven trainingen echt anders door een strakke koppeling tussen de theorie en de oefeningen, welke onder gedreven begeleiding plaatsvinden. Daarbij wordt je met jezelf geconfronteerd en beklijft de stof meteen. Bovendien kun je vanaf de eerste lesdag de opgedane kennis in de dagelijkse praktijk inzetten. Aanrader dus!

Ik heb de cursussen die ik hier heb gevolgd heel fijn en leerzaam gevonden.

ik ben altijd met plezier hierheen gegaan, heb veel geleerd, je word heel fijn, respectvol en persoonlijk behandeld. fijne sfeer en leuke mensen

Open ongedwongen sfeer en resultaatgericht!

Ik heb de opleiding ervaren als een resultaat gerichte opleiding, veel praktijkvoorbeelden en mogelijkheid voor eigen inbreng. Vakkundige enthousiaste opleiders.

Goede cursus

Heeft me veel opgeleverd en raad het aan om te volgen.

Succesvol leidinggeven + zorgt voor nieuwe handvaten bij het leidinggeven

Ik heb de curus succesvol leidinggeven + gedaan. Deze cursus geeft veel nieuwe inzichten en handvaten die vaak al direct toepasbaar zijn binnen het bedrijf. Leuk is ook dat een aantal opdrachten meteen gericht zijn op je eigen bedrijf waardoor je eigenlijk al meteen aan je eigen bedrijf aan het werken bent.

Goede opleiding en goede begeleiding

Ik heb de cursus "beter zakendoen door communicatie" gevolgd. Hier heb ik middels oefeningen verschillende zeer nuttige dingen geleerd welke dagelijks zowel zakelijk als privé gebruikt kunnen worden.

Cursus communicatie geeft handvaten die overal toepasbaar zijn!

Met de cursus Beter Zaken Doen Door Communicatie heb ik handvaten geleerd die ik zowel zakelijk als privé kan gebruiken in de communicatie. De cursus wordt op een praktijkgerichte manier gegeven waardoor je niet de hele tijd uit alleen maar theorie aan het stampen bent, maar juist continu aan het oefenen bent zodat je steeds beter wordt.

Goede, effectieve en persoonlijke cursusmethode.

Prettig dat ieder op zijn of haar eigen tempo het cursusmaterie kan doorlopen en dat er persoonlijke aandacht is voor iedere individuele cursist.

prima opleidingsbedrijf

Voor mij een volledig nieuwe manier op een cursus/opleiding te volgen maar is prima georganiseerd

Goede en inhoudelijke cursus

Fijne sfeer en goede begeleiding waardoor je snel inzicht krijgt in de materie. De werkwijze met veel oefeningen en demo's geven snel aan waar extra uitleg nodig is en sluit goed aan bij de mijn wens inzake leiderschap.

Goede begeleiding en direct uitvoerbaar in de praktijk!

Beste L.s., wij hebben goede ervaringen met Jacobs en van Rooij betreft de cursus "Beter Zakendoen door Communicatie", een goede begeleiding en gelijk in de praktijk uit te voeren handvaten betreffend de communicatie met anderen. Mijn eventuele volgende cursussen op dit gebied zou ik weer bij Jacobs en van Rooij volgen!

Vond dat er een goede begeleiding

De begeleiding was goed, alleen ik denk omdat wij op de vrijdag zaten en het rustig was, vond ik het soms lastiger om bij te blijven. Nadat ik helaas niet verder kon met mijn partner en op de dinsdag ging, vond ik het zelf wel iets beter gaan

Zeer leerzaam en direct toepasbaar in de praktijk

In de cursus die ik gevolgt heb, O&F zijn gaandeweg onderwerpen aan de orde gekomen die direct toepasbaar waren binnen het bedrijf. Het maken van het orgbord met daarbij behorende petten en functieomschrijvingen heeft veel duidelijk gemaakt voor mij maar ook zeker voor de werknemers in het bedrijf.

Een praktijk gerichte communicatie cursus met een super begeleiding!

Tijdens de communicatie cursus die we hebben gevolgd bij Jacobs van Rooij, veel dingen geleerd waar we in de praktijk ook plezier van hebben. De begeleiding tijdens de cursus was ook super geregeld. Als je vragen heb op de cursus, staat er altijd iemand klaar om je vragen te beantwoorden. Zeker een aanrader om te volgen

bewust wording

Ik ben me bewuster geworden hoe communicatie toe te passen in bepaalde situaties ik probeer er veel op te letten en ding terug op te zoeken. De manier van onderwijzen was even wennen.

Heel veel geleerd.

Fijn bedrijf. Betrokken bij de cursisten. Alle ruimte om zolang te oefenen als nodig, totdat je het onder de knie hebt en begrepen hebt.

Over Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

Al 25 jaar verbeteren wij de persoonlijke levenskwaliteit en bedrijfsresultaten van ondernemers. Zo worden ondernemers en leidinggevenden vaardiger in het managen van hun bedrijf. Persoonlijke aandacht en adequate zorg (ook na het afronden van een cursus) zijn kernwaarden van ons bedrijf.