zeer interessant om met de disc methode in aanraking te komen. En zo bewust te worden van de verschillende schalen waar in personeel in te delen valt en daar door te leren hoe je ze het best kunt benaderen/aanspreken
  • Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

goedendag, ik vond de training die ik van Esther heb gekregen zeer leerzaam. ze gaf duidelijk uitleg, en maakte alles bespreekbaar en nam daar heel erg mooi de tij dvoor.
  • Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Martijn is een prettige trainer. De dagen vlogen voorbij met prettig uitgelegde lesstof en goede voorbeelden. Cursus was goed in elkaar gezet. Jammer dat het maar 2 dagen was.Al met al een dikke 10 waard.
  • Gevolgde training Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag

De cursus sluit goed aan op de praktijk. Blij met de cursusmappen, goed te gebruiken als naslagwerk. Jammer dat de theorie hier en daar verouderd was (obv recente wetsveranderingen). De trainer blonk geweldig uit in haar persoonlijke benadering en het leiden van de groep in het delen en begeleiden van praktijkervaringen.
  • Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Ik vond het erg leerzaam, maar ook gezellig. Veel van wat we geleerd hebben, kan ik in mijn praktijk situatie toepassen. Dat wat ik zocht in een opleiding, dat heb ik bij jullie gevonden. Ook ben ik zeer tevreden over mijn trainer Kristel. Haar uitleg en haar ervaring hebben me zeer geholpen. Ook over haar snelle reacties ben ik erg te spreken. Wellicht volgt er nog een training bij IMK voor mij, maar dan ook weer in de winterperiode.
  • Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Zeer leerzaam en op een plezierige manier gegeven. Zowel de leerboeken als de onlineomgeving waren prettig om mee te werken. Het lesmateriaal was overzichtelijk en er was genoeg tijd om huiswerk te maken. Het aantal cursisten was net genoeg om persoonlijke aandacht te kunnen ontvangen. Het was prettig om de theorie examens op een zelf gekozen locatie te plannen.
  • Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Geheel naar verwachting. Heel praktisch gericht en direct toepasbaar in de eigen praktijk. De relatie tussen theorie en praktijk werd door de docente op praktische manier begrijpelijk overgebracht. Met name de interactie met de medestudenten heb ik als zeer positief ervaren.
  • Gevolgde training Opleiding Accountmanagement A

het was een hele leuke goeden en leerzamen opleiding veel dingen in praktijk al kunnen toevoegen locatie goed bereikbaar meteen langs de snelweg goede service en tot slot hennie schreurs leuke leraar veel vak kennis en brengt het op een leuke manier over .
  • Gevolgde training Opleiding Middle Management A

De opleiding HRM-A sluit goed aan op de dagelijkse praktijk. De trainer vult de lesstof uit het boek aan met voorbeelden en praktische toepassingen. Ze heeft een plezierige manier van presenteren en terugkoppelen en weet de aandacht van de groep goed vast te houden. Het contact met en de uitwisseling tussen de deelnemers heeft zeker een grote meerwaarde. De locatie vanBCN Rotterdam is prima bereikbaar en de verzorging en faciliteiten bijzonder goed. Er zijn wat verbeterpunten als het gaat om de kwaliteit van het schriftelijke materiaal, en de internetomgeving is soms wat weerbarstig.
  • Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Zeer interessant. Inspirerende docente. De locatie was goed te bereiken. Wat jammer was dat we het 2e deel van de training maar met in totaal 4 cursisten waren. Dat was een te kleine groep omdat er ook wel eens iemand ontbrak. De training werd daardoor ook met een les verkort.
  • Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Zeer leerzaam. Lesstof is meteen in de praktijk toe te passen. Ook de docent brengt het op een zeer positieve manier. En neemt voldoende tijd voor uitleg en vragen.ook de lokatie was prima geregeld. Alleen parkeren is vrij kostbaar. Tevens is de afstand te groot. Verder vond ik het lesmateriaal goed, mede omdat de docent ook zijn les sheets door stuurde en voor ons oefen examens in elkaar zetten om te oefenen. Al met al een mooi opleiding die ik managers in opleiding zou aanbevelen
  • Gevolgde training Opleiding Middle Management B

