Zeer goed, veel van geleerd. Wij hadden een trainer die makkelijk voorbeelden kon gebruiken in de situatie die werd beschreven door een cursist. Hij heeft mij ook veel handvatten gegeven.

• Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Veel geleerd! Heel praktisch, goede begeleiding. Overdonderend, als er bijvoorbeeld twee weken extra tussen 1e helft examen en tweede helft zou zitten en twee weken extra tussen laatste les en presentatie zou dat al meer lucht geven.

• Gevolgde training Opleiding Middle Management B

Prettig dat het een kleine groep was waardoor iedereen gehoord kon worden en er veel tijd was voor uitwisseling informatie en tips. De trainer nam ook de tijd voor ieder van ons. Prettig manier van training ontvangen! Erg positief ervaren. De locatie was top. Goed verzorgde lunch en break in de middag. Verzorging op de etage was ook erg goed, lekkere koffie en meer dan genoeg frisdrank te krijgen. Locatie vond ik schoon en netjes.

• Gevolgde training Training Effectief leidinggeven aan de OR

Ik vond het een fijne training en heb best wel wat dingen bij geleerd. het heeft op bepaalde vlakken mijn ogen nog beter geopend. ik vond Harm een fijne docent. ik wil vervolg cursussen volgens en denk er wel over na om dit wederom bij IMK te gaan doen.

• Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Ik vond de trainingen erg leuk en inspirerend om te volgen. Er werd veel gekeken naar praktijksituaties en deze werden dan ook besproken. Er was genoeg gelegenheid om vragen te stellen of om eigen situaties te bespreken. Daar waar mogelijk probeerde de trainster interactie toe te passen. Dit maakte dat de lessen heel afwisselend waren. Door haar jarenlange praktijkervaring kon ze genoeg situaties toelichten. De accommodatie vond ik goed bereikbaar en prima om een training te volgen.

• Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Goed om deze cursus gedaan te hebben. Voor mij leerzaam en vernieuwend! Fijne trainster heel open en inspirerend! Verder een goede, duidelijke uitleg en oefeningen. Ik heb er meer aan gehad dan ik er aan het begin van verwacht had. Nu in de praktijk nog meer gaan toepassen zodat het een gewoonte gaat worden. De locatie was voor mij goed te bereiken en het eten en drinken was ook goed verzorgd! Kortom voor mij een geslaagde cursus..

• Gevolgde training Training Praktisch communiceren op de werkvloer

Goed, veel praktijk werd er behandeld. Jammer dat de theorie die je moest voorbereiden niet of weinig werd behandeld. Wel heeft deze cursus mij motivatie gegeven om binnen mijn organisatie aan de slag te gaan

• Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Over de training ben ik heel tevreden. Veel praktijk ervaring kunnen delen. Dankzij de trainingen heb ik veel van de lesstof in de praktijk mee kunnen nemen. De lessen waren heel afwisselend.

• Gevolgde training Opleiding Middle Management A

De training was leerzaam en de trainer was goed en ervaren in de leerstof. De theorie is op een leuke en praktisch manier gebracht met interessante en gericht discussie tussen de medecursisten.

• Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

De training is zeer waardevol en de informatie werd goed over gebracht door Wim Boersema, de samenwerking met de mede cursisten was ook goed. Ook had Wim Boersema extra inbreng met veel waardevolle informatie dus een top trainer.

• Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Zeer divers, goed opgebouwd met juiste onderdelen. Leuke groepssamenstelling. De enthousiaste docente had de juiste vakkennis en kon door haar acteerervaring steeds situaties aangaan vanuit verschillende karakters. Topcursus, veel aan gehad!

• Gevolgde training Training Praktisch communiceren op de werkvloer

Zeer leerzaam, ik heb er enorm veel van geleerd. De sfeer was gemoedelijk en er werd gesproken in Jip en Janneke taal wat mij zeer aanspreekt. Heleen verzorgde de lessen op zeer positieve manier, zeker een compliment hiervoor. Ik kan een ieder die teamleider of andere leidinggevende functie heeft deze opleiding aanraden.

• Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Weet niet of er iets beter kon. Trainer was goed, luisterde en ging in op de gevraagde situaties. Durfde ook een beetje uit te wijken waardoor iedereen met een goed gevoel de training afronden. Als met al een top training en trainer.

