Super duidelijk en boeiende lessen

Goede uitleg. Boeiende lessen kleine groep. Fijne makkelijk bereikbare locatie. Mentor die uit ervaring verteld en uitlegt

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Middle management

Binnen 2 maanden het certificaat binnen, fijne leraar, zeker een aanrader.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) MBA Kostencalculatie

Te weinig focus op inhoud, meer op examen.

Er wordt veel nadruk gelegd op het klaarstomen voor het examen en oefenen in opzoekwerk, in plaats van inhoudelijke informatiedeling. Docent lijkt niet altijd goed geïnformeerd, over inhoud of praktische zaken rond opleiding

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) opleiding

Beste Marij, Hartelijk dank voor je reactie. We nemen je feedback mee in de verbetering van onze dienstverlening en de voorbereiding op de examens. Ik wens je, namens ons team, een succesvolle toekomst toe. Met een vriendelijke groet, Gilbert de Laat

Goede kennis van zaken, theorie en praktijk gaan moeiteloos in elkaar over

Lieuwe heeft mij onderwezen op Nima Sales B vanuit Kenniscentrum de Laat. Ik kan Lieuwe het beste omschrijven als een mentor, iemand die goede kennis van zaken heeft en de theorie en praktijk moeiteloos in elkaar over laat vloeien. Zijn lessen waren altijd intensief en met een goed tempo, waarbij hij je weet te stimuleren om vooral ook zelf initiatief te tonen. Wanneer zaken onduidelijk waren neemt Lieuwe de tijd om alles helder uit te leggen, zodat je weer verder kan. Tijdens de opleiding was ik direct begonnen om aan de eindscriptie te gaan werken en heb Lieuwe regelmatig om feedback gevraagd. Daar neemt hij dan ook echt de tijd voor en komt met waardevolle op- en aanmerkingen. Al met al een goede mentor met de juiste energie voor het vak en nog altijd up-to-date!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) NIMA Sales B

Beste heer van Roosmalen, Bedankt voor je feedback, wij zijn blij te horen dat je een goede steun aan onze docent Lieuwe hebt gehad en ook tevreden de opleiding kan afsluiten. Een fijne dag gewenst. Team De Laat Kenniscentrum

Top.

Zeer leuke lessen van een erg ervaren docent!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding Basiskennis Management

Beste Niels, Wat fijn te horen dat u zo enthousiast bent over ons Team De Laat Kenniscentrum. Wij wensen u alvast fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, De Laat Kenniscentrum

Persoonlijke aandacht/begeleiding, professionele docent.

Gestart in februari 2019, pittige opleiding waarbij ik diverse keren heb gedacht 'waar ben ik aan begonnen'. Daarnaast ben ik meer van de praktijk dan theorie, aan beide is overigens geen gebrek bij De Laat. Niets is te veel, de persoonlijke aandacht en oefeningen zijn een onmisbaar stukje lesmateriaal wat niet in de boeken is terug te vinden. Ik ben blij dat ik gekozen heb voor de Laat en dat schuif ik niet onder stoelen of banken! Nogmaals bedankt voor de vele goede tips en oefeningen!! Ik heb mijn diploma in één keer behaald. Wij hadden een groep van 8 in totaal waarbij 7 in één keer zijn geslaagd! Zegt genoeg toch? Team de Laat, nogmaals bedankt voor de wijze lessen en goede tips en niet te vergeten de voorbereidingen op de Examens.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) NIMA A Sales

Beste Harm, Wat een ontzettende mooie feedback. Wij van De Laat Kenniscentrum willen u bedanken en wij wensen u alvast fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Nadine Bruna

Professioneel en een duidelijke communicatie.

Het TMA geeft mij een duidelijk beeld over mijn persoonlijkheid, maar ook een goede leidraad m.b.t keuzes op werkgebied. Daarbij heeft Gilbert de Laat ruim de tijd genomen om de gehele analyse uitgebreid te bespreken. Dit heb ik als zeer prettig ervaren.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) TMA-analyse

persoonlijk

Het is zeer aangenaam dat je een opleiding kan volgen met weinig andere personen zodat de leerkracht zich meer kan richten op je werkzaamheden en zich meer kan concentreren op hetgeen je doet als werk. het komt ook allemaal, persoonlijker over heel belangrijk is ook dat je vrij de ruimte krijgt om de opleidingsdagen zelf te bepalen

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Net begonnen, nu al tevreden!