Ik vond de HRM A -training zeer leerzaam. De leerstof van alle vier modules is voor mij heel nuttig geweest en herkenbaar vanuit de praktijk. De verwachting die ik ervan had is zeker uitgekomen en ik merk dat ik mij, door de opgedane kennis, zekerder voel in mijn functie als HRM adviseur. Het is een aanrader voor iedereen die het HRM-vak is ingerold en op zoek is naar een stevige fundamentele basis.
  • Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Het was een leerzame opleiding waarbij de nadruk op de praktijk ligt. Vooral het direct in de praktijk brengen van de behandelde stof in je eigen werkomgeving en middels interactie met medecursisten werkt zeer effectief. De trainer heeft veel praktijkervaring en weet dit goed over te brengen.
  • Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Erg leerzaam en daarbij vond ik Harm een zeer prettige docent waardoor de lessen ook nog eens erg leuk waren. Locatie prima te bereiken en catering goed verzorgd. Lessen waren zeer leuk omdat Harm situaties van leerlingen gebruikte en deze besprak hier sloot de les goed op aan.
  • Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Zeer duidelijk en fijn met veel praktijkvoorbeelden. Wel jammer dat we 2x een andere lerares hadden. Kristel was zeer betrokken en altijd bereikbaar voor vragen. Als er nog een afsluitende lunch was geweest, was dat nog wel leuk geweest.
  • Gevolgde training Opleiding Human Resource Management A

Het was een boeiende training. De trainer was goed te volgen en bracht er ook een beetje humor in. Goede inhoud en begeleiding. Ook de faciliteiten waren uitstekend, goede catering.
  • Gevolgde training Training De effectieve teamleider

Training was zeer leerzaam en door Coen van Boxtel met praktijkvoorbeelden heel goed uitgelegd. De inhoud van de cursus sluit goed aan bij hetgeen ik in de praktijk nodg heb of kan gaan hebben.
  • Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

De Training was voor mij een bevestiging van mijn manier van leiding geven. Goede docent en gesprekken. Vooral door opdrachten te doen en niet alleen te luisteren wordt je het meest geprikkeld.
  • Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Ik vind het een leerzame cursus . Waar Ik in de praktijk veel Aan heb . Koen deed het met veel humor zodat het niet saai werd.in de praktijk neem je meer tijd voor het uitleggen van bepaalden werkzaamheden en reageer je minder bot bij tegenslagen. Waar de cursus gegeven werd hebben we goed geeten tussen de middag
  • Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Mooie diverse training, waarbij veel goede praktijkvoorbeelden werden gebruikt. training werd uitstekend geleid door de trainer welke veel goede praktijkvoorbeelden gebruikte en er voor zorgde dat de training interessant bleef door er veel energie in te steken.
  • Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Ik heb een betere/andere kijk op de werkvloer door de training en ik heb er veel van opgestoken dat ook zeker toepasbaar is. Ook was de sfeer prettig. Het is ook geruststellend om te horen wat leidinggevenden in andere organisaties mee maken. Door dat er "lastige" situaties worden gesimuleerd ben je toch wat beter voorbereid als dit bij jezelf voor zal vallen. De trainer had ruim voldoende kennis over het vak en wist goed om te gaan met de vele verschillende situaties.
  • Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Erg leerzaam, bewuster worden van bepaalde situaties en personen. De trainer verstaat zijn vak en legt het op een manier uit dat je je makkelijk in de situaties kan verplaatsen. Het was erg boeiend en de 2 dagen vlogen voorbij! Aan te raden voor een ieder die een leidinggevende functie gaat doen en zelfs als je hem al vervuld. Hij kan je echt zelf bewuster maken en de techniek is al snel toe te passen.
  • Gevolgde training Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

De opleiding heb ik ervaren als verfrissend en leerzaam en is uitstekend te combineren met werk en priv?. De lesstof is duidelijk en direct toepasbaar in de praktijk ongeacht de branche waarin je werkt. De trainer is toegankelijk en staat open voor maatwerk waar nodig en geeft persoonlijke aandacht. Opleidingslocatie is goed bereikbaar en goed verzorgd. Online leeromgeving is duidelijk en stelde mij in de gelegenheid overal te kunnen leren zonder je boeken overal mee te hoeven nemen.
  • Gevolgde training Opleiding Middle Management A

De opleiding Middle Management A van IMK is een praktijkgerichte opleiding. De stof is zelf goed onder de knie te krijgen, maar de meerwaarde zit in de groep en de docent. Door met de groep veel aandacht te besteden aan eigen ervaringen, kun je heel doelgericht situaties bespreken en jezelf verbeteren. Het is mooi om bij elkaar de ontwikkeling te zien. De bevlogen docent maakt de stof bovendien levendig en tastbaar.
  • Gevolgde training Opleiding Middle Management A

Ik vond de trainingen erg leuk en inspirerend om te volgen. Er werd veel gekeken naar praktijksituaties en deze werden dan ook besproken. Er was genoeg gelegenheid om vragen te stellen of om eigen situaties te bespreken. Daar waar mogelijk probeerde de trainster interactie toe te passen. Dit maakte dat de lessen heel afwisselend waren. Door haar jarenlange praktijkervaring kon ze genoeg situaties toelichten. De accommodatie vond ik goed bereikbaar en prima om een training te volgen.

Over IMK Opleidingen BV

Filter op Taal