• Gevolgde training Training Praktisch communiceren op de werkvloer

Ik kijk terug op zeer prettige cursusbijeenkomsten, de training is nuttig en plezierig. Het is goed om van medecursisten te leren, praktijkverhalen te delen. De trainer is enthousiast en leidde ons op prettige wijze door de lesstof. De cursusmappen kennen een logische indeling, zo ga je stapsgewijs door de stof heen.

• Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Prima. Ik had het geluk in een leuke groep te zitten, echt een eenheid. Trainer Bart legt duidelijk en rustig uit en heeft veel voorbeelden buiten de standaardlesstof om. Veel interactie, opdrachten samen met de andere cursisten, dus niet alleen droge theorie.

• Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

De opleiding zelf ervaar ik als een leerzame en interactieve opleiding waarbij je uitgedaagd wordt na te denken. Het delen van bepaalde situaties van de werkvloer met je klasgenoten die in hetzelfde schuitje zitten heb ik als erg prettig ervaren, dit gaf mij nieuwe inzichten. ??Hoe zou jij dit aanpakken of hoe is dit bij jullie geregeld??? De opleiding werd gegeven door een enthousiaste leraar met kennis van zaken die daardoor de soms saaie lesstof beeldend en op een prettige manier wist over te brengen op de groep.

• Gevolgde training Opleiding Middle Management A

De training was goed. De locatie is zeer goed met het openbaar vervoer te bereiken. Naast het station in Eindhoven (echt super!!) De lunch is zeer uitgebreid en voor iedereen is er zeker wat lekkers bij.

• Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Veel geleerd en inzichten gekregen om mijn functie uit te kunnen voeren en te groeien. Niet alleen de theorie maar vooral de gedrevenheid en betrokkenheid van onze trainer Wim Boersma en zijn goede praktijk voorbeelden dragen bij aan je ontwikkeling.

• Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Ik vond de training goed van opbouw en structuur. Er ging meer leerwerk in zitten dan ik had verwacht, maar het heeft me ook meer kennis opgeleverd dan verwacht, dus uiteindelijk helemaal tevreden.

• Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Leerzaam mede door praktijkervaring trainer en de interactie met de cursisten. Het geleerde kon ik direct in mijn dagelijkse werkzaamheden toepassen. Ik heb van nieuwe items kennis opgedaan en van sommige items werd het e.e.a. bevestigd. De locatie was goed te bereiken en de catering was prima.

• Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Zeer geslaagde training, veel geleerd, goede en zeer enthousiaste docente. Locatie was echt super. Lunch was top en of dat nog niet voldoende was, was er ook een energie break in de namiddag met lekkere dingen.

• Gevolgde training Training Persoonlijke effectiviteit

hele fijne locatie ik was met de trein en het is 2 min lopen en je bent er. De trainster was duidelijk met het uitleggen en fijn om naar te luisteren. Ik heb er veel van opgestoken erg leerzame training!

• Gevolgde training Training Persoonlijke effectiviteit

leerzaam en dynamiek van de groep was ook prettig. De trainer hield iedereen goed bij de les en had buiten de al gegeven lesstof nog wat extra aanvullingen die zeer nuttig waren. Al met al een leuke training waar ik veel aan heb gehad.

• Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

wist niet wat ik er van moest denken maar uit eindelijk was het een hele goede ervaring van uit het kader van het bedrijf SJR tankbouw heb ik deze cursus aangeboden gekregen om een leiding gevende functie te gaan uitvoeren. bij jullie geleerd hoe het in elkaar zit van top en down dank jullie wel en hou jullie op de hoogte alls ik nog vragen heb zal ik u zoals afgesproken benaderen gr lucas

• Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Erg inspirerend en leuk! Goed begeleidt door de trainer en leerzaam. Veel ruimte voor vragen, daarop volgend altijd opties aangedragen gekregen over hoe iets aan te pakken. Ruimte voor eigen inbreng en respect onderling voor elkaars situatie. Locatie was ook top! Alles keurig geregeld. Ik heb er echt veel aan gehad, heel veel zaken besproken waar ik nu en in de toekomst mee verder kan.

• Gevolgde training Training De effectieve teamleider