Sinds afgelopen maandag ben ik met de opleiding Medisch Secretaresse begonnen. Even wat geworsteld met het systeem Canvas maar inmiddels loopt alles op rolletjes. Ik ben erg tevreden over de persoonlijke begeleiding en de betrokkenheid van het personeel van De Laat Kenniscentrum. Ik voel me erg welkom en merk dat ze er alles aan doen om me zo goed mogelijk te begeleiden. De lerares Carla is iemand die alle kennis in huis heeft om ons goed op te leiden. We volgen de lessen in een klein groepje waardoor er flexibel omgegaan wordt met wanneer we de lessen volgen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Beste Denise, Bedankt voor je mooie feedback, altijd fijn te horen. Een succesvolle verdere studie gewenst namens Team De Laat Kenniscentrum. Met vriendelijke groet, Nadine Bruna

Fijne docent met duidelijke uitleg van het lesmateriaal

De cursus werd met enthousiasme gebracht, waarbij er persoonlijke aandacht was voor alle cursisten. Het lesmateriaal werd duidelijk en overzichtelijk gebracht. De locatie was ook prima.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Fijne docent, mensen denken echt mee

PDB afgerond in een kleine groep. Docent goed bereikbaar. Ik had een les door omstandigheden gemist en er was ruimte om mij bij te praten. Leuke medestudenten, fijne sfeer.

Onpersoonlijk en slechte communicatie

Chaotisch bij inschrijving. Heb een paar keer moeten bellen om te achterhalen wanneer en waar de opleiding van start ging. De factuur kwam wel heel snel. Je kunt volgens de site op diverse plaatsen inschrijven, maar de opleiding wordt alleen in Eindhoven gegeven. Verder zeer onpersoonlijk, geen felicitatie bij het behalen van een onderdeel etc. De cursus zelf bestond uit het voorlezen van sheets ( lees: de samenvatting in het boek) door de lerares.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Beste E., Hartelijk dank voor je feedback. We hebben je feedback besproken in ons team en met de docent, daar we klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. We streven naar een laagdrempelige benadering richting docent en het kantoorteam. We vinden betreuren het dan ook dat de opleiding achteraf niet helemaal naar wens is verlopen. De facturen worden verzonden bij bevestiging van de opleiding, dit staat ook beschreven in de algemene voorwaarden. Indien een student een betalingsregeling wenst mag hij/zij hierover altijd contact opnemen. We wensen je een succesvolle toekomst toe. Met vriendelijke groet, Marjolein de Laat

Praktijk gerichte opleiding met betrokken leerkracht

Leerkracht behandeld de stof met legio praktijkvoorbeelden en speelt goed in op input van de cursisten.

Goed, deskundig en proffesioneel

Ik kan mijn eigen tempo bepalen, dit vind ik prettig.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Gezellige lerares en goede uitleg

De lerares van Zakelijk Engels is vriendelijk en geeft duidelijke uitleg

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus Zakelijk engels

Fijne ervaring en goede start voor de toekomst

Goede docent, erg tevreden over het lesgeven. Echt een aanrader voor de toekomst.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding PDL

Goede professionele manier van lesgeven en deskundigheid. Goede locatie en begeleiding

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Kundige docent, flexibel, fijn personeel

Goed begeleid naar mijn NIMA examen voor Sales. In 1x geslaagd voor mijn examens A1 en A2. Goed bereikbaar.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Goede service en een hele leuke en vriendelijke lerares.

Voor ons was het heel fijn dat we dit onder werktijd mochten doen. De lerares paste haar uren voor ons aan, zodat we ook het examen nog voor de vakanties konden maken. Een lerares voor 2 personen is ook wel heel fijn, zo krijg je voldoende aandacht en uitleg. Een aanrader om op deze manier te studeren!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus zakelijk Engels basis

Super opleider

Inmiddels volg ik de 4e cursus bij De Laat Kenniscentrum, iedere cursus heeft een doortastende leraar die ook veel weet over het vakgebied. Bij De Laat Kenniscentrum doen ze net dat stapje extra voor je!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Hele goede enthousiaste leraar.

Gezellige kleine groep met een super enthousiaste en gedreven leraar. Geeft Veel praktijk voorbeelden om de stof goed te kunnen begrijpen.

correct, informatief en duidelijk

tot nu toe prima. duidelijke uitleg. jammer dat de afstand groot is. wilde liever naar den Bosch.

Wij zijn echt super tevreden. De leraar is goed en betrokken, echt gedreven om mijn collega en mij te laten slagen voor MBA. Ook het geduld van en contact met het opleidingscentrum zelf is goed. Dat wat er iets minder soepel ging, was 100% aan onze zijde, en allesbehalve aan de zijde van DeLaat. Heel tevreden!

Postbus 1286

5602BG Eindhoven

Over De Laat Kenniscentrum

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen op het gebied van marketing en sales, management, administratie, communicatie, kantoor & secretariaat, logistiek, veiligheid en P&O. Hierdoor zijn wij hét adres voor al uw opleidingsvragen in Brabant, Zeeland, Limburg en Utrecht. De Laat Kenniscentrum is erkend opleider voor o.a. Associatie voor Examinering, NIMA en IVIO. De Laat Kenniscentrum is geaccrediteerd partner voor TMA en Insights Discovery. Op zoek naar een ruimte voor uw training in Eindhoven? Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582