Veel informatie in te weinig tijd

Dynamisch bouwen klinkt ook als aan de slag gaan. Helaas was het een zendsessie met teveel informatie voor 1 dag. Ik heb de echte interactie gemist. Te traditioneel in huidige vorm. Daarnaast probeerde de docent tegemoet te komen aan de wensen van de deelnemers. Dit werd dan te specifiek, waardoor het voor mij niet nuttig was. De docent was overigens zeer kundig!

Het was met recht een update arbeidsrecht. Goed voorbereid, er is veel behandeld in een goed tempo terwijl er voldoende tijd was voor vragen en interactie.

Prettige uitleg en ruimte voor sparren met de docenten.

Ik vond de docente fantastisch. Heel verhelderend zeer enthousiast en vrijwel op elke vraag een duidelijk antwoord. Ook de locatie was prima. Het was voor mij een zeer nuttige en prettige opleidingsdag.

• Docent(en)

Een mooie mix van theorie en praktijk en samenwerking Graag in het vervolg mij juiste gegevens gebruiken, verkeerde voornaam en geen bedrijfsnaam vermeld.

• Docent(en)

Compact, veelomvattend en toch in rustig tempo. Zeer praktische tips, geweldige docent uit de praktijk.

• Docent(en)

Onderwerp (HR-gesprekken) goed aangepakt gezien de beperkte tijd. Goede presentatie. Trainers deskundig en leuk. Locatie erg fijn.

geniaal

• Docent(en)

Zeer goede trainer, programma was niet geheel wat ik had verwacht, maar wel goed.

• Docent(en)

Docent had verstand van zaken. De vrij technische materie werd praktisch toepasbaar aangeboden.

Leerzaam en interessant.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De training begon een 1/2 uur later doordat mensen van 1 firma bijna allemaal te laat waren, dat is niet leuk als veel anderen wel op tijd zijn. Een goede basistraining. Ik miste hier en daar wat tempo en diepgang.

• Docent(en)

Uiterst professioneel. Sterke inhoud. Verwachtingen volledig ingevuld. Hedendaagse kijk op HR. Interactieve sessie waardoor je ook veel opsteekt van de andere deelnemers.

• Docent(en)

De training was heel interactief. Het contact met de medecursisten en hun ervaringen is zeker een toegevoegde waarde.

• Docent(en)

Inspirerende dag met enthousiaste trainers!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Door prive omstandigheden is één docent na een uur vertrokken. Ik heb haar visie, ervaring en kijk op de praktijk wel gemist.

• Docent(en)

Docent wist een saai onderwerp (AVG) boeiend te brengen. Zeker het middagdeel was praktisch toepasbaar

• Docent(en)

Erg leuke dag met goede afwisseling tussen theorie en praktijk en goede trainers.

• Docent(en)

De dag voldeed erg goed aan mijn verwachtingen en bood de handvatten die ik nodig heb in mijn werk. De docenten gaven duidelijke uitleg, toelichting en voorbeelden.

• Docent(en)

Ondanks dat het om een workshop van slechts 1 dag ging, heb ik toch het gevoel veel geleerd te hebben. En door de interactieve vorm werd ik ook getriggerd tot nadenken en het zelf aan de slag gaan. Kwaliteit van de training was prima!